Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 906

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
rambus2008-11-04 13:55
Antall innlegg: 18

Avhoppere og hvordan sperre disse
Nå har jeg hatt noen "spillere" som burde la være å spille. De havner bak i poeng og enten så lar de tiden gå eller kobler av. Hvordan kan jeg få sperret disse fra mne spill i framtiden. Liker å spille, men foredrar da å spille mot personer som tåler det å tape eller vinne med samme sinn. Dessuten så er jeg her for å spille ikke bare se klokka gå sakte for å vente ut 5 minuttene 3 ganger på rad før de kobler fra. Det er bedre om de gir opp i stedet for å misbruke andres tid på den feige måten.
 
matias2008-11-04 14:04
Antall innlegg: 1152

Vi har ikke noen svarteliste, så den eneste løsningen nå er å huske navnet på de du ikke vil spille med igjen
 
nabodama2008-11-04 14:26
Antall innlegg: 119

Hvis de kobler fra så får jo du masse gratis rating da, men enig at det er utrolig kjedelig å sitte å vente da.
 
sigar972008-11-04 14:44
Antall innlegg: 84

hvis man kobler fra så er det gjerne problemer med pcen eller nettet
 
rambus2008-11-04 15:40
Antall innlegg: 18

To ganger bytte brikker, en gang pass, 3 ganger ingen aktivitet for så å koble ut, det kaller jeg ikke feil på nettet. Jeg har mobilnett selv og det hender jeg ramler ut, men det går å koble på igjen innenfor de 5 min man har i betenkningstid. Men selvfølgelig så kan det hende, men ikke med de spillerne som jeg tenker på i dette tilfellet. Og når det gjelder å vinne poeng så vil jeg helst vinne disse som en følge av egne ferdigheter, ikke på grunn av andres dårlige spil.
 
Scrabla2008-11-04 17:29
Antall innlegg: 2275

Du kan også se på en persons statistikk før du starter på et spill med ham/henne. Dersom spilleren har avbrutt 50 tidligere spill, ville jeg la vær å starte.
 
rambus2008-11-04 18:03
Antall innlegg: 18

Ja, man kan sjekke statistikken, men det hadde vel vært enklere om vi bare hadde kunne satt en hake på den enkelte spiller og han/hun hadde vært sperret opp i mot den som ikke ønsker kontakt med denne spilleren. Jeg har sett at det finnes en post ignorer om man høyreklikker et spillernavn på spillrommet, hva er dette punkt for. Og kunne man ikke ha brukt denne til å stenge uønskede spillere bort fra sitt eget spill?
 
roannima2008-11-04 18:05
Antall innlegg: 302

enig....utrolig frustrerende når folk gjentatte ganger avbryter etter lange pauser..... da kan di bare avbryte med en gang. har skjedd flere ganger med meg å, folk ligger langt bak i poeng, og gir opp fremfor å spille ut spillet. gir jo meg høyere rating,,,,men,,,,jeg er her for å spille jeg, ikke for å kommer høyt i rating.
 
mathilde - Ikke medlem lenger2008-11-04 19:04
Antall innlegg: 45

Det har vært mye av dette nå i helgen i forhold til tidligere.
 
dory2008-11-04 20:30
Antall innlegg: 10

Og som oftest rekker man jo ikke å sjekke en persons statistikk fra man velger å spille mot de til spillet er i gang.
 
Karindi2008-11-04 21:08
Antall innlegg: 98

Eg sjekker som regel alltid statistikken før eg kobler meg på eit spel, klart da går eg glipp av ein del spel for andre kjem meg i forkjøpet, men det dukker da opp andre spel.
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?