Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 810

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Majel2008-11-18 02:02
Antall innlegg: 131

Du som spelar berre for hyggja si skuld...
Kva gjer du på ved sidan av?

Eg ser ut som om eg er her nesten heile døgnet.
Men eg gjer faktisk på litt anna enn berre å legge ord. :)

Er admin på eit anna forum, så eg held eit halvt auge med kva som skjer der til ei kvar tid. Elles sit eg her og bøter sokkar, broderer og spring rundt og gjer andre keisame gjeremål.

Utruleg kor effektiv ein kan vere når ein har tidsfrist på gjeremål! Når det kjem eit pling er det berre å skunde seg å bli ferdig så eg kan få lagt eit (meir eller mindre) fornuftig ord. :)

Kva med dykk der ute?
 
BettyBlue2008-11-18 09:11
Antall innlegg: 122

Jeg er hjemmeværende med fire hunder (driver en kennel), og tre barn som kommer hjem fra skolen ca kl 15. Foruten å ta meg av de, er det huslige oppgaver og litt annet forefallende. Ellers er jeg her inne og spiller, om jeg ikke har noe viktig hengende over meg. :)
Men jeg skrur ofte av PC'n når jeg er ferdig med noen omganger med spill. Sjelden jeg vandrer fra spill til oppgave (med unntak å lufte hunder, og å henge opp klesvask)
 
Anja832008-11-18 09:19
Antall innlegg: 148

Jeg jobber på barnevernsinstitusjon med sånn turnus at jeg jobber to eller tre døgn i slengen, så har jeg fri en uke mellom vaktene. Så det er liksom min lille unnskyldning for å være her så himla mye. :-)
Ellers har jeg et barn og en samboer, men de er jo borte på jobb og skole på dagtid, så da er det ingen jeg trenger å ta hensyn til rundt meg. :-) Foruten å spille og jobbe, liker jeg å finne på ting med barna, være med venner og se på filmer.
 
Weronix2008-11-18 13:24
Antall innlegg: 338

Eg føle og at eg e her til alle døgnets tider... men det e eg vel kanskje og til tider!..;) Eg jobba på en skule i Spania, og dei har som kjent siesta! Det innebære fri frå ett til halv tre, nokke som både har sine fordela og ulemper! :) Og so har eg ellers en veldig fin timeplan med fri kvar fredag og halve torsdag - så då får man masse tid til ordspill! :)
 
get it here - Ikke medlem lenger2008-11-18 13:52
Antall innlegg: 132

Hm... eg er visst òg innom heile tida, i alle fall frå sambuaren min tek med seg det ho finn av småungar i bilen, til ho kjem heim att utpå ettermiddagen.

Eg er frittgåande skribent, og har heimekontor med datamaskin, stereoanlegg, og ei rimeleg stor skål med smågodt. i haust har eg så mange bra betalte oppdrag at eg ikkje går konkurs av å spela litt ordspel innimellom.
 
emmy2008-11-18 14:51
Antall innlegg: 44

Hva betyr .... "Bøter sokkar"??
 
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-11-18 15:00
Antall innlegg: 352

Emmy; sy/lappe igjen hullene (det var vel du tenkte på, Majel). Høres spennende ut med skriveoppdragene, Get it here. Smågodt til hjemmekontoret, en god idé!
 
HanneH2008-11-18 15:07
Antall innlegg: 2290

Bøte sokker, betyr det samme som lappe (stoppe) sokker. Eller sy dem sammen når det er hull i dem for å forklare det enklere. Siden hverken bøte eller stoppe sannsynligvis ike er så mye brukt i dag :)

Var vel mer vanlig før i tiden, tror ikke det er så vanlig blant yngre generasjoner lenger. Blir vel et håndarbeid som mer eller mindre forsvinner med tiden tenker jeg.
 
Majel2008-11-18 15:22
Antall innlegg: 131

Kan ikkje kaste heimespøta (spøte=strikke) ullsokkar som bestemor, oldemor, grandtante eller nokon andre med strikkedilla har vore så vennlege å gi bort til oss sjølv om det er slite hol i dei.

Med seks i familien løner det seg å bruke litt tid på å bøte slike kvalitetsplagg. Men det er frykteleg keisamt å halde på med utan å ha noko anna å styre med samstundes.
 
Karindi2008-11-18 18:35
Antall innlegg: 98

Eg er heime med ein liten gutt på 3 mnd og bruker egentlig alt for mykje tid her inne. Når han søv så spiller eg litt og når han har lagt seg for kvelden. Om natta drømmer eg om kva for ord eg kan legge;)
 
Sunniball2008-11-18 18:54
Antall innlegg: 20

Jeg jobber på skole og SFO som assistent, og noen dager starter jeg ikke før 11 eller 12...
Driver også et barneteater med min bror på kveldstid =)
 
Waltie2008-11-18 19:12
Antall innlegg: 146

Jeg er lærer, først og fremst i norsk og engelsk. Jobber på en ungdomsskole. På si er jeg musiker, spiller gitar og synger i et par band. Skribler låter, sangtekster og dikt og rim og limericks og det meste på si. Leser så mye jeg kan, hører på musikk og ser gjerne filmer. Er ellers glad i turer i det fri, sykler, rusler og går på ski. Har funnet ut at kroppen min trenger tre trimturer i uka.
 
jenta852008-11-18 19:13
Antall innlegg: 6

Jeg er hjemme med sønnen min på 5 mnd og storesøstra på 2,5 år. Jeg bruker også veldig mye tid her inne i hver ledige stund ;) Har blitt helt hekta! Veldig bra tidsfordriv! :)
 
KjerstiE2008-11-18 19:42
Antall innlegg: 5

Jeg er sykepleier, megler, psykolog, mor, bestemor, venn og søppelbøtte. Og lærer. Av og til hvertfall.
 
Sangfuglen2008-11-18 19:51
Antall innlegg: 9

student, dikt-forfatter og sanger :p ellers tar eg en del bilder
 
Nilsen - Ikke medlem lenger2008-11-18 20:00
Antall innlegg: 244

nå var vell kanskje tråd-emnet hva du gjør MENS du spiller, sånn på siden av spillet samtidig som spillet står på ? og ikke hva du gjør til daglig?
eller er d jeg som har misforstått?
 
Sangfuglen2008-11-18 22:14
Antall innlegg: 9

i såfall spiser eg grøt :p (ihvertfall for øyeblikket :p)
 
Majel2008-11-18 22:48
Antall innlegg: 131

Det gjer ingenting om folk svarar på kva dei gjer til dagleg - eller om det blir kva ein gjer på medan spelet pågår.

Brukar ikkje å vere så nøye på det, berre folk har det litt triveleg. :)
 
Karindi2008-11-18 22:54
Antall innlegg: 98

ok eg bruker å gå litt fram og tilbake for å putte smukken inn att i munnen til min lille sønn når han ligg i vugga for å sove, elles tilbereder eg middag, ser på tv o.l.
 
Fidelma2008-11-18 22:57
Antall innlegg: 3315

Jeg koser meg med snill mann og god vofs, og så skyter jeg luftpistol.
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?