Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 877

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
tusjan2008-11-06 14:23
Antall innlegg: 7

Chat
For første gang fungerer ikke "chaten". For meg er det ganske pinlig da den jeg spiller mot kanskje tror jeg er uhøflig. Har sendt beklagelse til siste motstander. Er det fler enn meg som har det problemet i dag?

Hilsen Tusjan
 
Alfa932008-11-06 15:10
Antall innlegg: 7771

Nei, jeg har ikke det problemet...
 
kremfjes2008-11-06 17:09
Antall innlegg: 74

tror ikke du er den eneste med dette problemet. har du prøvd å laste ned siste versjon av flash? eller eventuelt bytte nettleser?
 
kremfjes2008-11-06 17:17
Antall innlegg: 74

hmmm... kanskje jeg skulle utdype litt. flashplayer er et program du må ha installert for at nettleseren din (sannsyneligvis internett explorer) skal kunne vise spillet. har du en gammel versjon av flash er det ikke sikkert spillet vises som det skal.

nettleseren er det programmet du bruker til å surfe på nettet med. Disse tolker noen ganger nettsider og spill litt forskjellig, noe som gjør at det noen ganger blir feil i en nettlesser, men ikke i en annen.

flashplayer finner du her:
get.adobe.com/flashplayer /

andre nettlesere finner du her:

Firefox: firefox.no/

eller her:
Opera: www.opera.com/download/

Eller enda en annen her:
Google chrome: www.google.com/chrome/
 
Rabiaz2008-11-06 19:15
Antall innlegg: 897

samme problemet her..
 
matias2008-11-06 19:43
Antall innlegg: 1152

kremfjes har et godt poeng. Når vi spiller med siste versjon av f.eks. firefox og flash, har vi ingen problemer.

Hvis vi skal ha noen som helst mulighet til å prøve å finne en løsning til problemet, må dere si så mye dere kan om datamaskinen. (Operativsystem, nettleser (hvilket versjonsnummer), flash (versjon)).

Hvis det fungerte i går men ikke i dag, er det enten feil med ordspill (usannsynlig, da mange ikke har problemet), eller det ble gjort en endring på deres datamaskin som kan forklare problemet (endringen kan også skje automatisk gjennom oppdateringer eller virus)
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?