Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 476 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Smurf94 - Ikke medlem lenger | 2009-02-02 19:19 | |
![]() | Om spillvertene Egentlig lurer jeg bare på om alle spillvertene gjør noe? Når jeg fikk se lista over spillverter, ble jeg overrasket, for det var et par-tre spillverter jeg ikke hadde hørt om eller lagt merke til. Så, har spillvertene forskjellige oppgaver, eller er det noen som er lite aktive? (Med nye forsterkninger, så blir det nok knallbra! :)) | |
eterem | 2009-02-02 19:54 | |
![]() | Det er som du sier, noen som er lite aktive. Vi valgte å få inn noen flere verter fordi vi kanskje kan gjøre en bedre og mer effektiv jobb her inne, og håper dere er fornøyde med det valget vi har tatt! | |
Smurf94 - Ikke medlem lenger | 2009-02-02 19:55 | |
![]() | Hvorfor er de fortsatt verter hvis de ikke gjør noe? Er det ikke bedre å "bytte de ut"? | |
eterem | 2009-02-02 20:22 | |
![]() | Det er ikke noe jeg kan gi et godt svar på. Det kan være årsaker som gjør at de er lite aktive, noe jeg ikke vil fundere særlig på. Men så lenge det er verter som ofte er innlogget og behjelpelige så holder jo det :) | |
Smurf94 - Ikke medlem lenger | 2009-02-02 20:24 | |
![]() | Enig! :) Egentlig er det jo ikke et problem i det hele tatt, men jeg bare lurte! | |
odin - Administrator | 2009-02-02 20:30 | |
![]() | Måste vara OK att vara inaktiv ett tag också, då de gör jobbet helt frivilligt! | |
matias | 2009-02-02 20:53 | |
![]() | Smurf94 tenker vel på HCW virus256 stjernegris De har hjulpet til tidligere, selv om de ikke er så aktive nå lengre. Det er ikke noe problem for oss at ikke alle er aktive hele tiden, så lenge vi føler vi har nok aktive. | |