Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 976

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
søtestian2008-12-20 15:47
Antall innlegg: 128

Blir så utrolig irritert
Fy flate! Jeg blir så utrolig irritert når andre spillere bla bla bla. Og så synes jeg det er plagsomt når andre her på ordspill.no absolutt må bla bla bla bla bla.

Eier ikke disse menneskene grunnleggenede folkeskikk? Forleden dag, så var det en annen spiller som bla bla bla. Og ikke nok med det, nei, han også bla bla bla bla.

Så jeg tok kontakt med spilleverten, og hun bla bla bla bla bla. Utrolig irriterende!

Og en annen ting som går på mine nerver er når bla bla bla bla bla.

Ikke sant? Det er helt utrolig plagsomt.

Og etter at jeg hadde sagt "tfs" så gadd ikke den andre spilleren bla bla bla bla en gang.

 
potet2008-12-20 16:03
Antall innlegg: 131

Søtestian må skrive et språk som det går an å lese. Dette bla bla bla snakket i hver eneste setning gir ingen riktig mening, selv om jeg tror å forstå hva du mener.

Er det slik at du ikke liker kommentarer fra motspiller, er jo det en ærlig sak, og da skriver du det. Verre er det ikke!
 
trymare2008-12-20 16:21
Antall innlegg: 871

søtestian : dette er ei sosial nettside hvor det ER hyggelig når folk snakker. (prøv å ordlegge det du sier) bla bla bla dominerer ditt innlegg. sukk.... jeg håper ikke dette fører til at folk slutter å være sosiale her inne...
 
Alfa932008-12-20 16:25
Antall innlegg: 7771

Jeg skjønner heller ikke helt det der... Er du imot at fok prater? Er du imot at spillverter prater når du kontakter dem?
Det var jo en merkelig måte å reagere på... hehe, de må jo nesten svare når de blir spurt om noe:)

Hvis du er lei av at folk prater, så kan du jo bare la være å svare, eller fortelle dem at du ikke liker det, så gir de seg nok.
Men jeg er enig med Trymare i at dette er en sosial nettside, det er mulig å bruke chatten, og da må det jo også være lov til å gjøre det? Det er jo ingen som tvinger deg til å svare:)
 
Nilsen - Ikke medlem lenger2008-12-20 16:38
Antall innlegg: 244

sinnsykt bra viss man faktisk klarer å se ironien her!!
*ler *
 
Smurf94 - Ikke medlem lenger2008-12-20 16:47
Antall innlegg: 101

Enig med Alfa og Trymare, for det kan oppfattes negativt. Men det er litt morsomt, også! :)
 
Karindi2008-12-20 16:49
Antall innlegg: 98

Kanskje det er søtestian som mangler folkeskikk?.........
 
Nilsen - Ikke medlem lenger2008-12-20 16:54
Antall innlegg: 244

hahaha, nå vet jeg ikke hva som er mest morsomt her!!!

selve innlegget, eller hvor lite ironi dere eier,som tar alt så fordømt negativt *ler som bare d av denne tråden*
 
Kuppon - Ikke medlem lenger2008-12-20 16:59
Antall innlegg: 25

Hehe...sier ikke den søte duden bare at han synes det er teit å henge seg opp i hvordan andre oppfører seg på ordspill?
 
trymare2008-12-20 17:00
Antall innlegg: 871

håper ingen andre følger denne trenden med så negative innlegg.
 
matias2008-12-20 17:09
Antall innlegg: 1152

jeg velger også å tolke det som ironi - at søtestian egentlig mener det klages for mye over småting.

Ironi er imidlertid ikke alltid så lett å forstå, spesielt ikke på et forum uten at man kjenner de andre, eller ser ansiktsuttrykk.
 
mcsnurp2008-12-20 18:31
Antall innlegg: 88

Hehe, jeg skjønner hva Nilsen mener. Søtestian har laget en tråd om ingenting etter det jeg kan skjønne. Han har bare tatt opp begynnelsen av setningene til alle dem som har vært irritert over et eller annet en eller annen gang. bla bla bla betyr ikke "prat", det betyr ........ (en eller annen fortsettelse).
Eller ?
 
mysteria - Ikke medlem lenger2008-12-20 18:34
Antall innlegg: 1124

søtestian: suverent! Absolutt dagens :-D
 
søtestian2008-12-21 00:26
Antall innlegg: 128

Og en annen ting: Når jeg sier "hei" så får jeg bare bla bla bla som svar. Og jeg er liksom "tra la la" som svar og så bla bla bla må jeg ta to nervepiller som trøst...og til slutt...litt valium og stappe i meg en bla bla bla men allikevel....og bla bla bla ...ikke at det er noe galt med det...

men nå dem sier "tfs" og....jeg har tapt og jeg er liksom "whatever" så får jeg slengt.....mot meg

Og jeg er liksom herregud...hvor er Carola når jeg trenger henne...spiller ikke a på ordspill.no?
 
mysteria - Ikke medlem lenger2008-12-21 01:31
Antall innlegg: 1124

ha ha ha :-D
 
Crazii2008-12-21 01:52
Antall innlegg: 3

vilt genialt :D dette må da bare tolkes som ironi! haha jeg skjønner ikke hva som kan misforstås:p hehe
 
mysteria - Ikke medlem lenger2008-12-21 02:36
Antall innlegg: 1124

Søtestian: dette er kanskje noe av det morsomste jeg har lest på leeenge!!!!

 
vankel - Ikke medlem lenger2008-12-21 03:12
Antall innlegg: 9

Skjønner ikke hva som er så morsomt med dette her.
Ironi eller ikke!
Syns bare det var utrolig irriterende å lese.
Dessuten irriterer det meg at andre syns at det var morsomt.
 
mysteria - Ikke medlem lenger2008-12-21 03:36
Antall innlegg: 1124

Kjære Vankel.
Nå er du like ironisk som Søtestian :-)
 
Karindi2008-12-21 10:04
Antall innlegg: 98

:) er faktisk ganske morsomt og til tider ganske sant vi klager ofte på alt og ingenting, det er vel det som er sosialt med dette. Eg er heime med min 4 mnd gamle sønn og må inn her og spille litt for å få litt aveksling og lufte hjernen litt.

God jul søtestian som har klart å opne latterdøra hos mange og irritasjonen hos andre og god jul til alle andre her inne og;):)
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?