Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 476 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
nattlys | 2009-02-01 23:22 | |
![]() | Noen du kjente fra før...? Har du truffet noen du kjente fra før her inne? (IKKE oppgi navn/spillernavn!) | |
Blikkboks | 2009-02-01 23:25 | |
![]() | Ja, det har jeg. Kjent igjen ett par stykker på bilde, disse vet også godt hvem jeg er, for jeg har jo fortalt at jeg har kjent dem igjen :-D Også har jeg mannen min her inne, men vi meldte oss inn samme dagen tenker jeg. | |
Torill | 2009-02-01 23:28 | |
![]() | Da jeg hadde vært her en ukes tid fikk jeg plutselig en mail fra en ukjent som kalte seg Starey. Det var ganske spennende.... Så viste det seg at det var min niese, veldig hyggelig! | |
Torill | 2009-02-01 23:29 | |
![]() | oooops, jeg sa navnet | |
poorleno | 2009-02-01 23:32 | |
![]() | Ja, jeg har en kjent fra før her inne. Det var forresten hun som fikk meg inn hit :) | |
Anja83 | 2009-02-01 23:37 | |
![]() | Jeg anbefalte ordspill for flere jeg kjenner da jeg meldte meg inn her. Så jeg har samboeren min, datteren min, mamma og pappa og flere venner og arbeidskollegaer her inne. :-) | |
twiver | 2009-02-01 23:49 | |
![]() | og jeg har kjæresten min her :-) Morsomt at vi kan spille og "prate" med hverandre her, når vi er langt fra hverandre. | |
fredmol | 2009-02-01 23:56 | |
![]() | 2 fra quizlaget mitt er her, den ene har vunnet turnering og greier... Så ser jeg at noen studiekamerater og folk fra samme sted som jeg har besøkt profilen min, og denne uka fikk jeg beskjed om at sjefen (og kona hans) har blitt medlemmer. Så dette kan slå alle veier... | |
Majel | 2009-02-02 01:03 | |
![]() | Her er visst nokre eg kjenner også. Nokre har funne meg - og eg har funne andre. | |
Alfa93 | 2009-02-02 07:16 | |
![]() | Ja, et par stykker i klassen min, og dessuten har jeg flere familiemedlemmer her, men det er jo fordi jeg har anbelfalt det.. | |
Akebrett | 2009-02-02 09:29 | |
![]() | 2 fra quizlaget mitt er her, den ene er aktiv på forum og greier... | |
Pus_1808 | 2009-02-02 13:10 | |
![]() | Jeg spilte ordspill for første gang på skolen i norsktimen, da norsklæreren vår sa at vi kunne spille det i timen....Spilte så spillet hjemme, og ble stadig mer hekta:) Jeg anbefalte spillet videre til søstra mi og mamma. Nå sitter vi nesten hver kveld å spiller ordspill;) Kjempekoselig, spesielt siden søstern min ikke bor hjemme lenger...Samboeren hennes spiller også, og spiller ofte sammen med oss:) Nå burde ikke flere familiemedlemmer bli hekta, siden man bare kan spille med 4 stk:P | |
Ingeborg | 2009-02-02 14:06 | |
![]() | Her er noen fra et nettforum jeg holder til på, et par bekjente fra bygda, søskenbarnet mitt og dama hans, et par venninner og helt sikkert flere. | |
meisa | 2009-02-02 17:50 | |
![]() | Jeg oppdaget at to av mine nevøer (i 20-årene) og noen av deres venner spilte noen få spill her i slutten av oktober 2008, kanskje p.g.a. at jeg nevnte det på Facebook. De har ikke vært pålogget senere, så det har nok ikke gitt mersmak. Har også funnet ei de hadde som lærer før, men jeg kjenner henne ikke personlig. Det er ganske få fra min føde- og min bostedskommune her, men de kan jo være registrert under Agdenes elller annet land! | |
Weronix | 2009-02-02 18:10 | |
![]() | jepp.. eg har både kjærest (dog ikkje så aktiv lenger) og gode venna her inne! Og folk som eg ikkje har snakka med på lenge lenge! Kjempemorro!! :) | |
ello | 2009-02-02 19:08 | |
![]() | Har funnet noen som flytta herfra for flere år siden. Og folk fra en kommune jeg har flytta fra for enda lengre tid siden + noen lokale som jeg vet hvem er. Så har den ene dattera mi kommet til etter hvert, Flott med at man kan søke på kommuner i medlemssøk, der finner man kjente hvis de ikke bare har registrert seg med tullenavn. | |