Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 477 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Dilla | 2009-01-29 23:41 | |
![]() | Rout 66 Har i år planer om å kjøre ROUT 66, Chicago til Los Angeles. Noen her som har kjørt strekning tidligere og har noen tips om hva som er verdt et besøk? Har tidligere vært både i Grand Canyon og Las Vegas og dette er også obligatorisk i år. Literatur og linker er også av interesse. Alle tips mottas med stor takk. | |
scrabblesol - Ikke medlem lenger | 2009-01-30 22:04 | |
![]() | San Fransisco! Ganske kaldt og tåkete når det ikke er supervær, men utrolig vakker i solskinn=) Kjøre over Golden Gate Bridge og parkere bilen en stund, beste måten å komme seg rundt på er faktisk metroen. Masse morsomme bydeler som ikke er typisk "turiststeder". Er blant de mer iberale byene i hele usa, utrolig mye sprø og gøye folk. Ganske annerledes enn de andre byene og statene jeg har vært i. Et av mine favorittsteder! God tur=) | |
scrabblesol - Ikke medlem lenger | 2009-01-30 22:09 | |
![]() | -arg, men det er vel ikke langs kjøreruten... Sorry, da får vel SanFran vente=) | |
Dilla | 2009-01-30 23:21 | |
![]() | Kjørte rundtur i 2005 m bl.a LA; Phoenix, Grand Canyon, Las Vegas, Yosemite Nationalpark, San Fransico og tilbake til LA. Kort fortalt. Nå tenkte vi å kjøre RoutE 66, primært. San Fransico var ikke min by, mest fordi jeg ikke er glad i bratte bakker...... Men Golden Gate var en stor opplevelse. | |