Spillrom
Sjiraffen12
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede13
Mobilspill
Pågående9 006

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Ennja2008-11-23 09:43
Antall innlegg: 76

HØYEST ANTALL KAMPER?
Hvor mange kamper har vedkommende bak seg som har spilt FLEST kamper på Ordspill?
Har vært medlem siden mars, og har passert 400 kamper. Ranken ligger på 1400-1600. Bruker tidvis mye tid av dagen på å spille, men det er jo så kjekt :-)
Selvfølgelig blir antallet heller lavt når jeg ikke har evne til å spille kjappere enn "hurtig" og "lynrask", så jeg innfinner meg med at jeg aldri blir noe annet enn en novise her inne :-)))
Hvor mange kamper har du?
 
Fidelma2008-11-23 09:52
Antall innlegg: 3315

Ta en kikk på Kampligaen, så ser du at HanneH rager skyhøyt over de andre ordspillerne:-)
 
HanneH2008-11-23 10:15
Antall innlegg: 2290

Kampligaen og poengligaen finner du under Topplister. Jeg bruker jo da etter antall spilte kamper en god del tid her inne. Kan vel ikke lyge meg bort fra det :) Men som Ennja sier så er det jo så kjekt og så mange hyggelig perosner man møter her inne. Så man har alltid en god grunn for å ta et spill til. Jeg spilte Normal når jeg startet her i mars, gikk så over til hastighet Hurtig, og senere til Stress. Stress spilte jeg helt til over ferien, i løpet av August / September økte jeg til Lynrask og prøvde meg da også på panikk etter at den kom.
Jeg deltok på veldig mange turneringer fra jeg startet her inne til over ferien i tempo lynrask, og fikk da god trening der på hurtigheten. Men var litt redd for å prøve det i rankede spill. Men nå fungerer vel Lynrask best for meg, så tar jeg noen runder Panikk inn i mellom når jeg føler for det. Kan også spille i andre hastigheter noen ganger.
Og antall kamper på meg er vel over 6300 nå, blir vel passert 7000 før nyttår. Men det er bare å hive seg på, dere kan godt få lov å slå meg ned fra den pallen :)
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?