Spillrom
Sjiraffen | 25 |
Krokodillen | 1 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 26 |
Mobilspill
Pågående | 8 887 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Anja83 | 2009-01-27 11:26 | |
Når den ene går ut på tiden... ...får den andre alltid 0 i ranking da? Har sett dette har skjedd flere ganger. Nå spilte jeg for eksempel en kamp der motstanderen gikk ut på tiden. Jeg hadde da 314 poeng, han hadde 187. Allikevel får jeg 0 poeng i ranking. Er ikke det litt rart? | ||
starey | 2009-01-27 11:28 | |
Det var fordi vedkommende hadde mye mindre ranking enn deg. Det er ikke sånn at man alltid får 0 i ranking når motstander bruker opp all tida, bare en tilfeldighet at det har skjedd ofte med deg. :) | ||
Anja83 | 2009-01-27 11:43 | |
ok, takk for raskt svar! :) | ||
Anja83 | 2009-01-27 12:30 | |
Hmm.. nå skjedde det igjen. 317 - 265 ble stillingen. Vedkommende hadde ca 1000 mindre enn meg i ranking. Men det stemmer sikkert altså. :-) Bare rart at jeg får til akkurat de summene som skal til hele tiden for at jeg ender opp på 0 i ranking. | ||
matias | 2009-01-27 12:50 | |
Ser ut til at det rundes opp til 0, hvis motstanderen gir opp (eller går ut på tid) og du egentlig skulle hatt minuspoeng. | ||
Ø N | 2009-01-27 12:52 | |
Hei starey. Dette er en regel som det bør vurderes å gjøre noe med ? Resultatet av en slik regel er at de med høy og lav ranking ikke kan eller bør spille mot hverandre da den med høyest ranking faktisk risikerer å få minus etter vunnet kamp. Det er greit nok med null men minus er å dra den litt langt ? | ||
starey | 2009-01-27 12:55 | |
Ranking er ikke en belønning for å vinne en kamp, men en måte å rangere spillerne her inne på. Det er slik at det forventes at en på 2500 i ranking skal slå en på 1000 med x antall poeng, og får minus på rankingen hvis det ikke oppnås. :) | ||
gompedyret | 2009-01-27 13:11 | |
Jeg har sett det samme som Matias. Muligens noe relativt nytt? Hvis motspilleren din har gått ut på tid, da taper du ikke rank i det spillet. Du risikerer i verste fall å gå ut i null. | ||