Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 854

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
bestemoro2009-01-21 18:57
Antall innlegg: 66

Drømmer du om ordspill når du sover?l
Drømmer du om ordspill når du sover.....?
 
nabodama2009-01-21 18:59
Antall innlegg: 119

JA ! våkner stadig på natta fordi jeg har funnet DET fine ordet :) spesielt om jeg har spilt mye på kvelden før jeg går til sengs. Skikkelig nedtur da når jeg våkner og fatter at jeg er logget av ordspill ...
 
Løvstad2009-01-21 19:00
Antall innlegg: 10

Nei, men jeg ligger våken om kveldene å ser for meg ord på brettet, og teller bokstaver og poeng....
 
Alfa932009-01-21 19:01
Antall innlegg: 7771

Ja!
Stadig vekk drømmer jeg om personer fra Ordspill (som jeg møter i de merkeligste situasjoner i drømmene mine...) og å flytte brikker og danne ord... helst helt umulige ord som jeg lirker inn mellom en haug med andre ord.

 
Nilsen - Ikke medlem lenger2009-01-21 19:03
Antall innlegg: 244

Jeg gjorde d før.. drømte om å legge best mulig ord, og hvordan jeg skulle legge de på brettet med best mulig utfall for min del! .. det ble sinnsykt slitsomt til slutt, så tok en lengre pause herfra :P
nå er d bare vanlige mareritt som gjelder.. wuhu :3
 
mysteria - Ikke medlem lenger2009-01-21 19:09
Antall innlegg: 1124

Nei.... men det hender at jeg tar meg i å telle antall bokstaver i et ord.
 
Alfa932009-01-21 19:14
Antall innlegg: 7771

Jeg har fått bokstaver på hjernen... Jeg ikke bare teller bokstaver, jeg bytter også om på "brikkene" i ordet og sjekker hva slags andre ord jeg kunne fått ut av det, og hvilket av dem jeg ville få mest poeng for på forskjellige steder på brettet...

Også sjekker jeg selvfølgelig alltid om et ord har sju bokstaver, så kanskje jeg får bingo av det...
 
Nilsen - Ikke medlem lenger2009-01-21 19:17
Antall innlegg: 244

så må dere merke dere, rankingen seig ned med nesten 1000p etter jeg slutta drømme om ord osv :P
tror jeg ble smart av å drømme om ordspill :P
 
Weronix2009-01-21 19:20
Antall innlegg: 338

hm... ja, men kan vel være nokke i det? Sei dei ikkje at man lære masse når man søve, viss man for eks høre på lydbøker eller lignande? Viss man drømmer om ord og kombinasjona så kan vel det bli omtrent det samme?
Kanskje på tide å bli skikkelig hekta igjen Nilsen? Eg har og slutta å drømme om det nemlig, og har og mista litt ranking! ;p
 
Scrabla2009-01-21 19:39
Antall innlegg: 2275

Dagen før Alfa93 annonserte barneselskap drømte jeg om at hun arrangerte barneturnering! Skremmende. Hm. Lest for mye forum?
 
Karindi2009-01-21 19:39
Antall innlegg: 98

Trudde det var berre meg, godt å sjå at andre er litt "gærne" i hue og. Ja eg drømmer og tenker ord og bokstaver overalt, til og med når eg våkner om natta og skal putte smukken i munnen til min lille sønn tenker eg på ka ord som hadde passa der. Gærn tja litt må eg sei:):):)
 
Alfa932009-01-21 19:51
Antall innlegg: 7771

Drømmer du om meg, altså, Scrabla?

Så hyggelig, hehe:)

Jeg drømte en stund om Starey... En gang kom hun ridende forbi huset mitt...
 
starey2009-01-21 20:15
Antall innlegg: 956

;)

De første ukene jeg spilte ordspill drømte jeg mye bokstavombinasjoner, nå hender det jeg drømmer om brukerne her inne.

Her om natta drømte jeg at Helen hadde nøkkelen til Akebrett's postkasse! ..Urovekkende?
 
calvados2009-01-21 20:21
Antall innlegg: 26

Jeg forsøker nå å snakke bingo-ord. Det resulterer i noen "store" øyeblikk, hvor jeg ser for meg at jeg får lagt dem ut på brettet og får poeng. Lite poeng å hente med bare snakk, og sikkert utrolig frustrerende og irriterende for omgivelsene......
"skavank" kan f.eks ikke brukes i hytt og pine når man snakker, men duverden så fint å få det "ut"!!
 
Seierherren - Ikke medlem lenger2009-01-21 20:30
Antall innlegg: 104

Jeg drømmer innimellom helt konkret ordspilling, både i våken og sovende tilstand. Jeg tar meg dessuten ofte i å sitte å tenke på 7 bokstaver, og alle mulige ord de kan lage. SKORVEL... hmmm SKOVLER... ELSKOV..R... VOKSLER...

Om dette er et sunnhetstegn er jeg usikker på...
 
Weronix2009-01-21 20:40
Antall innlegg: 338

Eg har mine tvil, Seierherren! ;)
 
HanneIL2009-01-21 21:11
Antall innlegg: 201

Jeg drømte en gang om Alfa93, men husker ikke hva. Også ser jeg også for meg ordspill-brettet rett før jeg skal sovne. Det går mest ut på at jeg bygger på et ord motspilleren har lagt, også legger jeg over fire røde felter. Så sovner jeg.

Det som er verre, er at brettet og brikkene popper opp i hodet når jeg er på fest også. To øl, så er jeg der. Høyst urovekkende.
 
bestemoro2009-01-21 21:29
Antall innlegg: 66

når jeg IKKE sover kommer håret til nilsen seilende på ei fjøl.
er det hår? - farget? -sprayet? - sveiset på?
eller er det et sjal? -ei slags diger lue? - en myk, tynn bordduk i gjenbruk?
eller har hun simpelten rappet parykken til barbie i madame toussauds kabinett? :)
 
eterem2009-01-21 21:41
Antall innlegg: 1882

Jeg har også mine drømmer.. Jeg drømte en gang om en flytur med pilot Holger og Vibeke. Ganske så bra drøm. Jeg hadde tydeligvis innlevelse, for om morgenen spurte min samboer meg om hva jeg hadde drømt. Hadde visst stått oppreist i senga og vært helt med...
 
Alfa932009-01-21 22:41
Antall innlegg: 7771

En gang dannet Ordspill et kor (aner ikke hvor jeg fikk det fra, eller hva jeg gjorde der...), og det var massevis av ordspillere som satt rundt et stort, rundt bord, og jeg spurte Starey om hun kunne presentere meg for Holger, som hadde en solo...
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?