Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 987

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Elviria2008-12-29 03:39
Antall innlegg: 16

Jeg logget meg på ett spill
Hei!
Jeg logget meg på et spill for 4personer.
Det sto: BORT MED HENNE!
Hva betyr det?
Har jeg noengang gjort noe galt her?
Dette er rar spilleånd!
Hilsen Britt
 
Junisol2008-12-29 05:03
Antall innlegg: 146

Hei Elviria. Du har ikke gjort noe galt her, det er enkelte folks oppførsel det er noe galt med.
Forøvrig har jeg sluttet å gå inn i spill for 3 eller 4, den som har laget spillet, starter ofte spillet med bare 2 eller 3 uten å spørre om det er OK. Da tar jo spillet adskillig lenger tid enn forutsatt. Har man satt opp ett spill for 4, skal det være for 4.......... eller gå ut av det oppsatte spillet for så å lage ett nytt for 2 eller 3 på kortere tid. Det går jo an å bruke chatten hvis det er vanskelig å få nok deltakere på firemannsbord.
 
HanneH2008-12-29 08:43
Antall innlegg: 2289

Elviria, ble du kastet ut av det spillet? Om ikke kan det jo være en/ei som har vært innom der før deg som har blitt kastet ut, da vil vel den teksten ligge i chattetfeltet inne på spillet når du kom innpå tror jeg. Har aldri deltatt noe særlig på 3 og 4 bords selv, så helt sikker er jeg ikke.
 
Pee-Jay2008-12-29 08:47
Antall innlegg: 57

Det kan jo hende de ventet på noen spesielle, men at de hadde glemt å låse og invitere? Dog var det en litt dum og lite gjennomtenkt måte å si fra på :(
 
Rabiaz2008-12-29 10:49
Antall innlegg: 897

Det syns jeg var kjempe spesielt av vedkommende....du får notere deg hvem det var og unngå denne personen i fremtiden. Håper du får sjansen til å møte på alle de ande hyggelige medspillerne her :)
 
Scrabla2008-12-29 13:10
Antall innlegg: 2275

Til Elvira: Det var en lite hyggelig melding å få. Det hadde gått an å skrive noe om at de venter på noen, eller vil ha spillere med en spesiell ranking. Det går også an å kalle spillet for "over 2000" eller lignende i navnefeltet når de oppretter spillet.
Til Junisol: Det tar ikke lenger tid å å spille med 2 i et oppsett for 4. Spiller hopper over de ledige plassene hvis de har vært tomme fra starten.
Til HanneH: Man kan ikke se meldinger som er skrevet i chatten før man kommer inn.
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?