Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 869

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Ninaxxx2008-10-28 11:24
Antall innlegg: 1437

Viggo Venneløs?
En ting jeg har fundert litt over:

Er det mange her inne som er venner? Altså, ikke i det private liv, men kun her inne?
Jeg har spilt en del kamper nå, men etter alle disse kampene har jeg kun klart å karre meg til 2 stk, hvorav den ene er min kusine :-)
Nå er det ikke sånn at jeg aktivt har gått inn for å få nye spillekompiser, men det er jo mange man trives bedre å spille mot enn andre, og at det derfor ville vært naturlig å legge dem inn i en venneliste slik at man kanskje kan avtale litt når man skal spille?

Eller er det ikke sånn det fungerer? Har skjønt at det er lurt å være med på turnering, der får man tid til å chatte litt mer, men så langt har jeg ikke kommet enda, til tross for all tid som brukes her inne...

Men altså kjære medspillere: Hvor mange venner har du her, er det flere som meg som er litt sånn Viggo Venneløs?

P.S. Må få poengtere at jeg i det virkelige liv er ultrasosial, he he ;-)


Ha en glad dag!
 
BettyBlue2008-10-28 11:38
Antall innlegg: 122

Hei.
Jeg er vel da så kalt "viggo vnneløs" her inne. Har spilt med mange hyggelige mennesker og enkelte spill/motstandere har også vært veldig morsomme! Har ikke tenkt på det som en løsning at en legger hverandre til på venne lista før nå som du nevner det.. Har jo vært de anledninger hvor en avslutter med "vi må spille sammen igjen en gang" og så går dagene og en har glemt hva vedkommende het... Synd. Skal her etter klikke meg inn og legge disse inn på vennelista, og håpe de "godkjenner" meg da ;)

Skal vi være venner forresten?
hehe
 
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-10-28 12:17
Antall innlegg: 352

Jeg har lagt inn noen, så ser jeg samtidig hvordan det går med ranken (tjihi).
 
HanneH2008-10-28 12:44
Antall innlegg: 2290

Jeg har brukt vennelista flittig siden jeg begynte her inne. Mange spiller man jo veldig mange kamper mot, noen litt sjeldnere og enkelte dukker bare opp en eneste gang. Men sjelden man prater noe særlig med de man spiller mot, skjer jo med en og annen men tatt i betraktning av antall kamper er det vel de fleste det ikke blir utvesklet annet enn Hei og takk for spillet med. Og det merker jeg godt etter at jeg selv gikk over til å spille lynrask og panikk. Da blir det jo pratet enda mindre enn før når man spilte hurtig og stress. Nå fyker man i samme tempo ut fra spillet som den farten man spiller i.:)
Men mange er det man ønsker å spille flere spill mot og det tror jeg har med den enkeltes spillestil og gjøre. Når man spiller mye likt og muligens også ganske jevnt så er jo spillene både morsommere og spennende.
Men så spørs det hva man legger i ordet venner, man vet jo ikke hva eller hvem som skjuler seg bak nicket på motspiller :D
 
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-10-28 13:34
Antall innlegg: 352

Ninaxxx; Du vet jo ikke hvem som har DEG på sin venneliste, det kan være mange, det.
 
Ninaxxx2008-10-28 14:18
Antall innlegg: 1437

Aha! :)
Det er så lenge siden jeg la inn de to vennene mine, at jeg hadde glemt at de ikke måtte akseptere "vennskapet" på noe vis... he he, - da er det jo bare å plukke i vei da!

BettyBlue: jeg legger deg gjerne på vennelista mi, jeg ;-)
 
starey2008-10-28 14:23
Antall innlegg: 956

Jeg har jo en del slektskap her inne (jeg er arvelig belastet), i tillegg har jeg møtt flere av folkene her inne i RL. Jeg er her nok like mye for det sosiale som det å spille. :)
 
Alfa932008-10-28 16:08
Antall innlegg: 7771

Jeg er her mest for det sosiale... Og jeg har lagt inn mange venner, stort sett folk det er gøy å spille med eller chatte med... Men vennene mine vet ikke at jeg har lagt dem til.
Det er så praktisk med en sånn liste, jeg pleier blant annet å legge til elefantmedaljeinnehavere: )
Men jeg er ikke `venner` på ordentlig med noen her foreløpig, har ikke møtt noen ennå, bortsett fra familie og venner jeg kjente før jeg begynte med ordspill... men det hadde jo vært gøy, da:)
 
Alfa932008-10-28 16:12
Antall innlegg: 7771

Hmm, ble visst litt usammenhengende...
Jeg mener at det hadde sikkert vært gøy å møte noen fra ordspill en gang, og det blir ikke helt det samme med en sånn liste, den er der mer som et slags praktisk hjelpemiddel...
 
Alfa932008-10-28 16:17
Antall innlegg: 7771

Æsj, dette ble bare tull....
Det jeg mener er rett og slett at jeg tror ikke du kan kalle deg venneløs selv om du ikke har så mange venner her inne, og den lista er mest ment som et hjelpemiddel, ikke et mål på hvor populær du er:)
 
torillhs2008-10-28 16:59
Antall innlegg: 37

Jeg har ikke vært flink til å legge noen til - i vennelista.. har kun min søster og min datter .. og de har vel ikke vært innom her på måneder.. Jeg spiller ofte mot de samme.. Så neste gang jeg spiller mot noen av "mine faste" - så skal jeg jammen legge de til på vennelista mi :-)
 
Ninaxxx2008-10-28 17:25
Antall innlegg: 1437

He he, Alfa93 :-)
Jeg skjønner hva du mener, du uttrykker deg loud and clear :o)

Skal begynne å legge til "mine favoritter", jeg også. Og samtidig begynne å skrive opp de jeg trives mindre med, og som jeg plutselig "kjenner" igjen akkurat når spillet er i gang og det er for sent...
 
hans-kaare2008-10-28 17:42
Antall innlegg: 3

typisk kv....... skal hele tiden ha venner, tenker nesten ikke på at det er poengene som gjelder!!!
 
Ninaxxx2008-10-28 19:43
Antall innlegg: 1437

:)
Pengene, mener du vel?
 
HanneH2008-10-28 19:50
Antall innlegg: 2290

Der tror jeg hans-kaare tar feil, hva i alle dager kan du bruke de poengene til. Kan ikke kjøpe noe for dem engang :D
Sikkert morsomt å havne helt på topp på poengligane, men sikkert helt uoppnåelig for de aller fleste her inne, og vi som ligger midt på treet kan nok ikke bruke poengene våre til så mye tror jeg. Da er det jo like morsomt å være litt sosial inn i mellom, det er tross alt veldig mange hyggelig personer her inne, både jenter og gutter.
 
Susanna2008-10-28 20:09
Antall innlegg: 26

Jeg har spilt masse spill her uten å få noen venner. Jeg har noen nettvenner på andre steder da.
 
oldice2008-10-28 20:18
Antall innlegg: 14

En annen ting du kan bruke "vennelisten" til er å registrere de du ikke vil spille mot så får du en "advarsel" om når de er innlogget.

Lite tips til de som har spurt etter en ignore liste, er ikke helt det samme, men da kan du ihvertfall ha en liste :)
 
Heldigmor2008-10-28 21:29
Antall innlegg: 9

Venneliste? Her har jeg brukt SKREMMENDE mange timer på ordspill de siste månedene, men SÅ langt har jeg ikke tenkt eller kommet... :p Men det er jo veldig mange man chatter med, har jevn ranking med, og som er hyggelige, så det hadde kanskje vært lurt... :)

Viggo Venneløs II
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?