Spillrom
Sjiraffen8
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede8
Mobilspill
Pågående8 617

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
lucky strike2008-10-23 17:51
Antall innlegg: 32

er det -virkelig- mulig?
har vært avhengig av andre ting før ordspill, men det har aldri skjedd noe lignende.

var hos fam her for 3 helger siden..mye folk til stedet og vi skulle spille geni og drikke
greit nok det, men dagen derpå fikk jeg vite at etterhvert i spillet så hadde jeg bedt folk om å legge ut ordet ikke bare si det, osv, osv. herregud, da trengs det en pause for når jeg lukker øynene så kommer det opp bokstaver og jeg får ikke fred før jeg finner ordet, heheh :-)

jaja, det går an...

 
Linda782008-10-23 18:04
Antall innlegg: 17

Hehe ja det hender det går på helsa løs det her ;) Men moro lell :)
 
z z z2008-10-23 18:29
Antall innlegg: 26

Vi fikk en bøssebærer på døren i helgen og donerte kr 150.-
Hjelp er underveis.
 
cherry - Ikke medlem lenger2008-10-23 19:18
Antall innlegg: 44

Jeg glemmer aldri den gangen datteren min fant lapp fra Amnesty Int. på døra, og løp ivrig inn i forveien mens jeg holdt på å kle av minstemann. Da jeg kom inn i stua satt hun i sofaen og tastet med kjappe fingre. Hele 8 ganger rakk hun. Fy flate!! Vi hadde akkurat snakket om innsamlingen, og skulle ringe da vi kom hjem. Jeg glemte bare å nevne antall ganger. Måtte jo flire litt etterpå da:)). Datteren min ville så veeldig gjerne hjelpe til. :)
 
Ignita2008-10-23 19:40
Antall innlegg: 35

I perioder har jeg hatt det slik jeg også. Kan ikke huske å ha opplevd maken siden jeg spilte mye sjakk for 25 år siden. Den gangen lå jeg i senga til langt på natt og tenkte fem trekk fram i spillet. Nå går det i "....ede" osv. Jeg tror jeg har en enkel hjerne, og at jeg går meg fast i det som for tiden preger den sterkest.;-)

Jostein
 
Alfa932008-10-23 21:04
Antall innlegg: 7771

Da er det i så fall mange av oss som har enkle hjerner, meg medregnet:)
 
lucky strike2008-10-24 10:31
Antall innlegg: 32

Ignita - hehe, det var godt å høre. du skjønner hva jeg mener ;-)

folka skjønte jo ikke en dritt med det samme, men de fikk med seg at her var det scrable inne i bildet..også i geni, da...sinna ble jeg også, for folk fulgte ikke reglene..haha, makan :)
 
lucky strike2008-10-24 10:31
Antall innlegg: 32

z z z - sier du det ja ;-)
 
nabodama2008-10-24 10:40
Antall innlegg: 119

Har det også slik, bråvåkner på natta fordi jeg plutselig har DET flotte ordet, eller bingo :)

 
lucky strike2008-10-24 10:52
Antall innlegg: 32

haha, uææ, forferdelig at du ikke får lagt det ut ;-)
 
Ananda2008-10-24 11:49
Antall innlegg: 69

Våkner på natta?, nabodama. Jeg sover ikke lenger på natta. :)
 
nabodama2008-10-24 13:22
Antall innlegg: 119

Lagt ut ? Klart jeg har scrabble-brikker liggende ved senga, så jeg hiver meg rundt og legger vaffal ordet på nattbordet :)
Så kan jeg sove en skvett igjen ..
 
Majel2008-10-24 13:24
Antall innlegg: 131

Er det ikkje denne helga vi skal stille klokka?
I så fall blir det plass til ein heil time ekstra på ordspel. :)
 
lucky strike2008-10-24 14:25
Antall innlegg: 32

hahah, ja det tviler jeg f ikke på ;-)
 
Sjefstrollet - Ikke medlem lenger2008-10-24 14:59
Antall innlegg: 35

hehe...godt det er flere som meg herinne:)
 
niten272008-10-24 19:18
Antall innlegg: 6

Jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle gå inn på ordspill i dag.. så langt holdt jeg meg..

Jeg lå og "drømte" bingoer i natt, for å få mest mulig poeng, bøylene var sterkt inne i bildet husker jeg.. på 3x3 røde, gule og grå i tillegg

måtte stå opp halv seks i morges, og da hadde jeg sovet en time...

avhengig jeg..... eeeeeeh ja!

skal bare ta et par spill i dag, og ikke røre ordspill i morgen... tror jeg.

:))))
 
mysteria - Ikke medlem lenger2008-10-24 23:27
Antall innlegg: 1124

Hva er det som driver oss, - vi som er her inne (relativt) mye?
Er det bare konkurranse?
Eller er det så enkelt som at det er selve spillet i seg selv?
Nå har jeg ikke på langt nær så mange spill som de mest ihuga spillerne, men jeg må innrømme at det er et lite sug underveis i alle spill. Såpass mye at jeg faktisk ikke legger merke til hvem som leder/vinner før spillet er over.
Men jeg har ikke begynt å drømme bokstaver. Foreløpig.
: )

 
Timanka2008-10-25 19:46
Antall innlegg: 3

Tror rett og slett PCen gjør noe med huet. Knuste et glass forleden og så etter "angre"knappen. Tok en god stund før jeg skjønte at den ikke var på kjøkkenbenken.

Finnes det noen klubb for "Anonyme PC-brukere?"
 
Dilla2008-10-25 19:52
Antall innlegg: 31

Kjenner meg igjen i alt som er skrevet. Har virkelig helt DILLA. Har ei fordypningsoppgave jeg skal levere om nøyaktig en måned. Har nesten ikke begynt for når jeg setter meg foran PC havner jeg alltid på ORDSPILL.

 
Alfa932008-10-26 00:33
Antall innlegg: 7771

Er det ikke flere enn meg som føler at det ikke er spillet i seg selv som driver, men liksom vi Ordspillere... Jeg bare MÅ følge med i forum, sjekke meldinger, være med i turneringer... Jeg føler at jeg går glipp av en hel masse viktige greier hvis ikke jeg er her inne og kikker hver dag... jeg tar alltid noen spill, selvfølgelig, og det er lenge siden jeg begynte å drømme bokstaver og tenkte leggesteder... men det er liksom Ordspillerne som drar meg hit...:)
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?