Spillrom
Sjiraffen | 2 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 2 |
Mobilspill
Pågående | 8 404 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
al pacino | 2009-01-07 18:12 | |
![]() | brannmur i router Noen som vet hvordan man ordner det når routeren nekter meg adgang til spillrommene? Naboens nettverk er mildt sagt ustabilt; må altså bruke mitt eget. Men den siste måneden har altså dette nettverket nekta meg adgang til mitt kjære ordspill.no. | |
maranello | 2009-01-07 18:19 | |
![]() | Routeren?... Tviler.... du må sjekke en annen kilde....Jeg bruker min både som Trådløs og tilkoblet til laptopen...ingen sånne problemer.. | |
ato | 2009-01-07 18:29 | |
![]() | Jeg spiller på laptopen her hjemme...den stasjonære vil ikke være med på spillet...den klarer ikke koble til spillrommet. Jeg bruker samme router på begge PC'ene. Har sittet og mekket på den stasjonære i flere uker nå for å få den til å godta Ordspills spillerom, - men nei. Det er altså ikke noe brannmur i routeren som hindrer spillegleden. Hvorfor den stasjonære ikke vil være med på leken er ennå ukjent for meg. Bruker til og med samme antivirusprogram på begge PC'ene. Og samme Windows-versjon.. Så jeg leter altså etter årsaken i selve PC-oppsettet, og ikke i routerinnstillingene. Gode tips mottas med takk! | |
al pacino | 2009-01-07 18:34 | |
![]() | Det er altså sånn at INGEN pcer kan spille ordspill på mitt nettverk, mens min pc funker på ALLE andre nett. Det er det rare ser dere. | |
al pacino | 2009-01-07 18:35 | |
![]() | funker på ordspill, altså:-), på alle andre nett | |
maranello | 2009-01-07 19:31 | |
![]() | Det er ikke godt å si... men jeg opplevd en gang at det er noe med en eller annen "pop upp" vindu.... en annen gang er at jeg måte slette alt i "buffere"....en annen gang at jeg var i annet spill....eller det er rett og slett en innstilling jeg ikke vet om... men du har sikkert prøvd masse... stå på.... | |