Spillrom
Sjiraffen10
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede10
Mobilspill
Pågående8 498

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Lill-Basill2008-11-11 22:06
Antall innlegg: 9

HJEEEELP
Er i et spill nå, men får ikke legge... har hengt seg opp... men alt annet som gjelder nett fungerer..

starey2008-11-11 22:09
Antall innlegg: 956

Prøv å lukke spillrommet, og gå inn igjen. Spillet ditt skal fremdeles være aktivt når du logger inn.

key - Ikke medlem lenger2008-11-11 22:12
Antall innlegg: 17

Jeg har også opplevd dette. Irriterende! Men hvordan lukker jeg spillrommet, for så og logge inn igjen??

Lill-Basill2008-11-11 22:14
Antall innlegg: 9

ikke vet jeg, men jeg kunne jo skrive innlegg her mes dette foregikk, så det var jo ikke netttilgangen det var noe galt med.. Irriterende for både meg og motspilleren min tipper jeg (morami)
Vi hadde ikke lange igjen, og jeg var klar til å legge et bra ord, men nei da.. helt låst, og tiden gikk... Eneste som gikk var å gi opp, og da fikk jeg beskjed om at det var usportslig... Jaja.. hva skulle jeg ellers velge??

starey2008-11-11 22:24
Antall innlegg: 956

Du lukker spillrommet ved å trykke på det øverste røde krysset. (ikke det inne i spillrommet, men det som hvert vindu har). Du logger inn ved å gå på ordspill.no og trykker på spillrommet.

Linda1232008-11-11 23:32
Antall innlegg: 7

Eller prøv å trykk f5 for å "vaske" vinduet ; )

Heidi W2008-11-12 14:18
Antall innlegg: 4

Jeg også sliter med å få lagt bokstaver. De henger seg opp og forblir gjerne i intet en stund. Men nederst i venstre hjørne av spilleboksen står det innimellom "Feil på siden". Og dessuten når jeg har gått inn i et spill kan jeg ikke sjekke info på motspiller. Da krymper rutenettet til bokstavene og jeg må fjerne pop-up. Men får likevel ikke opp info på motspiller. Virker som det er feil på Ordspill sine sider. Jeg har ingen problemer med andre nettsider.

HanneH2008-11-12 14:33
Antall innlegg: 2290

Man må ha slått av pop up blokkeringen for å få ordspill til å virke som det skal. Er blokker på kan man vel egentlig ikke få opp spillbrettet heller, det er jo et pop up vindu det også. Og det er også info rutene om motspiller.

Laffegutt2008-11-12 15:19
Antall innlegg: 1

Bare gå inn på startsida til ordspill som du sikkert har oppe fra før og trykk på rommet en gang til. Dette virker selv om spillet er oppe...

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?