Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 857

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
rød32008-11-20 12:31
Antall innlegg: 54

Syntes folk må skjerpe seg litt...
Ja jeg må jo si jeg ble redd, da jeg spilte med en her inne og denne kom med skremmende ord inne på spillebrettet. Dersom man ikke liker å spille uranket spill, da behøver man da ikke å logge seg på det da...Jeg liker å spille uranket spill med folk, og det er sikkert også mange andre enn meg som liker det.
Hva syntes dere som spiller her, om å få høre slik skremmeord fra folk som ikke tåler å spille på uranket spill....
 
Karindi2008-11-20 12:36
Antall innlegg: 98

Heilt enig med deg, da får dei la vere å logge seg på det og heller starte eit eget spill....
 
HanneH2008-11-20 12:43
Antall innlegg: 2290

Nå skriver du ikke hvilke ord vedkommende brukte, men er det noe som ikke er helt bra som kommer i chatte feltet på spillet så kan du ta kopi av dette og sende det over til en av spillvertene etterpå. Henvis da gjerne til hvilket spill det gjelder, det finenr du på siden din under statistikk og siste spill, da får du et nummer på spilet som du kan oppgi.
Ellers står jo alle spill som blir opprettet helt klart og tydelig i spillrommet om de er ranket / uranket eller og også med hvilke type brett og hastighet det er. Så det er jo helt klart at spilleren som går inn i ett oprettet spill må velge hvilket han vil delta i. Det er jo han selv som har valgt å delta da på ditt spill og han kan jo ikke da komme med ukvemsord etterpå. Det blir jo helt feil, må jo selv stå for det valget han/hun har gjort.

Jeg går rett som det er inn i urankede spill, synes det kan være koselig jeg mange ganger, og en fin fornadring om man er inne i en dårlig periode :)
 
Vib_eke - Ikke medlem lenger2008-11-20 12:47
Antall innlegg: 804

Son HanneH sier, vær så snill å ta kopi av chattloggen, og send det til en av oss vertene. Vi får ikke gjort noe dersom vi aldri får vite hvem og hva.
 
Nilsen - Ikke medlem lenger2008-11-20 12:51
Antall innlegg: 244

Jeg syns dere skal kreve print-screen av d som har blitt sagt..
hvor lett er d ikke å fake en hel samtale, er jo bare å skrive noe, å påstå en person har sagt d ?!?!

Er simpelt å fake en print-screen å.. men da er dere nå litt sikrere på at ting stemmer..

Syns d er vell lav terskel for utestenging og sletting her inne
 
matias2008-11-20 13:07
Antall innlegg: 1152

print-screen er fint, men samtidig stenger vi ikke folk ute på grunn av én klage (mulig unntak ved svært grove overtramp). Hvis flere personer uavhengig av hverandre klager på samme person, skal det mye til at personen er helt uskyldig.

Det er en lav terskel for reaksjoner, det stemmer. Men ordspill er også et sted hvor veldig mange forskjellige personer møtes, blant annet barn og folk som ikke har erfaring fra andre nettsamfunn (som kan ha betydelig høyere terskler for personangrep).
 
rød32008-11-20 13:29
Antall innlegg: 54

Jeg ser jo på det som personangrep sån helt uten videre, skjønner ikke at det er lov å snakke slik i det hele tatt. Jeg kjenner ikke denne personen som sa noe skremmeord til meg, jeg uttaler meg heller ikke her om hva denne personen sa, fordi det vedrører bare spilleverter, for det er vel de som har ansvaret på ordspill...håper jeg.
 
rød32008-11-20 13:45
Antall innlegg: 54

Takker for alles koselige ord her.
Jeg liker meg her og har det gøy med mange andre spillere. Så sånne skemmeord ska ikke få skremme meg bort fra ordspill :)

Ha en hyggelig dag videre.
 
jafalch2008-11-20 15:09
Antall innlegg: 35

Ble plaget av en tulling. Ble drit forbannet og slettet profilen min. Tenkte at jeg ikke ville spille mer. Suget ble for stort etter noen dager og måtte da opprettet en ny profil. Neste gang det skjer, tar jeg en kopi og sender til en spillvert.
 
Alfa932008-11-20 15:50
Antall innlegg: 7771

Fint du kom tilbake til oss, da:)
Vi kan jo ikke la uhøflige folk herse med oss...
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?