Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 833

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
lucky strike2008-11-06 14:42
Antall innlegg: 32

for å få en ende på tråden
jeg er ikke her inne på ordspill for diskutere, kverulere eller frekke meg til, det har man VGD til.
jeg laget tråden om barack obama fordi jeg synes det var veldig veldig stort noe og tenkte kanskje at andre også oppfattet det slik. en gledestråd i ny og ned kan vel ikke skade noen. :-)

stridsøksa lagt på is (enn så lenge) ;-)
 
z z z2008-11-06 15:26
Antall innlegg: 26

Kan jeg lage en "gledestråd", om jeg synes det var stort at Mugabe "vant" valget i Zimbabwe for litt siden? Kanskje jeg ønsker å uttrykke glede siden jeg synes han er så knakende kjekk kar som står på for innbyggerne sine? I likhet med Idi Amin.

Noen hadde kanskje blitt støtt, fordi de ikke var enig med meg?
Altså kan jeg kanskje lage en slik tråd, men da bør jeg være klar over at jeg trolig støter en del og må påregne motbør.
Hvis ikke jeg tåler det, så bør jeg la være å skrive tråden.
 
lucky strike2008-11-06 19:17
Antall innlegg: 32

da bør de også ha et grunnlag for å bli støtt.
for all del, lag hvilken tråd du ønsker så lenge den ikke går ut på å angripe andre brukere.

diskuter sak, ikke person!
 
Weronix2008-11-06 19:29
Antall innlegg: 338

Men folk må jo få lov å være forskjellige.. og då vil enkelte saker støte andre, sånn vil det jo være uansett kor i verden man befinne seg.
Men så lenge man klare å holde diskusjonen på et fornuftig plan, so burde det vel gå greitt! :)
På skulen kor eg jobba har dei fem enkle regla som alle skal følge (som e det enklaste nivået for ansvarsfølelse):
Ikkje fornærm andre
Ikkje slå
Ikkje avvis andre
Lytt til dei rundt deg (her bør man kanskje legge til; ikkje gå i forsvarsposisjon med en gang, ofte e ikkje ting meint vondt...:) )
(og behandl utstyret på en korrekt måte:)
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?