Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 823

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
lucky strike2008-11-05 15:25
Antall innlegg: 32

Endelig - gratulere :-)
vært en lang, spennende, gråtende og jublende natt

gratulere Barack Obama
 
tsw000 - Ikke medlem lenger2008-11-05 15:47
Antall innlegg: 114

ja det var jubelnatt!
 
Nilsen - Ikke medlem lenger2008-11-05 15:54
Antall innlegg: 244

jøss.. følger folk med på sånt?
 
aneb - Ikke medlem lenger2008-11-05 16:02
Antall innlegg: 8

Står jo så mye om det i media at det er umulig å ikke følge med
 
Texbrus2008-11-05 16:04
Antall innlegg: 39

Gode gud, det bestemmer omtrent akkurat hvor farlig verden skal være de neste fire åra. Følger folk IKKE med?
 
ajnor2008-11-05 16:36
Antall innlegg: 958

Hehe... Ganske godt gjort dersom man ikke har klart å få med seg hvem som vant det amerikanske valget, synes jeg. Dessuten er det da vel viktig å vite hvem som skal inneha et av verdens viktigste verv de neste fire årene. Egentlig blir jeg litt matt av folk som sier at de ikke følger med på sånt, går det an å være så lite samfunnsengasjert?
 
touran - Ikke medlem lenger2008-11-05 17:02
Antall innlegg: 43

.............folk følger nok stort sett med, men kanskje ikke alle synes det er nødvendig å blande salg, religion og politikk inn på disse sidene.
 
Texbrus2008-11-05 19:46
Antall innlegg: 39

Det siste er jeg helt enig i! (Men kunne ikke dy meg likevel.)
 
Nilsen - Ikke medlem lenger2008-11-05 20:04
Antall innlegg: 244

Ja, d var slik som Touran sier jeg mente..
har fint fått med meg at Obama vant, MEN jeg satt ikke opp i natt å nermest gråt og jubla og ettepå så overivrig at jeg skriver om valgkampen i ett forum..
Grenser får d gå
 
bestemoro2008-11-05 20:06
Antall innlegg: 66

selv familiens sjuåring (barnebarn) hadde fullt rede på dette....
 
Bongo2008-11-05 20:15
Antall innlegg: 47

same shit...
 
riorota - Ikke medlem lenger2008-11-05 20:22
Antall innlegg: 39

Jeg er helt enig med deg nilsen. Kan vel bruke forum til andre ting enn dette her.
 
matias2008-11-05 23:40
Antall innlegg: 1152

Det er helt greit å diskutere alt mulig på forumet her, så lenge det ikke bryter reglene (spesielt at det er ulovlig å anklage medspillere), og man bruker normal folkeskikk.
De andre subforumene (ikke prat) er litt mer begrenset hva man kan bruke dem til. Ellers vil jeg anbefale andre forum for normal diskusjon, rett og slett fordi ordspills forum ikke er spesielt egnet til diskusjon.

Angående obama, er dette sannsynligvis bra for amerikanerene og for miljøet, samt et par andre ting, og det er ikke helt ubetydelig, selv ikke i bobla vi lever i her i Norge. Jeg er forsiktig optimist.
 
Gandalf2008-11-06 08:21
Antall innlegg: 7

Det hadde ikke spilt noen rolle hvem som var motstanderen til McCain. USA var lei av Bush, så selv om Tarzan eller Jack Black hadde stilt opp, så hadde de vunnet allikevel ;)
 
lucky strike2008-11-06 08:36
Antall innlegg: 32

man blir jo halshugd bare man nevner noe annet enn ordspill. skulle nesten tro dette forumet hørte til VGD!
 
Sjefstrollet - Ikke medlem lenger2008-11-06 08:48
Antall innlegg: 35

Hei Lucky!
Synes det var på sin plass og gratulere også her.
Det er da noe som angår oss alle:)
Ha en fin dag.
 
Blikkboks2008-11-06 09:01
Antall innlegg: 85

Milde... Utrolig merkelig at det er opprettet ett underforum prat, om det ikke skal være stuerent å bruke det.

'rister oppgitt på hodet'

Like oppgitt jeg blir som når tråder blir låst av spillevertene, til tross for at det ikke er ufin stemning, kun nyttig diskusjn. .... Og hva i alle dager er problemet med at folk spør om noe som har blitt spurt om før, MÅ man låse den nye tråden og henvise til tideligere svar, eller hadde det gått like greit å bare svare vedkommende. Er det krise om ting står fler ganger.

Selv prøver jeg å ikke bruke forumet her så mye, fordi tråder blir låst for videre diskusjon, og alt for mange som må slenge innlegg om at innlegget noen skrev som ikke innholdt ett konkret spørsmål eller tips om ordspill, ikke har noe her inne å gjøre.

Men så har ikke jeg lest så mye her på månedsvis, men i våres/sommer ble jo alle tråder låst for videre diskusjon i hytt og pine.
 
lucky strike2008-11-06 09:16
Antall innlegg: 32

sjefstrollet : når det skjer noe så historisk som dette, så finner jeg det latterlig at andre skal rakke ned på en slik tråd. så denne hører hjemme her, spør du meg :-)

jo, takk for det og det samme til deg:)
 
Gandalf2008-11-06 09:54
Antall innlegg: 7

matias skriver :
"Ellers vil jeg anbefale andre forum for normal diskusjon, rett og slett fordi ordspills forum ikke er spesielt egnet til diskusjon."

Og hvorfor i all verden er ikke 'Prat' egnet for normal diskusjon ?
Og hva er andre forum ? VG ??
Her trengs det en forklaring tror jeg.

Vi er alle forskjellige, opptatt av forskjellige temaer, og ikke alle er like opptatt av det samme.
Takk og pris for det, og personlig synes jeg det blir litt dumt når man rakker ned på temaet i trådene som opprettes bare fordi man ikke er spesielt interessert i det som diskuteres.
Man blir jo bare oppfattet som respektløs
 
Nilsen - Ikke medlem lenger2008-11-06 10:03
Antall innlegg: 244

INGEN har sagt at d IKKE er LOV å skrive om andre ting på forumet..
så hvorfor i alle dager kommer dere å sier at det er sagt at det ikke er lov å skrive om andre ting..

Det var snakk om forskjellige interesser i trådstarten..
så klarer dere søren ta meg å vri det om til dette!!..
dere er flinke.. krangle om absolutt alt, det skal dere!!
 
Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?