Spillrom
Sjiraffen5
Krokodillen2
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede7
Mobilspill
Pågående8 978

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Alfa932008-12-28 23:34
Antall innlegg: 7771

Problemer?
Hei hei, i dag har det vært fullstendig krise her!

Jeg sto opp i dag morges (morgen for meg), og gikk inn på Ordspill (som jeg pleier).
Der inne var jeg lenge nok til å lese i forum, også ble jeg plutselig og helt uventet hivi ut!!

I nærmere to timer satt jeg og oppdaterte og oppdaterte... og hver gang kom det opp at det var feil på siden...

Vi dro til noen venner nå i kveld, og jeg forsøkte å komme meg inn på ordspill her også (altså på en annen pc). Jeg kom inn på Ordspill, men ikke inn på min profil...

Abstinensene grep meg for alvor da mamma fortalte at min mormor hadde ringt (hun var i ekstase over at min familie hadde fått en måned i Akebretts spådom) og fortalte at Akebrett hadde kikket i sin krystallkule nok en gang!

Da jeg kom hjem fløy jeg selvfølgelig opp til pc-en med det samme, og pustet lettet ut ett minutt senere, da Ordspills forside åpenbarte seg...

Dette har aldri hendt meg tidligere. Jeg prøvde tre forskjellige pc-er, internett var helt i orden, jeg prøvde å komme meg inn på både min og Smarten Ts profil.
Er det flere dette har hendt med i dag?
Er det noen som har en fornuftig forklaring på dette?

Alfa93
 
mysteria - Ikke medlem lenger2008-12-28 23:43
Antall innlegg: 1124

Jada, Alfa :-)
Det har vært bare elendighet i maaange timer for svært mange Ordspillavhengige i dag. Du er ikke alene :-D
 
Scrabla2008-12-28 23:51
Antall innlegg: 2275

Både Ordspill i Norge og Betapet i Sverige var nede i en lang periode. Heldigvis ordnet det seg etter hvert. I mellomtiden måtte jeg vaske kjøkkenbenken og stryke to skjorter. Huff. Fikk også klager fra familiemdlemmer i 1. etasje i huset fordi de vet at jeg er spillvert:)
Nå er familiefreden gjennopptatt og strykejernet får avkjølt seg.
 
Alfa932008-12-28 23:52
Antall innlegg: 7771

Fint det ikke bare er meg:)
 
Ronjaa2008-12-28 23:55
Antall innlegg: 48

Ååh ja.... Jeg hadde sett frem til en heel dag med ordspill, men kom ikke inn i hele formiddag.
Det var skikkelig frustrenede, og i et øyeblikk begynte jeg å lure på om det var bikket over for meg.
Det er godt det er er mange her inne som skjønner hvordan det er å være avhengig, det er nemlig ikke mange andre som viser medlidenhet med meg i min omganmgskrets, når det gjelder å legge ord på et brett på internett!
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?