Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 975

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Rabiaz2008-12-24 13:11
Antall innlegg: 897

Julefeiring?
Jeg ble svært overrasket da jeg så over 100 stk som var innlogget på ordspill idag morges, på selveste juleaften...er det så mange som ikke er sammen med familie el venner i julen...?

Med dette benytter jeg anledningen til å ønske alle mine medmedlemmer på ordspill en riktig god jul fylt med masse store og små gleder :)
 
pedann - Ikke medlem lenger2008-12-24 13:21
Antall innlegg: 4

God jul til deg også. (Det blir tid til litt spill mellom "slagene":-D)
 
Weronix2008-12-24 13:24
Antall innlegg: 338

riktig god jul til deg og alle andre ordspillmedlemmer! :)

eg sitte her med familien min og ser reisen til julestjernen, ete twist og spela ordspill sånn inn i mellom! ;) Så man trenge ikkje å være aleine sjøl om man e pålogga ordspill! :)
 
Nilsen - Ikke medlem lenger2008-12-24 13:30
Antall innlegg: 244

Fordi om jeg er innom ordspill på juleaften, så betyr det ikke at jeg har hverken familie eller venner..
Så sånn blir det veldig feil å tenke.

Nå sitter jeg midt i stua, midt i søskenflokken.. og tv'n står på reisen til julestjernen.. men den har jeg sett så mange ganger, så fant fram laptopen og tar meg ett slag scrabble i stedet ^^
 
Rabiaz2008-12-24 13:32
Antall innlegg: 897

Kjære Nilsen, jeg sa da aldri at man ikke har familie fordi man sitter på ordspill :) Så det blir vel litt feil å si at det er feil å tenke sånn av meg ;)

Kos deg videre!
 
Nilsen - Ikke medlem lenger2008-12-24 13:42
Antall innlegg: 244

siterer deg : Jeg ble svært overrasket da jeg så over 100 stk som var innlogget på ordspill idag morges, på selveste juleaften...er det så mange som ikke er sammen med familie el venner i julen...?

det var nettop det du sa..
man kan da være med familien selv om man er en snartur her inne
 
Trippel2008-12-24 13:46
Antall innlegg: 4

Denne Nilsen går igjen med sine kverulative utsagn syntes jeg. Tror det er noe ungdomsopprør igjen i den damen og hurra for det, men spar litt på konfekten til det er saker som krever at du har kjeften på rett plass.

God jul
 
Nilsen - Ikke medlem lenger2008-12-24 13:50
Antall innlegg: 244

hvor har jeg kvervulert nå da?
jeg sa bare at jeg har familie å feire med fordi om jeg er her inne!
Og det vil jeg tro at de fleste av de andre 130 stk. som er pålogget her nå også har!
 
Weronix2008-12-24 13:50
Antall innlegg: 338

Så så... Vi kan vel berre stadfeste at det e fleire av oss som e her inne, SAMTIDIG som vi e sammen med familien vår! :) Rabiaz stilte et spørsmål, og det har vi no svart på! :)
Det viktigaste for meg med reisen til julestjernen e "trrrrekkoppbil"-kommenta ren, og ellers trenge eg berre å følge med med et halvt auge og et par ører så huska eg det meste utenat! ;)
 
Rabiaz2008-12-24 14:17
Antall innlegg: 897

Hihi :) Helt enig med dere, Trippel og Weronix...
Jeg bare lurte på noe og fikk svaret, verre er det ikke :)

Vi får feire videre, alle og enhver og stikke innom her innimellom slaga...

Stor klem sendes ut!!
:)
 
Majel2008-12-24 16:48
Antall innlegg: 131

No sit eg her og roar ned.

Vi skal ikkje ete julemiddag før etter fjøsstellet i kveld. Men det duftar av pinnekjøt, bordet er dekka og eg kan samle litt krefter til det store julegåverushet seinare i kveld. Det er ikkje til å unngå at det blir litt kaos med fire born og ungdomar + to juletrekåte ungkattar i hus.

Tenkjer på om eg har gløymt noko, medan resten av familien til ei forandring driv med fullstendig fredeleg sameksistens i håp om dyre julegåver...

GOD JUL! :)
 
Kvadrat - Ikke medlem lenger2008-12-24 17:28
Antall innlegg: 110

Rabiaz ønsker at alle ordspillvennene skal ha noen å feire jul sammen med, tror jeg. Ja, det har vi - selv om vi er innom og hilser "god jul" til ordspillvenner
 
Petinken2008-12-24 23:17
Antall innlegg: 16

Altså, hva med de som henger her inne hele tida når det ikke er jul? Har ikke de venner eller familie å være sammen med? ;-) Jeg sier som de andre her, at innimellom slagene er det deilig å koble av og gjøre noe helt annet! Ta et lynraskt mens potetene koker f.eks.eller som noen andre her sier, men småttisen ser på reisen til julestjerna, og jeg bare sitter her og følger med sammen med ham.

God Jul alle sammen!
 
Alfa932008-12-24 23:28
Antall innlegg: 7771

Jeg må bare legge til en liten detalj til den diskusjonen ovenfor... selvom kanskje Nilsen vil protestere:)

Rabiaz: er det så mange som ikke er sammen med familie el venner i julen...?

Hun spør faktisk om folk ikke er SAMMEN MED familie el venner i julen, hun ser absolutt ikke at folk ikke HAR familie el venner:)

Fortsatt en god jul til alle sammen!!
 
Nilsen - Ikke medlem lenger2008-12-24 23:39
Antall innlegg: 244

ja og jeg skal kommentere (men ikke protestere):

VISS dere hadde klart å lage ett skikkelig forum, der man har mulighet til å redigere i ettertid så skulle jeg ha lagt til "å være sammen med" på slutten av setninga mi "Fordi om jeg er innom ordspill på juleaften, så betyr det ikke at jeg har hverken familie eller venner"
MEN nå er jo dette skikkelig crap av ett forum, så når man da ser sine feil to sekunder etter å ha trykt på "send inn", kan man ikke rette på feilene sine.

Og jeg gidda ikke skrive ett nytt innlegg bare for å rette på den setninga, men skal nå begynne med å skrive rettende innlegg ettepå, ettersom folk missforstår så lenge alt ikke er skrevet helt rett,eller noen ord forsvinner under skrivinga *offtopiciknow*
Det var jo meningen å skrive "sammen med" inni der ett sted, men det ble vist glemt av
 
barrymore2008-12-24 23:43
Antall innlegg: 27

Skal ikke stå på engasjementet til folk hvertfall ;-)
 
Alfa932008-12-24 23:46
Antall innlegg: 7771

Det er helt greit, Nilsen:)
Bare en kommentar til det å kunne redigere innlegg...
Si jeg har skrevet et innlegg, som noen deretter kommenterer. Jeg føler at det var fryktelig teit at jeg skrev sånn og ikke slik, men nå har noen kommentert dette...

Det ville jo virket underlig om jeg redigerte innlegget, også ble det andre innlegget, som hadde kommentert noe jeg hadde gjort om, stående...
Det måtte i så fall vært en måte å se det første innlegget mitt på, da:)
 
predikanten2008-12-25 01:29
Antall innlegg: 110

Hallejula!

Glad man har noe å diskutere! At ordspillere er ordkløvere er herved demonstrert!

QED
 
Alfa932008-12-25 01:58
Antall innlegg: 7771

Er det bare meg som mener at det faktisk kan være spennende og interessant å diskutere? Hver gang jeg ser en diskusjon i forum, er det noen som kommenterer det...
"Det er ikke rart det blir krig i verden", eller "hva er vitsen med å diskutere dette?"
Diskusjoner kan føre til at du får et annet og kanskje bedre syn på saker og ting, og det er en god måte å lære seg å argumentere på. Jeg liker diskusjoner, og jeg regner med at dem jeg diskuterer med også gjør det, ettersom de fortsetter å svare....

Er det ikke flott at vi har et aktivt forum? God romjul!!
 
Weronix2008-12-25 10:44
Antall innlegg: 338

Joda, en diskusjon e fint! men når diskusjonen blir til på grunn av at en misforstår den eine, og den andre misforstår den første igjen så blir det litt dumt - det er på en måte diskusjonar som kunne vore unngått, og om ting som heller ikkje føre til bedre syn på verken det eine eller det andre.
Her vart det en misforståelse som på en måte blei retta opp, og så tatt opp igjen enda en gang seinare! :)
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?