Spillrom
Sjiraffen4
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede4
Mobilspill
Pågående8 877

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
snuppilura2008-11-07 12:35
Antall innlegg: 151

Junior spillerom
Mine tvillinger på ni syns ordspill er rasende gøy! De vil helst spille med min profil, men der får de nei:) Har også merket meg at det er en del andre barne som spiller her av og til. Hva med et juniorspillerom for disse? Litt lettere kanskje, med større brett og en "hjelpefunksjon" kanskje. Uranket kanskje så våre "juksere" ikke fristes å denge barn for rank. Kan dette være noe for våre spilleutviklere å tenke på?
 
Weronix2008-11-07 12:39
Antall innlegg: 338

Det syns eg var en kjempegod ide! :)
 
stabur - Ikke medlem lenger2008-11-07 12:45
Antall innlegg: 423

Aplauderes!
 
Linda1232008-11-07 13:24
Antall innlegg: 7

Det hadde vært alletiders ! Har også en gutt på ni, og han synes scrabble er skikkelig gøy, og henger over skuldra mi pg hjelper meg når jeg spiller her : )
 
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-11-07 13:36
Antall innlegg: 352

Vet det har vært diskutert uten så stor stemning for det. Evt. bør det være som et uranket "lekerom" evt. med et så barnlig navn på spillrommet at eldre går inn i de vanlige rommene, f.eks. Elefantungen.
 
Weronix2008-11-07 13:49
Antall innlegg: 338

det e jo berre å skrive "junior" under navnet på spillrommet det då? Sånn som man gjer med turneringsrommet. Så har man sagt nokke om ken rommet er meint for.
 
Junisol2008-11-07 14:03
Antall innlegg: 146

Det må da være mulig å få til dette.
Flott å få ungene aktivisert med Ordspill enn med passive skytespill etc.
 
_pusursøster2008-11-07 14:08
Antall innlegg: 12

Super ide, har to barn som digger ordspill.
 
Troja22008-11-07 14:15
Antall innlegg: 11

Jeg er så enig, så enig. Håper dette lar seg ordne.

 
Majel2008-11-07 14:28
Antall innlegg: 131

Synest dette var ein kjempeide!

Her er nokre svært unge ordspelarar her allereie, har eg sett.
Har spela mot nokre, men dei gir sørgjeleg raskt opp når dei ikkje får det heilt til.

Det hadde då vore mykje kjekkare om dei kunne finne kvarandre i eit eige spelerom?
 
Heddy2008-11-07 14:32
Antall innlegg: 9

Veldig god idé! Jeg har en gutt på 6 som elsker skriving, bokstaver osv. som har veldig lyst til å prøve dette.
 
trymare2008-11-07 14:33
Antall innlegg: 871

OK på en betingelse. Barn fra TOLV år og nedover.
 
snuppilura2008-11-07 14:36
Antall innlegg: 151

Hvem sier at det "ikke er så stor stemning for det"? Voksne eller barn? Vet at mine hadde likt det masse! Og som Majel sier, jeg har også spilt med noen av de unge, 9-10 år, og de blir rett og slett for vanskelig for de å spille mot oss "voksne" og da gir de lett opp. Vi vil vel fremme interesse for ord og bokstaver, ikke drepe den?
Et enklere brett, mindre antall bokstaver, litt annen layout og uranket burde vel også gjøre det mulig å se forskjell....

Da hadde vi vært 3 hekta her i hvertfall:)
 
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-11-07 14:48
Antall innlegg: 352

Sitatet over; det jeg har oppfattet som konklusjon av tidligere diskusjoner. Konkurranse - da tenker en mot voksne, ikke utklassing av mindreårige. Teenage; vanlige spillrom.
 
Helen2008-11-07 15:34
Antall innlegg: 745

Dette spørsmålet har vært lansert, og duskutert før:
www.ordspill.no/foru...ge =-0#7115

Vi er skeptisk til et eget juniorrom, uten voksne som følger med og eventuelt kan gripe inn ovenfor voksne som ikke oppfører seg pent mot barn.
 
Smarten T2008-11-07 15:40
Antall innlegg: 129

Jeg syntes ikke at det bare burde være ett lett brett der for da kommer man jo ikke til og kunne være så god senere i feks turneringer, men at det burde være valg om man ville spille på voksenbrett eller juniorbrett.
Dessuten syntes jeg det burde være valg om det skulle være ranket eller ikke så lenge uranket sto først, og jeg syntes også det burde være opp til 12 år, selv om jeg tviler på at jeg vil spille (ville spilt) der.
 
snuppilura2008-11-07 15:59
Antall innlegg: 151

Gode innspill. Og må de ha chat funksjon? Mitt inntrykk er at barna er mest opptatt av spillet, ikke praten. Som de fleste her:)
 
toeren2008-11-07 16:51
Antall innlegg: 50

Veldig bra forslag! Jentungen på 8 vil ofte overta spillet for meg, men heller ikke her overlater hu mor styringen.... ;-) La barna få sitt eget ordspill!!!
 
Katamarina2008-11-07 17:05
Antall innlegg: 59

Apropos Trymares kommentar så bør det vel heller være forbud mot personer over en viss alder i barnerommet heller enn at barnene ikke får lov til å spille mot de voksne hvis de har lyst....
 
kremfjes2008-11-07 17:16
Antall innlegg: 74

Det beste slik jeg ser det ville være et et spill der man kunne spille uten innlogging. Altså at man bare skriver inn et nick, og spiller. Profiler og bilder og private meldinger er etter min mening noe som vil kreve veldig stor grad av "overvåkning", for å passe på at ting går riktig for seg.

Chatten vet jeg ikke helt hva jeg mener om. kanskje det hadde gått an med en sånn rullgardin der man velger å si "hei", "lykke til", "takk for kampen" og andre vanlige spillefraser. Uten innlogging ville også ranking være meningsløst.

Tviler vel egentlig på om spillutviklerne er veldig lystne på å sette seg ned å gjøre såpass store endringer, men det er ihvertfall mitt forslag.
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?