Spillrom
Sjiraffen15
Krokodillen3
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede18
Mobilspill
Pågående8 867

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
SyntaxError - Ikke medlem lenger2008-10-09 23:01
Antall innlegg: 640

Takk for meg (også) !!
Jeg har kommet til den samme beslutningen som monabeth og Mooseman har.

Det opptar mye tid å inneha rollen. Nå ønsker jeg å trappe ned og bli vanlig spiller.

Jeg ønsker å takke spillerne på ordspill. Ordspill er en hyggelig plass å være på, takket være dere.
Spesielt har det vært en god atmosfære i turneringene. Takk til dere som jeg møtte i Katten ved jevne mellomrom :)

Før vi sluttet fikk vi rekruttert 3 nye spillverter. Vib_eke, eterem og Scrabla. Jeg er helt sikker på at de tar over stafettpinnen og gjør en god jobb fremover :)
 
mysteria - Ikke medlem lenger2008-10-09 23:10
Antall innlegg: 1124

:-(
 
Lille-fix2008-10-09 23:20
Antall innlegg: 264

Takk for innsatsen, SyntaxError. Takk til Monabeth og Mooseman også. Dere har gjort en kjempeinnsats :)
 
petra2008-10-09 23:29
Antall innlegg: 89

Sukk.... ja ja..... men skjønenr det tar mye tid. Flink har du vært, men vi får bare ønske de nye velkommen, de komemr sikkert til å gjøre en kjempejobb de også.
 
HanneH2008-10-10 00:22
Antall innlegg: 2289

Tusen takk for innsats til dere alle tre, Mooseman, Monabeth og SyntaxError. Det kommer til å bli litt underlig nå å være i turneringer når dere ikke arrangerer :)
Kommer til å bli savnet av mange her inne alle tre tror jeg.
Men alt har vel en overgang og regner med de nye også gjør en bra jobb etter hvert.
Lykke til videre alle 3.
 
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-10-10 03:27
Antall innlegg: 352

Synax nr. 3; takk til deg også! Det er jo fantastisk at spillrommene ruller og går hele døgnet - mitt råd til de nye er å tone ned det med turneringer og arrangere kun de man har tid og lyst til selv. Så er det moro de gangene det blir.
 
nitroiver2008-10-10 09:04
Antall innlegg: 18

ikke vært her så lenge, men takker allikevel vertene for god jobb,, og ikke minst TÅLMODIGHET for svar på alle svar,,,,som sikkert kommer opp i "eninga",,, så skjønner godt at dette tar mye tid:)
 
Alfa932008-10-10 15:04
Antall innlegg: 7771

Jaja...
Det er trist at dere slutter, men men...
Tusen takk til deg, Syntax, og de andre to, for all tid og krefter dere har lagt i Ordspill og oss, og da er vi særlig takknemlig for turneringene.
Det har vært kjempefint å ha dere her, alle tre! Håper dere kommer tilbake med nye profiler:)

Ha det bra, alle tre!

Alfa93 & Smarten T
 
Inger M2008-10-10 18:16
Antall innlegg: 64

Takk for all hjelp fra meg også!!!!!! Veldig kjekt!!
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?