Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 871

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Mooseman2008-10-09 19:18
Antall innlegg: 1596

Takk for meg !!
Jeg har også bestemt meg for å gi meg som spill/forumvert her på Ordspill.
Det er ingen dramatikk i dette, jeg ønsker bare å være en vanlig spiller igjen.

Min nåværenede konto, Mooseman, vil jeg slette, og kanskje starte igjen opp med en ny konto.
I såfall vil jeg spille meg opp igjen fra bunn av, dvs, stort sett spille mot andre spillere på samme
rankingnivå som meg selv +/- noen 'hundrelapper', på vei mot 'toppen', ikke bevisst 'stjele' ranking fra de som ligger mye høyere enn meg selv på lista.

Jeg vil samtidig takke Aftenposten ved JayBro og Christian for å ha gitt meg muligheten
til å være med å bygge opp Ordspill til det det har blitt idag og håper at det vil fortsette
å utvikle seg til noe enda større enn det det er nå.

Jeg vil også takke alle mine med/motspillere som har gitt meg mange hyggelige timer, og
jeg har fått mange mye venner som jeg fortsatt vil holde kontakt med gjennom mine evnt nye 'konto'.


Takk til dere alle sammen, vi sees 8=)

Moose
aka
Rune
 
Anja832008-10-09 19:26
Antall innlegg: 148

Hmm.. Har det blitt en trend å trekke seg som spillvert eller? :-) Neida, respekterer selvfølgelig at dere ønsker å bare være vanlige spillere.

Tusen takk for glimrende jobb! Gleder meg til å spille mot deg når du er tilbake med en vanlig profil.
 
petra2008-10-09 19:32
Antall innlegg: 89

Det var da voldsomt, men men, sånn er det vel. Håper ikke du har blitt skadeskutt i jakta ;-) Tusen takk for det du har gjort som spill/forumvert i alle fall. Alltid blid og hyggelig du og lykke til som "vanlig" spiller. Håper å se deg her igjen om ikke så lenge ;-)
 
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-10-09 19:35
Antall innlegg: 352

Skogens konge, du ledet alle smådyrene i riktig retning. Håper du er snart tilbake i vinterpels, uten altfor mye kamuflasje, slik at vi kjenner deg igjen!
 
Ingjerd12008-10-09 19:38
Antall innlegg: 103

Du skal få lov til å komme med et nytt nick ja, men for all del ikke glem å ha solbriller på bildet.
 
Vib_eke - Ikke medlem lenger2008-10-09 20:30
Antall innlegg: 804

Det er nok ikke en trend å trekke seg som spillvert, men dette er jo noe man gjør på frivillig basis, og det tar en del tid :) Så jeg har forståelse for at man velger å trekke seg, selv om det er veldig, veldig synd at vi mister to av våre beste spillverter samtidig... Blir vanskelig å gå i disse fotsporene :)
 
mysteria - Ikke medlem lenger2008-10-09 20:53
Antall innlegg: 1124

Elgen reiser seg og holder tale.... Lyder ikke det litt kjent?
Takk for all hjelp Moose og til Vib_eke & co: vi er noen masebøtter, bare vent : )
 
Rabiaz2008-10-09 21:01
Antall innlegg: 897

Takk for innsatsen :)
Ser deg snart!
 
Alfa932008-10-09 21:53
Antall innlegg: 7771

Snufs...
Så det er derfor det ble satt inn tre nye... Hvem er den siste som trekker seg ? :)
Neida, bare tuller, det er ikke en til... håper jeg...
Men vi synes virkelig det er fryktelig synd at dere blir borte! Dere har vært så snille mot oss!
Tusen takk for innsatsen deres, håper ikke vi har vært helt forferdelige å hanskes med!
Håper dere kommer igjen som vanlige spillere:)

Alfa93 & Smarten T
 
pivo2008-10-09 21:56
Antall innlegg: 14

Landssorg i Sverige! Takk for hyggelig prat over kaffekoppen moose!
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?