Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede9
Mobilspill
Pågående8 906

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Rabiaz2008-12-29 21:05
Antall innlegg: 897

Hva vil få meg til å slutte?
Jeg satt og tenkte....(det sies at det er derfor jeg er).

Det er jo ingen hemmelighet at en vakker morgen, kanskje en kald og grå søndag, vil jeg stå opp fra min lune seng, skru på PC'en og.........plutselig merke at jeg ikke har så lyst til å spille ordspill alikevel...

Det må jo skje en dag. Altså en eller annen gang i fremtiden, vil det jo hende at jeg slutter å komme daglig inn hit for å ta par-tre-fire-fem eller flere kamper med mine medordspillere.

Da tenker jeg...hva er det som vil få meg til å slutte?

- Går lei
- Finner noe annet morsomt på nettet
- Blir for opptatt med noe annet i livet
- Forstår at nå holder det
- Blir sint for en eller annen forandring i ordspill-reglene
- Mister livslysten

Hmmm....hva ville ha vært deres begrunnelse?
En morsom tanke :)
 
bakko2008-12-29 21:11
Antall innlegg: 160

du lyt nok venta på krystallkule svar....... Eg har mine pausar innimellom, når eg ser eg nermar meg blandt dei som spelar mest tenkjer eg........ "get a life" åsså får eg da ei lito stond :-)
 
Scrabla2008-12-29 21:11
Antall innlegg: 2275

At ordspill begynner med reklamepop-ups midt i spillet. Da kan man jo like gjerne se en film på TV3:)
 
Vib_eke - Ikke medlem lenger2008-12-29 21:15
Antall innlegg: 804

Du hadde ikke sluttet fordet Scrabla ;)

Om jeg skulle sluttet helt med ordspill.no, måtte det være at jeg fant noe som er enda kjekkere på nettet. (Eller at ordspill ble lagt ned eller jeg ble nettløs :p)
 
Majel2008-12-29 21:21
Antall innlegg: 131

Som dei fleste andre diller eg har hatt opp gjennom åra, så går vel denne også over til slutt.

Har ikkje tru på at dillene mine går over når det står på som verst, men så skjer det likevel.
 
Rabiaz2008-12-29 21:28
Antall innlegg: 897

Slipper heldigvis reklame pop-ups midt i spillet...dette hadde forresten fått meg til å slutte!! Hehe...hadde blitt såpass irritert!

Er enig med Majel, det vil nok gå over....snufs...min kjærlighe til Ordspill vil nok ikke vare....
 
Kvadrat - Ikke medlem lenger2008-12-29 21:44
Antall innlegg: 110

Du er ikke avhengig av spillet, men av å komme innom og hilse på oss (fordi vi er så kjekke) (seier; stramme oss opp - tap; oppmuntre oss). Men du vet mer enn godt nok (når du spør) at du har langt større oppgaver foran deg (kanskje starte en barneby eller noe - du får høre med Akebrettet om han virkelig ser noe).
 
miamaria2008-12-29 21:47
Antall innlegg: 1002

aner jeg en ørliten, mikroskopisk negativisme...?
selv uten fingre skal jeg spille med tærne, nesa eller tunga!!!
 
Nilsen - Ikke medlem lenger2008-12-29 22:17
Antall innlegg: 244

tja.. onlinebanditt er en kjempestor konkurent da!
tror jeg vil gå mer og mer over dit jeg, selv om de ikke har scrabble..
liker bare poengsystemet dems mye bedre, og at de har ørten turneringer hver dag, som er satt opp med programmer, så enkelt, men FY så moro!
 
MyRuin2008-12-29 22:17
Antall innlegg: 201

om det fortsetter sånn,- at kun 1 spiller for alle poengbokstavene, som åæø c og w... Det er sååå kjedelig.
Men jeg slutter nok bare for i kveld...
 
Majel2008-12-29 22:23
Antall innlegg: 131

Nokre kallar det negativisme, andre kallar det pessimisme, ei tredje gruppe kallar det realisme medan nokre av oss kallar det ei utfordring. :)

 
Vib_eke - Ikke medlem lenger2008-12-29 23:06
Antall innlegg: 804

Oi, onlinebanditt kan bli en konkurrent ja!!
 
Alfa932008-12-29 23:30
Antall innlegg: 7771

SLUTTE???

Er du gærn...

Neida, bare tuller, jeg...Men jeg håper jo ikke jeg vil slutte, og vil ihvertfall ikke begynne å tenke på hvordan det kan skje, hehe...

Selv liker jeg å tenke at jeg er realist, og sånn realistisik sett må jeg jo si at jeg tror det kommer til å bli mindre ordspilling etter hvert, kanskje stopper det helt en gang også, men det vil nok gå lang tid ennå før den tid.

Det er som Kvadrat sier, det er ikke spillet, det er det sosiale.
-Hva snakker de om i forum nå?
-Er det noen fine turneringer på gang?
-Hm, er h*n innlogget nå, tro?

Dette trekker meg inn hit hver dag, ikke nødvendigvis bare for å spille.
Så lenge det fremdeles er så mange kjente her, vil jeg nok ikke slutte...
 
touran - Ikke medlem lenger2008-12-29 23:31
Antall innlegg: 43

Rabiaz: Livet er en eneste lang evolusjonsprosess. Fin liten ettertanke du har der.
Nye interesser overtar og nye områder skal utforskes. Bra er vel det, ellers ville livet bli statisk.

Selv har jeg hatt mange hobbyer opp gjennom livet. Fotografering, astronomi og stundene i snekkerbua vil jeg aldri bli lei. På disse områdene vil det alltid være upløyd mark.

Etter et par runder med ordspill idag merket jeg at det ikke var moro lenger. Jeg var rett og slett lei. Det ga meg ikke mer, så det kapittelet i mitt liv der ordspill fikk være en av ingrediensene er nå endelig skrevet. Ser at noen her kaller det å være negativ.
Man er vel ikke negativ selv om en prioriterer tid og aktiviteter etter ønske og behov.

Noen små stunder med engelsk ordspill skal jeg dog unne meg.......kanskje.

Lykke til videre dere andre. Heretter blir det mer tid til turer, trim og modellbåtbygging.
 
jwpede2008-12-30 01:50
Antall innlegg: 107

Et alternativ som jeg nesten ikke tør nevne, i tilfelle oppslutninga om ordspill skulle falle drastisk: Kom en tur og se på frimerkesamlinga mi.

Vennlig hilsen

Bobvar - the ultimate online bandit -

Fra vel med dere

 
Rabiaz2008-12-30 15:58
Antall innlegg: 897

Hehe, mange morsomme svar :)

Trist at du ikke vil lenger, Touran...håper likevel du stikker innom i ledige stunder.

Ellers kan jeg jo si at foreløpig har jeg inegn planer om å slutte! Hvert fall ikke med så mange hyggelige medspillere her :)

Kos dere videre og takk for morsomme svar.
 
meisa2008-12-30 17:54
Antall innlegg: 443

Då eg for ein del år sidan spelte spardame på net, vart eg lei etter omlag eit år...

Så me som starta med ordspill i fjor vår, blir kanskje leie til våren ei gong!
 
Rabiaz2008-12-30 19:04
Antall innlegg: 897

Vi får se om det stemmer for meg også;
11.mars feires ettårsjubileum for meg ;)
 
mysteria - Ikke medlem lenger2008-12-30 19:33
Antall innlegg: 1124

Akkja, Meisa, - det vil bety at jeg ikke er ferdig med denne dillen før høsten 2009 en gang...
 
kness - Ikke medlem lenger2008-12-30 21:48
Antall innlegg: 1134

Jeg pleier å bli lei av ting etter 10-20 år, men ekle uavgjortkommentarer (som gompedyret var inne på i en annen tråd) ville nok fått meg til å slutte med ordspill i løpet av ca fem.
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?