Spillrom
Sjiraffen20
Krokodillen2
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede22
Mobilspill
Pågående8 867

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
monabeth - Ikke medlem lenger2008-10-09 18:04
Antall innlegg: 1944

TAKK
Hei alle sammen:)

Jeg trekker meg nå tilbake.

Litt rart....har jo vært her siden slutten av februar.
Vet at jeg sikkert i perioder vil angre på denne avgjørelsen, når jeg tenker på alt det hyggelige jeg har hatt her, men har nå bestemt meg for at nok er nok.

Jeg vil takke for alle hyggelige dager, kvelder og netter.
Utrolig mange hyggelige mennesker her, og mange av dere har vært flinke til og støtte og rose når man har vært litt overarbeidet.

Takker for alle hyggelige meldinger, blomster og veske.
Takker for tillitten dere har vist denne tiden.

Turneringene har vært et hyggelig møtested.
Forum har aldri stått stille. Dere er engasjerte og engasjerende:)

Håper dere alle får en fortsatt fin tid her på ordspill.no.
 
Anja832008-10-09 18:15
Antall innlegg: 148

Så trist å høre at du forsvinner, men kan forstå at spillvert-jobben krever mye.

Du kan vel komme innom som vanlig spiller innimellom eller? Det hadde jo vært hyggelig.

Tusen takk for alt du har hjulpet oss med her inne iallefall. Supert at noen tar på seg sånne engasjementer. :)
 
Scrabla2008-10-09 18:32
Antall innlegg: 2275

Er det lov til å legge inn protest ?
 
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-10-09 18:51
Antall innlegg: 352

Monabeth: Hva mener du, skal du ikke spille mer? Å være spillvert er vel ikke noe en tar på seg på livstid, den siden av saken er vel grei - men den andre er ugrei.
 
ingermerethe2008-10-09 18:56
Antall innlegg: 9

Skriver meg også på protesten:-) Du har gjort en flott jobb. Håper du fortsatt er med og spiller sånn dann og vann..
 
monabeth - Ikke medlem lenger2008-10-09 19:00
Antall innlegg: 1944

Vanskelig å gå fra spillvert til vanelig bruker.
Kanskje jeg blir en av de som man beklager seg litt over, som kommer med nytt nick og 1000 i ranking:)
 
matias2008-10-09 19:01
Antall innlegg: 1152

Takk for alt du har gjort for ordspill. mona. Vi har vært uenige i noen småting, men jeg har stor respekt for all den tida du har lagt ned i dette. Alt for å skape en hyggelig atmosfære for alle på ordspill.no. En stor takk for denne innsatsen.

Om du skulle savne ordspill, er du jo alltid velkommen tilbake, som Anja83 foreslår :)
 
monabeth - Ikke medlem lenger2008-10-09 19:02
Antall innlegg: 1944

Har en del kontakter her inne, som jeg vil snakke litt med først, så jeg blir nok ut denne dagen:)
 
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-10-09 19:13
Antall innlegg: 352

Det der med nytt nick og 1000 er vel mindre sårbart hvis en starter med de langsomme spillene. Du gjør vel som du vil, om du går over til å bli vanlig spiller eller lager deg en ny anonym profil. Tolk det med evt. ueninghet, som Matias signaliserer, positivt - vet ikke hva det kan handle om, men skjønner ikke at det kan være grunn til å trekke seg tilbake. Det er mye moro i tiden framover, vent og se!
 
petra2008-10-09 19:35
Antall innlegg: 89

Trist det hyggelige, alltid rolige og greie monabeth. Skjønner det blir en overgang til å bli "vanlig" spiller, men det er nok mest annerledes for deg. Jeg tipper at de fleste fort vender seg til at du ikke lenger er spill/forumvert og jeg håper da virkelig at du kommer innom og banker oss av og til ;-)
 
Ingjerd12008-10-09 19:41
Antall innlegg: 103

Takk for innsatsen. Har vært flott å lese kommentarene dine i forum, samt å få være med på noen turneringer med deg.
 
Alfa932008-10-09 21:47
Antall innlegg: 7771

Dette likte vi ikke... To av spillvertene våre forsvinner? To så hyggelige spillverter som har gjort så mye for oss, arrangert turneringer og svart på spørsmål, og svart i forum...
Men men, det er deres valg.
MEN vi hadde jo håpet at du kunne lage deg en ny bruker, Monabeth. Vi skal ikke bli så sinte på deg (ingen regler uten unntak...) Du gjør det jo ikke for å få bedre ranking, men for å kunne fortsette å spille...
Vi vil savne deg!

Mange hilsner med sukker og salt :-P :-)
Alfa93 - Smarten T
 
monabeth - Ikke medlem lenger2008-10-10 14:55
Antall innlegg: 1944

OK, da er jeg klar til å gå.

Ha det godt:)

monabeth
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?