Spillrom
Sjiraffen5
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede5
Mobilspill
Pågående8 590

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
vifsir2008-10-27 14:19
Antall innlegg: 7

Hårsår?
Fikk "pes" av en motstander fordi jeg lette etter en plass å legge den siste brikka. "Kom igjen, du taper uansett." Er det betraktet som usportslig å bruke andres tid på slutten når en taper uansett, eller er det ufint å mase på motstanderen? Like mange meninger som spillere, sikkert...
 
HanneH2008-10-27 14:46
Antall innlegg: 2290

Uansett om man kommer til å tape spillet eller ikke så har man jo lov til å bruke den tiden man har til rådighet for å få plassert sine siste brikker. Når man er her inne og spiller så må man jo ta den tiden spillet tar også medregnet motspillers tid. Ikke alle er like rask, og når man starter ett nytt spill blir jo man først av alt møtt med linjen "vennligst vent på din motspiller". Så synes ikke du bruker av andres tid når du leter etter plass for bokstaver, det er jo din egen tid det går på. Det er mer ufint av motspiller og mase synes jeg. Har enda ikke møtt noen av den sorten som du beskriver her og ville vel ikke synes det var noe morsomt heller.

Mvh HanneH
 
Hyggelig2008-10-27 15:06
Antall innlegg: 16

Merk deg nicket til motspilleren og ikk spill med denne igjen.

Man må få bruke den tiden en vil og den det tar, hovedsaken med ordSPILL er jo nettopp det å få spille, eller hva?
 
lirielle2008-10-27 16:48
Antall innlegg: 3

Jøss. Møtte akkurat på en slik en jeg også. Er det mulig å være mer barnslig? Hva med å legge inn en ignorere-knapp slik at vi slipper å råke ut for disse igjen? Jada jada, jeg kan merke meg navnet, men hvem gidder å bruke energi på å huske andres nick?
 
sismoon2008-10-27 16:49
Antall innlegg: 21

Elendig sportsånd!
 
snuppilura2008-10-27 17:04
Antall innlegg: 151

Så kjipe noen kan være. Jeg møtte på en som for såvidt ledet greit gjennom spillet. Mot slutten fikk jeg til et knallord med masse poeng. Min motstander spilte ferdig, tapte, skrev DUST! og forlot spillet. Tross alt; dette er et spill, noen vinner, noen taper og har man dårlig tid får man heller stå over. Aggresjonen sin kan man uansett holde for seg selv..... Ja til ignorer-knapp.
 
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-10-27 17:10
Antall innlegg: 352

DUST på spillbrettet eller i chatten?
 
Skraphaugen - Ikke medlem lenger2008-10-27 17:18
Antall innlegg: 7

Det er jo de samme folka på ordspill som i samfunnet ellers, og da får man jo det samme mangfoldet av personligheter. Har ellers lagt merke til at det er en overvekt av noen grupper her inne uten å gå inn på den analysen...

Men spørsmålet er jo hvorfor bruke tid på å diskutere dette?
 
vifsir2008-10-27 18:15
Antall innlegg: 7

Skraphaugen: For meg som er ny her, var det viktig å få signaler om hvorvidt dette er akseptert atferd her inne, om det er jeg som er hårsår osv. Nå har jeg fått svar på det, og er glad for støtten.
 
z z z2008-10-27 19:50
Antall innlegg: 26

Siden det gis ranking her, så er det ikke bare vinn/tap som er av betydning, men størrelsen på seieren/tapet. Ignorer fyren/fyrinnen og bruk den tiden du trenger.
Liker man raske spill, er det bare å styre unna normal/hurtigspill. Da velger en jo tempoet selv.
 
Alfa932008-10-27 19:54
Antall innlegg: 7771

Skraphaugen: Mange liker å diskutere ting. Det er jo det foru er til for...
De som ikke liker diskusjoner, må styre unna forum...
Helt enig, forresten. Man må være hyggelig her inne, og så lenge det er din egen tid du bruker, kan du jo holde på så mye du vil...
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?