Spillrom
Sjiraffen15
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede16
Mobilspill
Pågående8 979

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Dolly112008-12-19 09:41
Antall innlegg: 6

Avbryterne irriterer
Nå har det skjedd for sikkert 10. gang på få dager at motspiller bare avbryter. Dette er ofte unge og relativt nye spillere. Jeg har ikke allverdens poeng, og setter pris på alle poengene jeg tjener ved avbrudd, men allermest irriterende at man må vente 5 min før spillet avsluttes. Jeg har blitt ganske skeptisk til spillere med lavere enn 1000 poeng, og sjekker alltid statistikken mens jeg spiller. Imidlertid burde man heller kunne sjekke statistikken før spillet starter, så man kunne unngått å spille med alle disse usportslige spillerne. Er det ikke mulig å legge linken inn til spilleren i spillrommet, istedet for å vente til spillet har startet?
 
Vib_eke - Ikke medlem lenger2008-12-19 09:51
Antall innlegg: 804

Du kan vente med å trykke start, og gå i spillrommet og lete opp spilleren der...
 
eivi - Ikke medlem lenger2008-12-19 09:58
Antall innlegg: 4

Stor sannsynlighet at spilleren kobler fra spillet mens en sjekker.
 
HanneH2008-12-19 10:19
Antall innlegg: 2289

Jeg har begynt å gjøre det som Vib_eke foreslår her, og skulle en spiller forsvinne fordi de ikke venter lenge nok vel så kommer det snart en ny. Sjekker jo bare de som for meg er ukjent da, og som jeg ikke har spilt mot før. Og ikke alle er like kjapp til å hoppe ut av et spill om det ike blir startet med en gang, så jeg synes det er en fin måte å gjøre det på.
 
Karindi2008-12-19 10:56
Antall innlegg: 98

gjer ofte det samme som HanneH, forsvinner de så dukker det alltid opp ein ny:)
 
søtestian2008-12-19 17:10
Antall innlegg: 128

Har ikke de som stadig blir "irritert" over en eller annen banalitet her på ordspill.no tenkt å skaffe seg et liv, evt. ta et valium?

Maken til sutring skal man lete lenge etter.

Hilsen
En fornøyd spiller
 
Nilsen - Ikke medlem lenger2008-12-19 17:39
Antall innlegg: 244

ja er helt UTROLIG hvor mye dere sutrer og finner negative ting her inne..
liksom, 90% av alle forumtråder her handler om hvor irritert/sinna dere er på ditt å datt, og 9 % er info, og kanskje 1 % er positiv omtale om ordspill.no..

kan dere ikke som søtestian sier(enig der) Skaffe dere ett liv, da hadde dere ikke brydd dere om disse små fjotteriene dere finner her inne å irritere dere over!!

Vær heller gla vi i d hele tatt har fått ordspill.no!
Det er i allefall jeg!
 
Dolly112008-12-19 20:37
Antall innlegg: 6

Sant det! Er glad for ordspill selvfølgelig, kjempebra, som oftest.
 
Magne Suim2008-12-20 01:29
Antall innlegg: 190

Den godeste Dolly11 hadde et knakende godt poeng som muligens ble tatt av sutrebølgen (for ikke å snakke om de som absolutt må sutre over at andre sutrer):

Det HADDE vært smukt å kunne ha en direktelink til vedkommedes vindu rett fra spillrommet, istedenfor at man faktisk må drive og lete opp vedkommende.
 
MrGirlfrien2008-12-20 01:44
Antall innlegg: 2

Jeg LIKER når folk avbryter, lettjent ranking på meg.
 
Alfa932008-12-20 01:52
Antall innlegg: 7771

Hehe, jeg kan faktisk være enig i det innimellom, men jeg mener også at det er et fullstendig bortkastet spill da. Det er jo ikke min innsats som gir meg ranking;)
 
rambus2008-12-23 15:05
Antall innlegg: 18

Det er jo selvmotsigende å skrive et negativt innlegg og samtidig klage over at det er mange negative innlegg her, men det er vel like dårlig gjennomtenk som å starte et spill som man senere avbryter, noe som kanskje på mange måter gjenspeiler ungdommens syn på tid og verdier i dag. Never mind.

Men det med å finne seg et liv, det var vel kanskje det jeg reagerte mest på. Fordi det står ikke skrevet noe sted om hvilken skjebne som livet har gitt flere av spillerne her, kanskje de er handikappede, kan hende at det er som med meg får ikke jobbe på grunn av sykdom, og jeg har et liv også, men det er mitt liv. Og da når en ungdom som spiller ca 200 spill i måneden ber oss om å finne oss et liv eller ta en valium, så er vel kanskje det noe som jeg vil kalle å snakke uten å tenke.

Hva vi gjør med vårt liv, om vi spiller ordspill eller andre ting, så er det vel slik at et hvert menneske velger å leve sitt eget i stor grad. Og om jeg vil leve som jeg gjør så gjør jeg det, men jeg går ikke ut og sier at andre som lever annerledes enn meg ikke har noe liv.

Et godt råd til de som ikke liker at noen setter fingeren på saker som kan endres på, det er veldig enkelt. La være å lese det, så slipper du å irritere deg over det.

Til dere andre som reagerer på feil og mangelfull respekt fra andre spillere fortsett med det, for da kan det hende av vi kan få et system som gjør at vi kan luke bort disse spillere, og at vi kan få et ordspill som fungerer 100%.

Jeg er stort sett fornøyd selv med spillene mine om jeg taper eller vinner. Spiller ingen rolle tiden går. God helg til alle sammen.
 
rambus2008-12-23 15:14
Antall innlegg: 18

Et litet PS, til det over, det med å skaffe seg et liv!

I enkeltes øyne er det å ha et liv å sitte her på forum i ordspill og klage over at andre klager over noe.
 
Smurf94 - Ikke medlem lenger2008-12-23 15:36
Antall innlegg: 101

Flott innlegg rambus!

Liker også når noen avbryter et spill, skyhøy rankingstigning :-)
 
Ruschne2008-12-23 16:50
Antall innlegg: 711

Her går meningene , slik som fjærene på en påfugl - i alle retninger

Ordspill-livet er herrrrrrlig

Hilsen fra Kolbotn
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?