Spillrom
Sjiraffen22
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede23
Mobilspill
Pågående9 006

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
LoboTommy - Ikke medlem lenger2008-11-29 17:19
Antall innlegg: 170

Kåring av norges beste blogg
Hei!

Bloggen min, Esquil røler om, som ligger på adressen

rolerbloggen.blogspot.com

er med i en kåring av norges beste blogg. I dag er den i duell mot en annen blogg:

lothiane.wordpress.com/

Jeg ligger seks stemmer bak akkurat nå, men håper jo at det fins noen på ordspill.no som har sett bloggen og som har lyst til å hjelpe en scrabbler i nød. Hvis du har lyst til å stemme på en av bloggene, kan du gå hit og gjøre det:

tordenbloggen.sonitu...-1 7-til-24

Man kan stemme i avstemningsboksen (kamp 18), og hvis man stemmer i kommentarfeltet, teller det dobbelt. Og forøvrig anbefaler jeg blogging :)

God helg.
 
Mi-Jaa - Ikke medlem lenger2008-11-29 20:04
Antall innlegg: 4

Æ har nu stemt på dæ :-) Lykke tel og go helg !
 
LoboTommy - Ikke medlem lenger2008-11-29 20:12
Antall innlegg: 170

tusen takk :)
 
Sjefstrollet - Ikke medlem lenger2008-11-29 20:17
Antall innlegg: 35

Jeg og;)
God helg:)
 
z z z2008-11-29 20:23
Antall innlegg: 26

Er det den beste bloggeren som skal kåres eller den som sanker inn flest "vennestemmer"? Bloggekåring ala SV-nominasjon.
 
Rabiaz2008-11-29 21:07
Antall innlegg: 897

Til zzz:

Hvis du leser hele innlegget til LoboTommy, så står det "hvis du vil stemme på en av bloggene". Så det er opp til deg hvem du stemmer på. Forøvirg syns jeg ikke det er no galt i å "sanke inn" stemmer slik du kaller det.

Ha en god helg :)
 
Rabiaz2008-11-29 21:08
Antall innlegg: 897

Og forresten, lykke til LoboTommy :)
Jeg er sikker på at du vinner!!

Thumbs up ;)
 
kness - Ikke medlem lenger2008-11-29 21:09
Antall innlegg: 1134

Fordi du fortjener det, LoboTommy!
 
Weronix2008-11-29 21:23
Antall innlegg: 338

Lykke til LoboTommy! Ei stemme herfra! :)
 
z z z2008-11-29 21:38
Antall innlegg: 26

Joda Rabiaz, naturligvis.
"Problemet" er at folk som stemmer ut fra denne bønnen neppe har lest en setning fra noen av bloggene. Det krever grundig lesing, helst over lengre tid, for å stemme på den som en subjektivt mener er best.

Kanskje noen gjør det, men neppe. De fleste kaster seg bare inn med en kjapp stemme.

Derfor passer det seg ikke å tigge stemmer på et forum for utenforstående som oss. Det var det jeg mente å få frem, men det er bare min mening.

Derfor velger jeg ikke å stemme. Kanskje en av de andre bloggerne er morsommere, snillere, mer provoserende, mer kunnskapsrik eller hva annet en vektlegger?

Men stemmer en ut fra eget research annet enn en bønn om "stem på meg", ja da er det naturligvis bra.
 
Weronix2008-11-29 21:45
Antall innlegg: 338

No har eg lest en del på mange av dei bloggane som e i "kamp" i dag.. og eg trur ikkje det va EN av dei som ikkje på en eller annen måte har bedt om at kjente skal stemme på det - så det blir vel likt for alle.
Og her e det vel og snakk om å stemme på en av to - og det tar ikkje SÅ langt tid å lese en del innlegg, for å sjå om man lika stilen til den eine eller den andre, tema og lignande. Neida, man får ikkje lest alt, men kan iallefall lage seg et bilde.
Og eg trur faktisk mange her (fordi det har blitt skrevet en del om det) har lest bloggen til Eskil, so då e det vel heller ikkje nokke i veien for å opplyse om at det faktisk pågår en kåring, der folk kan stemme viss dei føler for det.
 
Rabiaz2008-11-29 22:01
Antall innlegg: 897

Jeg forstår selvfølgelig poenget ditt zzz :)
Men, jeg er jo enig med Weronix også. Vi ble opplyst om denne kåringen, videre er det opp til oss om vi vil stemme eller ei, og hvem vi vil stemme på.
Jeg, feks, stemte ikke på noen, nettopp fordi jeg ikke tok meg tid til å lese noen av dem. No offence, LoboTommy ;)
 
Nilsen - Ikke medlem lenger2008-11-29 22:44
Antall innlegg: 244

Jeg stemmer heller ikke på noen..
Syns det blir litt feil med sånn stemmesanking på div. forum osv
 
kness - Ikke medlem lenger2008-11-29 23:04
Antall innlegg: 1134

Les bloggen, så får kanskje dere også lyst til å stemme, Nilsen og zzz :)
 
Alfa932008-11-29 23:55
Antall innlegg: 7771

Jeg synes det er helt greit å opplyse om sånne ting... I valgkamper opplyser de forskjellige personene og partiene om seg selv, ikke sant? Dette er et valg, Lobo vil vinne det, og derfor opplyste ham om konkurransen... Han ba oss ikke om å stemme på ham;)
 
LoboTommy - Ikke medlem lenger2008-11-30 01:54
Antall innlegg: 170

skal ikke gå debatt, bare bekrefte at å opplyse om avstemningen i de forum man bruker tiden sin er en del av tradisjonen og konseptet rundt avstemningen. jeg opplever at mange som blogger nå har oppdaget blogging og bloggmiljøet nettopp gjennom slik aktivitet i tidligere års avstemninger, så kanskje kan det komme noe godt ut av det for noen her.
 
z z z2008-11-30 13:01
Antall innlegg: 26

Ok kness, da tok jeg en titt. Titten ble relativt kjapp, da en del av innholdet er politisk og sympatiserer med ytterste venstre.
Mye er ikke politisk, men det som er politisk bifaller røde diktatur og latterliggjør folk som stemmer på normale partier til høyre for sentrum.
Det skal sies at grundig research gjorde jeg ikke, for jeg stanset etter å ha lest 3-4 slike ytterliggående artikler.

Nå var visst avstemmingen stengt, men min stemme hadde absolutt ikke gått dit stemmesankeren ønsket.
Det var visst flere som mente det, for den tapte visst avstemmingen uansett.
 
Weronix2008-11-30 13:02
Antall innlegg: 338

Kjedelig at du ikkje gikk vidare då! Men du e no fortsatt veldig flink! :)
 
LoboTommy - Ikke medlem lenger2008-11-30 15:56
Antall innlegg: 170

nei, det er nok på tide å innrømme valgnederlaget. tusen takk for stemmehjelp, alle sammen. hyggelig å ha hatt besøk av deg, zzz.
 
LoboTommy - Ikke medlem lenger2008-11-30 16:03
Antall innlegg: 170

og hjertelig takk, weronix, hyggelig sagt :)
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?