Spillrom
Sjiraffen11
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede11
Mobilspill
Pågående8 906

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
tsw000 - Ikke medlem lenger2008-11-09 13:28
Antall innlegg: 114

Trege bokstaver
I går måtte jeg til slutt avbryte et spill fordi jeg ikke fikk flyttet på bokstavene. Det var som om de ikke ville røre seg, men jeg hadde kontakt og skrev til slutt til den jeg spilte med at jeg måtte bryte. Hva er grunnen til slikt?
 
Lille-fix2008-11-09 14:27
Antall innlegg: 264

Jeg sliter med det samme når jeg spiller på mac. På pc går det greit
 
Karindi2008-11-09 18:07
Antall innlegg: 98

Eg har opplevd det samme og etterkvart tykker eg ein del gonger på rens knappen og da fungerer det betre har eg funne ut.
 
poorleno2008-11-09 21:57
Antall innlegg: 5

Jeg spiller også på mac og opplever dette fra tid til annen. Spesielt i kveld har jeg vært plaget av dette.
 
snuppilura2008-11-10 08:52
Antall innlegg: 151

Spiller på pc, men har opplevet det samme mange ganger. En gang var det faktisk en kun brikke som ikke lot flytte på seg i det hele tatt enda de andre var spillbare. Snodig, men som Karindi sier; tast rens, (f5) så fikser det seg som regel.
 
sarita2008-11-10 11:26
Antall innlegg: 104

Jeg hadde en brikke på min PC som ikke ville flytte seg. Jeg gikk ut av spillet og inn igjen, så gikk det bra.
 
kallekanin092009-01-04 14:03
Antall innlegg: 69

Jeg flytta alle brikkene til høyre for den som satt fast, så trykka jeg med museknappen på et tilfeldig felt på spillbrettet, brikken la seg der, og så trykka jeg "Bytt brikker" - og vips var alt i orden :-)
Er man heldig kan det jo hende at man finner en plass brikken passer for å legges på vanlig vis.
 
Scrabla2009-01-04 14:41
Antall innlegg: 2275

I vår trådløse verden blir det stadig flere signaler i nærheten av Pc-en.
Den trådløse musa kan være følsom for mange "dingser" og apparater.
Er det en annen PC i nærheten? En TV eller radio? Fjernkontroller til ymse bruk? Mobiltelefoner, mobilt bredbånd, spillkontroller, headset, nye leketøy til jul? Flere forslag? Jeg har selv oppdaget problemet i noen av disse sammenhengene. Se deg rundt og prøv å flytte noe.
Det kan også være helt andre grunner til problemet, men det er verdt et forsøk.
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?