Spillrom
Sjiraffen7
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede8
Mobilspill
Pågående8 913

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Annikken - Ikke medlem lenger2009-01-01 21:00
Antall innlegg: 3

Godt nytt år!
Hvordan kan det være at på denne årets første dag, så er det så mange her som ikke sier hallo, godt nytt år e.l. og som blir så sure fordi de taper at de bare stikker av etter spillet! Har de glemt at dette er et spill hvor man skal hygge seg.... Og hva med litt alminnelige manerer? Ikke så dumt, det.
Ha et godt nytt år, alle sammen!
 
regulus - Ikke medlem lenger2009-01-01 21:14
Antall innlegg: 56

Annikken: har ikke vært her lenge, men har lest rundt omkring i forumet. Det er mye som tyder på at mange er mer opptatt av ranking enn å hygge seg, jfr. all skrivingen om ranking og regler. Dette er tydeligvis blodig alvor for noen.
Men det er fullt tillatt for oss å kose oss med spillet. Godt nyttår
 
rød32009-01-01 21:22
Antall innlegg: 54

Godt nyttår til alle fra meg:)
 
Torill2009-01-01 21:46
Antall innlegg: 3658

Gjett om jeg hygger meg når jeg prøver å forbedre rankingen min!!! Jeg har også en del andre interesser (eller har jeg egentlig det?). Men når jeg spiller, særlig panikk, blir jeg som oftest mest opptatt av brikkene og ordene jeg skal legge på brettet og mindre opptatt av å chatte. For ordens skyld: Godt nyttår til alle!!!!!
 
Scrabla2009-01-01 21:48
Antall innlegg: 2275

Hvis jeg ikke har sagt godt nytt år til motspillerne den siste timen, er det nok fordi jeg har sagt det til alle jeg har spilt mot i ca. 24 timer nå.
Det har også vært en lang tråd med hilsner i forum siden i går.
Nå tenker jeg at folk kanskje blir lei av det etter hvert, og det er ikke alltid lett å huske hvem man har spilt mot og sagt det til tidligere.
Dumt tenkt egentlig. Bedre å si det en gang for mye enn for lite:)
Godt Nyttår alle sammen!

 
2905332009-01-01 21:55
Antall innlegg: 38

Godt nyttår til alle medspillere !!

Jeg tror mange kan bli ganske "hekta"på dette spillet og da kan det lett bli for alvorlig. Det er jo bokstavene man får utlevert som avgjør og noen ganger klaffer det og andre ganger helt håpløst. Det har vi vel alle fått merke :)
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?