Spillrom
Sjiraffen14
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede15
Mobilspill
Pågående8 964

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
maranello2009-01-11 23:16
Antall innlegg: 300

Regler-2
Jeg vil gjerne vite hvem har laget reglene for "ordspill.no"..... og hvordan er det mulig å forandre litt på det?... Jeg vet at det ble snakket om det, men allikevel, det var uklar....
 
Scrabla2009-01-12 00:17
Antall innlegg: 2275

Ordspill.no er side tilhørende aftenposten.no
Det er et gratis nettsted for oss som er glad i ord- og spill:)
Reglene avgjøres jo av eiere, men de følger ganske nøye reglene som tidligere er utarbeidet av det svenske nettstedet betapet.se
Du spør om regler og mulige forandringer.
1. Reglene for spillet og ranking er fastsatt av ordspill.no og administratorer for dette er ansatt i Aftenposten.
2. Det samme gjelder regler for forum, turneringer og brukernavn og bilde. Her kan likevel spillvertene gjøre noen endringer, men i samråd med administrasjonen. Vi kan også videreføre ønsker fra spillerne.
3. Endringer i selve programmene gjøres av betapet i Sverige. Det gjøres av og til forbedringer, men omprogrammering koster jo penger, så vi kan nok ikke ønske oss hva som helst.
Stadig like uklart kanskje:) Det var ikke ett enkelt svar jeg kunne gi deg.
 
maranello2009-01-12 00:37
Antall innlegg: 300

Nei, godt forklart... faktisk....Men hvem er den som bestemmer om hvordan poengene skal fordeles etter endt spill?
Den" Einstein " formelen Og om det er kun på "ordspill.no" disse regler gjelder? Andre steder har en annen regel....
 
Smarten T2009-01-12 15:55
Antall innlegg: 129

Vil du forandre rankingpoengutdelingen på slutten av spillet?




og hvis du vil det, hvorfor?
 
maranello2009-01-12 17:24
Antall innlegg: 300

For å rettferdigjøre resultatet..... man kan ikke vinne og taper samtidig i ett spill....Enten du vinner eller taper....spill og poeng....
 
regulus - Ikke medlem lenger2009-01-12 18:55
Antall innlegg: 56

...............dette er dsikutert et utall antall ganger maranello. Spar spiilvertene for dette maset, se det positive i at nettestedet er her og delta med de reglene som eksisterer.
Dersom spillvertene kunne endret regler, hvem skulle de så lyttet til når hundre ulver tuter om ting de er misfornøyd med?
 
starey - Ikke medlem lenger2009-01-12 19:15
Antall innlegg: 956

maranello: når det gjelder rankingsystemet så får man ikke rankingpoeng som belønnelse for å vinne, man får det for å spille bedre enn forventet. Rankingen er en måte å sammenligne spillerne her inne på.

Ellers er reglene egentlig identiske med Scrabble-brettspillet. Unntak er tidsbegrensing, og de forskjellige brettene vi har. I tillegg er spillet koblet opp mot en ordliste, så det hjelper ikke å krangle som på hytta. :)
 
maranello2009-01-12 19:48
Antall innlegg: 300

Ok.. Folkens... har fått med meg det jeg ønsket å vite....
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?