Spillrom
Sjiraffen2
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede2
Mobilspill
Pågående8 873

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
sambalabamba2009-01-16 01:43
Antall innlegg: 4

WOW
Er Hanneh en spillvert? Stilte jeg de gale spørsmålene?

:) Kjekt å vite hvordan det fungerer her.

Hvorfor har dere aldri spørreskjemaer ute for å vite hvordan vi andre føler det?
 
HanneH2009-01-16 02:10
Antall innlegg: 2289

Hei Sambalabamba, svarte jeg noe galt på det du spurte om under spillet vi hadde? Mener at jeg svarte bare på det su spurte om jeg. Og spillvert er jeg ikke. Bare en som er hektet på ordspill :D
 
matias2009-01-16 02:25
Antall innlegg: 1152

Spillverter har en + foran seg i listen i spillerommene, og er vist med fiolett tekst. Hvis du ser på profilen min, ser du også et ikon som viser at jeg er spillvert.

Vi har ikke spørreskjemaer ute, fordi det er for mye arbeid å lage dem. Du er imidlertid velkommen til å foreslå ting i forum, eventuelt direkte til meg eller andre spillverter hvis det må holdes hemmelig (f.eks. anklager mot enkeltpersoner, eller hvis du vil det selv).

Jeg er veldig usikker på hva du vil fram til akkurat i dette tilfellet, så hvis du vil si noe spesielt, må du forklare det bedre
 
Kirsti2009-01-16 02:42
Antall innlegg: 1946

Og i tilfelle noen reagerer negativt på at Matias sier at det er for mye arbeid å lage spørreskjemaer: Husk at spillvertene ikke får lønn og bruker fritiden sin på den jobben de gjør her!
 
Nilsen - Ikke medlem lenger2009-01-16 09:21
Antall innlegg: 244

Skulle hjertelig ha brukt arbeidstida mi på noe sånt jeg.. Da hadde jeg jo fått "betalt" å .. har så alt for lite å gjøre på jobb xD
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?