Spillrom
Sjiraffen5
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede6
Mobilspill
Pågående8 869

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
smør2008-10-10 21:38
Antall innlegg: 2

Så nekt da...
Hvorfor er det så vanskelig å bare nekte hvis man synes motspilleren har for mye eller for lite ranking?

Greit nok at man bare kan forlate å prøve lykken i et annet spill. Men den nekt knappen er vell der for å brukes? :)

Mvh Smør
 
starey2008-10-10 21:43
Antall innlegg: 956

Er det vanskelig?

Nekt-knappen er der til å brukes. Noen vil ikke spille med motspillere med veldig lav ranking, noen vil ikke spille med motspillere med veldig høy ranking. Dette må vi bare godta. Det kan likevel være lurt å gi en liten kommentar om hvorfor man nekter, før man gjør det.
 
smør2008-10-10 21:49
Antall innlegg: 2

Virker som at noen kansje synes det er usportslig å venter heller til man forlater selv. Jeg synes det er helt greit å nekte! Blir bare glad, for da slipper jeg å sitte på gjerde å vente på å få komme inn.. trenger ingen begrunnelse. :)
 
Smarten T2008-10-10 22:05
Antall innlegg: 129

Jeg er enig med smør de burde bare nekte oss hvis de ikke vil ha oss der, for da slipper vi og sitte og vent.
 
evanma2008-10-10 22:07
Antall innlegg: 48

jeg har problemer med å få nekttrykkinga å funke. Må velge forlat for å komme ut. Jeg tror at det er det smør mener.
 
eterem2008-10-10 22:10
Antall innlegg: 1882

Du må markere brukernavnet før du trykker nekt for at det skal fungere.
 
evanma2008-10-10 22:32
Antall innlegg: 48

takk for tipset
 
IndiaLove - Ikke medlem lenger2008-10-10 22:43
Antall innlegg: 9

Man må da huske å markere den man vil nekte dersom man ikke vil spille med den som har logget inn, sikkert ikke alle som skjønner det...
 
Slurvesara2008-10-10 23:44
Antall innlegg: 37

For min del tok det lang tid før jeg skjønte at jeg måtte merke navnet også nekte..
 
Slurvesara2008-10-10 23:44
Antall innlegg: 37

markere heter det ja....
 
tivoli2008-10-10 23:45
Antall innlegg: 27

Jeg synes også det er veldig greit å bli nektet, og også å nekte andre... Ordet "nekt" er vel kanskje litt i hardeste laget men, men. Irriterer meg over de som ikke tør å nekte og som heller forlater spillet de har startet fodi noen "uønskede" kommer inn.
 
Junisol2008-10-11 08:29
Antall innlegg: 146

Helt enig med tivoli. Jeg synes heller ikke at det er nødvendig med noen begrunnelse.
 
TSF2008-10-11 09:15
Antall innlegg: 8

No offense intended i det hele tatt, Starey. Men jeg irriterer meg litt over en ting du skrev. "Det kan likevel være lurt å gi en liten kommentar om hvorfor man nekter, før man gjør det."
Det er så sinnsykt mye folk i dette forumet som klager og syter over at motspillerne sine ikke er sosiale nok og ikke vil prate. Ikke alle har lyst å prate. Dette er et nettspill som veldig mange driver med gjerne bare et par minutter bare for å få tiden til å gå eller noe sånn. Mange, som meg, er ikke alltid interessert i å chatte. Nå er gjerne ikke en begrunnelse for å nekte en annen et spill å chatte, men poenget mitt er at folk må ikke være så forbanna hårsåre at de absolutt er nødt å ha en skriftlig forklaring på hvorfor en annen ikke vil spille. Samme det vel. Fyren vil ikke spille med deg. Move on. Begrunnelsen kunne like gjerne vært en blank løgn uansett
 
starey2008-10-11 11:32
Antall innlegg: 956

Dette er selvsagt opp til hver enkelt. Det er ikke en "regel" at man gir en begrunnelse, det skaper muligens bare en litt hyggeligere atmosfære her inne.

Jeg spiller mot alle, uansett ranking. Den eneste grunnen jeg har for å nekte, er hvis jeg har planlagt å spille mot en spesiell person. Da sier jeg alltid i fra til motstanderen. Men dette er som sagt helt valgfritt.
 
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-10-11 11:48
Antall innlegg: 352

Jeg spiller helst Panikk, Standard nå - det kan kjennes godt å veksle litt på motstanderne når en har mange spill etter hverandre, slik at en i omtrent i annethvert spill klarer å holde oppe tempoet - kun en følelsessak, betyr ikke at en misliker spill med den og den. Men noen ganger er det jo kjekt å spille mange partier med samme person. Er det seint på kveld, tar en kanskje ikke de hardeste partiene. Er glad for alle som har lyst å spille uansett, liker faktisk alle spillerne her.
 
Alfa932008-10-11 15:00
Antall innlegg: 7771

Jeg synes det kommer an på situasjonen om man skal skrive en kommentar eller bare nekte. Hvis jeg venter på noen, som Starey sa skriver jeg helst det. Er det rankingen det går på, bare nekter jeg, og det samme hvis det er en person jeg ikke vil spille med.
Noen ganger har jeg kanskje nettopp spilt med en person, og vil ikke spille igjen (det blir litt ensformig å spille med same person flere ganger innimellom), og da skriver jeg det.
Selv synes jeg det er hyggelig å få en kommentar, men det er ikke noe problem å bli nektet, da regner jeg med at det er på grunn av rankingen, og jeg har respekt for at folk ikke vil tape ranking:)
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?