Spillrom
Sjiraffen11
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede11
Mobilspill
Pågående8 912

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Liatris2009-01-01 21:30
Antall innlegg: 2

En liten knapp,,,
Hei. Ønsker meg en knapp hvor det står "nytt spill" på "mitt spill". Når man trener alene, hadde det vært greit og enklere hvis man slapp å gå ut av spillet for å sterte et nytt for seg selv. Det kan ikke være så vanskelig å få dette til.
 
Kirsti2009-01-01 23:25
Antall innlegg: 1946

Hvis jeg forstår deg rett, er poenget at du vil spille alene for å trene. I så fall er det bare å starte et spill for én spiller - da er hele problemet løst. :-)
 
Scrabla2009-01-01 23:39
Antall innlegg: 2275

Liatris mener nok at en "start igjen knapp" kunne starte samme spill om igjen, og slippe å åpne et nytt spill med samme innstillinger.
Det kunne sikkert også være greit når man spiller flere kamper mot samme motspiller. Det er nok mer programmering enn en liten knapp. Knappen skal jo utføre samme rutine som i valgene for forrige spill.
Uansett: Jeg vet ikke om det er mange nok som synes det er viktig, men det er lov å ønske seg.
 
Smurf94 - Ikke medlem lenger2009-01-01 23:45
Antall innlegg: 101

Syntes det hadde vært supert :-D.... Men det er jo bare en filleting. Ingenting å ergre seg over, akkurat! :-)
 
arlequin2009-01-02 00:25
Antall innlegg: 1

Veldig enig. Tror dette hadde vært en veldig fin ting. I alle fall for mange av oss som spiller panikk og lynrask. Ganske ofte blir det jo et omspill eller to mot samme motstander, og da er det jo greit å slippe å gjennomføre samme rutine om igjen hele tiden.

Jeg er for øvrig helt enig i at dette egentlig er en filleting, men tar man mange filleting over tid blir resultatet mye bedre til slutt.
 
Rydningen2009-01-02 12:38
Antall innlegg: 166

Jeg synes ideen høres god ut. Rematchknapp. Skal du spille mot samme motstander (eller bare deg selv) i neste kamp - så bare tilby ny kamp og motstander aksepterer.
 
Alfa932009-01-02 12:47
Antall innlegg: 7771

Det er ikke akkurat noe jeg synes vi trenger, men jeg å bare legge til at hvis vi får denne lille knappen, så burde det også komme opp et kontrollspørsmål når du trykker på den. Hvis du kommer borti den helt tilfeldig, er det synd hvis du plutselig sitter i enda et spill med samme spiller som du spilte mot tidligere, når du kanskje ønsket en ny spiller.
"Er du sikker på at du ønsker å starte et nytt spill med denne spilleren? Ja - Nei". Og for sikkerhets skyld burde kanskje motspilleren også få opp et lignende spørsmål.
"Din motspiller ønsker å spille med deg igjen. Akseptere?
Ja - Nei".
Det ville ikke være så morsomt hvis du plutselig satt låst og måtte spille med samme spiller gang på gang;)
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?