Spillrom
| Sjiraffen | 19 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 19 |
Mobilspill
| Pågående | 8 202 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Spar - Administrator | 2026-06-14 18:41 | |
![]() | Fotball-VM Her kan du legge inn dine spådommer om resultater og plasseringer i verdensmesterskapet. Men du kan ikke komme dillende etter hvert, du må på banen straks, for som du vet er mesterskapet allerede i gang :-) Jeg tipper at Argentina vinner. Norge kommer til kvartfinalen. | |
| Kanarifuglen | 2026-06-14 21:35 | |
![]() | Ja, Argentina vinner. Diego Maradona dribler seg elegant innafor 16 meteren og setter ballen i mål; 3 ganger. Var det i 1986 mon tro. Nei, er ikke interessert i fotball mer. Men kan jo tippe at Norge kommer ganske langt. Kommer sikkert an på hvem de møter i innledende runder. Så da sier også jeg kvart. | |
| Pizza-5 | 2026-06-15 06:12 | |
![]() | Norge vinner 2-1 i finalen over Tyskland eller Frankrike. | |
| Happy4You | 2026-06-16 12:54 | |
![]() | Heia. Jeg er glad i å tippe på slikt, men må nok dessverre skuffe mange. Norge kommer nok kanskje til 8dels-finalen (om det finnes noe slikt), men der sier det stopp. Jeg tror faktisk (av lagene jeg har sett) at en kvart finale kan bli mellom følgende lag; Kamp 1; Tyskland VS Skottland Kamp 2; Egypt vs Australia Kamp 3; Argentina vs Portugal Kamp 4; Senegal vs Marokko Semifinale blir nok; Kamp 1; Tyskland vs Egypt Kamp 2; Argentina vs Marokko Finalen blir nok mellom Tyskland og Marokko Der Tyskland igjen kan løfte trofeet. | |
| Pizza-5 | 2026-06-16 13:10 | |
![]() | Jeg heier på og tror på Norge men er litt bekymret for Norge sin form. Og så har vi dette med tidsdifferansen. Det viser seg nemlig at land som ligger i samme eller i nærheten av den tidssonen et mesterskap går i gjør det bedre enn land som kommer langt fra mesterskapets tidssone. Så sånn sett så burde jo USA og land fra mellom-amerika og vest i sør-amerika ha en fordel der. Husk at Norge har mange gode spillere. Måtte det som skjedde i filmen Lange flate ballær, bli en sannhet..... | |
| Pizza-5 | 2026-06-16 16:32 | |
![]() | Håper Norge vinner 3-1 mot Irak nå i natt. | |
| Kanarifuglen | 2026-06-16 17:24 | |
![]() | Hva skjedde i den filmen Pizza-5 ? | |
| Spar - Administrator | 2026-06-16 20:19 | |
![]() | Skal dere sitte oppe og se kampen i natt da? Dessverre her, trenger mer søvn enn som så når jeg skal tidlig opp ;-) | |
| 1976kjell | 2026-06-16 21:47 | |
![]() | Blir nok nattkamp ja, men skal på jobb 08:00. Nettopp vært og kjøpt diverse alkholfri øl. Historisk kamp, første på 28 år for Norge i et VM :-) | |
| Chiraff | 2026-06-16 22:15 | |
![]() | Nei, dette interesserer meg svært lite | |
| Pizza-5 | 2026-06-16 22:43 | |
![]() | Håper på å holde meg våken og se i alle fall en del av kampen. Kanarifuglen: I den filmen, som er en realitetskomedie - film. så kommer Norge til finalen og slår der Tyskland.. Resyme: Her er et resyme av filmen «Lange flate ballær» (2006):Filmen følger seks litt «vanlige», slitne og latterlige kompiser som jobber på en bilverksted (EdGarasjen) i Fredrikstad. De lever et ganske grått hverdagsliv med jobbusikkerhet, koner, barn og rutiner.Når verkstedet er truet av konkurs, bestemmer gjengen seg for å bruke opp de siste pengene på en gutte-tur til VM i Tyskland 2006 for å heie på Norge. Det som starter som en vanlig fotballtur, utvikler seg til en fullstendig kaotisk, latterlig og følelsesladet reise gjennom Tyskland. De opplever alt fra fyll, slagsmål, blonde tyske damer, kulturelle sammenstøt, vennskapskriser og absurde situasjoner – alt mens de drømmer om at Norge skal prestere i mesterskapet. Klimaks:I filmen ender det med at Norge faktisk vinner VM-finalen – noe som er ren fantasi og wishful thinking, men som gir en episk og humoristisk avslutning.Filmen er en typisk norsk folkekomedie med mye grov humor, hjertet og nostalgi. Den ble en stor suksess i Norge og er fortsatt en av de mest sette norske komediene.Kort sagt: En feel-good fotballkomedie om vennskap, guttedrømmer og Norge som verdensmester – selv om det aldri skjedde i virkeligheten. | |
| maranello | 2026-06-16 23:32 | |
![]() | Sikkert at vinneren er en av de 48 som spiller om pokalen... | |
| Kanarifuglen | 2026-06-16 23:35 | |
![]() | Høres artig ut! | |
| Kanarifuglen | 2026-06-16 23:35 | |
![]() | Altså filmen... | |
| Wireless | 2026-06-17 13:06 | |
![]() | Er ikke så veldig opptatt av fotball, men får håpe vi kommer til kvartfinalen. | |
| Pizza-5 | 2026-06-17 14:02 | |
![]() | La meg til å sove kl 23.20 da jeg var veldig trøtt. Håpet på å våkne til kampen som starta kl 00, men sov helt til kl 03.30. Matchen var da ferdigspilt. Så da tydde man til nrk.no og fikk en ca 6 minutters video-resyme av kampen der. Heldigvis vant Norge og man kunne se oksen fra Bryne brautet inn et par mål. 4-1 til Norge mot Irak. | |
| Pizza-5 | 2026-06-17 14:12 | |
![]() | Ja Kanarifuglen. Den filmen Langa flate ballær syns jeg var veldig bra, underholdende , morsom og samtidig realistisk på flere måter. Akkurat slik man liker filmer. Husker jeg så den filmen første gang på kino i Trondheim. Hadde reist på noen dagers byferie til Trondheim. | |