Spillrom
Sjiraffen5
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede5
Mobilspill
Pågående8 874

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Rydningen2009-02-10 10:16
Antall innlegg: 166

Fullført med forstyrrelse
Jeg spilte nettopp ferdig ett spill, samtidig som kaffekoppen min sprakk i bunn. Da kom jeg til å tenke på at det er sikkert ikke bare jeg som har fullført spill med litt "annen action" ved siden av.

Tenkte derfor å spørre her i forumet: Har dere noen (skal man kalle det "søte") historier hvor dere fullførte spill, med forstyrrelse?
 
Rydningen2009-02-10 10:20
Antall innlegg: 166

(Jeg tenkte jeg bare fikk presisere at jeg ikke har meget sterke ting i kaffen om morgenen. Sprekkteorien min har to faktorer:
1. Gammmmmmmmmel kopp.
2. Overgang fra kald frokostmelk til varm kaffe)
 
Ruschne2009-02-10 10:30
Antall innlegg: 711

Ro ro til fiskeskjær
 
Karindi2009-02-10 10:49
Antall innlegg: 98

Hehe vi kan vel tru det vi vil om kor sterk den kaffen var;) . Eg har vel fullført nokre spill med ein aktiv 5 mnd gammel baby som våkner midt i eit spill. Spiller ofte normal når han sover i tilfelle han våkner for da har eg litt tid på meg, men av og til tar eg ein hurtig og da er det litt verre med ein som skriker og ikkje vil spille ordspill;)
 
Anja832009-02-10 12:08
Antall innlegg: 148

jeg har en gal kattunge som stadig vekk kommer og vil leke med pila på pcen. :-) Men hun er jo så søt at det ikke nytter å bli streng med henne. Hihi..
 
Maggien2009-02-10 12:34
Antall innlegg: 12

Jeg klarte fullføre er spill samtidig som jeg fikk telefon med beskjed om at hyttetaket var blåst løs. Jeg slo opp reparatør på 1881 og fikk bestilt hurtig reparering... jaga mannan ut i vinterstomen her nord.

Ble litt knapt med tiden på slutten av spillet , men jeg vant!!!
 
slengbukse2009-02-10 12:36
Antall innlegg: 69

I går reddet jeg en fugl som hadde flydd i ruta mens jeg fullførte et spill. Jeg hadde akkurat satt i gang et spill da den dundret i ruta, heldigvis var det hurtig, så jeg fullførte med bare bittelitt overtid. Ikke tapte jeg så voldsomt mye heller. Jeg forteller historien her:

wasp-in-a-jar.blogsp...e- opp.html

(men nevner ikke at jeg spilte scrabble underveis...)
 
the_pooh2009-02-10 12:38
Antall innlegg: 28

I starten av et hurtig spill restarta maskinen sin seg selv - uten forvarsel. Jeg tenkte at nå er løpet kjørt, og visste ikke engang om jeg skulle gidde å logge på. Tok jo tross alt en halv evighet å slå på pc'en igjen. Men jeg gjorde det, logga meg inn (motstanderen måtte jo spille med seg selv i mellomtiden, stakkar), og jeg vant ;o)

Men sånn generelt har jeg sitti i telefon endel ganger mens jeg har spilt. :P
 
bestemoro2009-02-10 13:01
Antall innlegg: 66

jeg har gitt julebukker godter og hørt på den sangen de sang for meg mens jeg spilte ordpill. nå er jeg ikke bortskjemt med å vinne, så det gjorde jeg jo ikke den gangen heller:)
 
nalo2009-02-10 13:59
Antall innlegg: 356

2 innkommande telefonar på fasttelefonen i andre enden av huset under eitt spel. Full fart gjennom 2 gangar, opp trappa og gjennom 2 stover for å ta telefonen, gjennomføra samalen, ned til PC-en, for så å ta heile runden ein gong til. Det er jo "aldri" nokon som ringer på fastelefonen i desse mobiltider....Om eg vant eller tapte hugsar eg ikkje, men eg fekk i allefall trimma litt.
 
kness - Ikke medlem lenger2009-02-11 14:47
Antall innlegg: 1134

Den mest frustrerende bisysselen jeg driver med til tider er å forsøke å holde liv i min gamle haug av en pc når den plutselig svikter midt i et panikkspill.

PC-en har kontaktproblemer; jeg har en tung steinaktig sak oppå ledningen og en full whiskyflaske tett inntil for å holde steinen på plass og sørge for stabilt trykk og riktig vinkel på kontakten. Jeg har også en liten kork liggende for å støtte opp under kontakten ved behov (det varierer litt hvilken vinkel som gir best kontakt).

Likevel detter den ut iblant, og jeg står på hodet over pc-en og danderer stein, whisky og kork etter beste evne, mens klokka går... Til tross for alle mine anstrengelser hender det at hele pc-en går i svart og nekter å slå seg på igjen før den har hvilt i opptil 15 minutter.

Irriterende for meg, og også for motstander/medspiller som blir sittende å lure på hva som skjer. Men jeg har full forståelse for at man fortsetter å legge ut brikker i en sånn situasjon. Ingen kan jo vite om jeg forsvant med vilje eller uvilje, og jeg lever godt med å miste noen rankingpoeng, fortjent eller ikke. Smiler krampaktig og sier til meg selv at dette er en LEK og at livet er mer enn rank :p
 
benni20092009-02-11 17:12
Antall innlegg: 114

Rydningen, jeg har hørt at den britiske tetradisjonen med melk først, så vann oppsto fordi porselenet IKKE skulle sprekke av det varme vannet. Har ikke dobbeltsjekka med Porsgrunn om det kan være motsatt her hos oss ;-)
Tingenes iboende lunefullhet er sikkert årsaken til koppebomba di.

Selv fikk jeg blomster på døra midt i et panikkspill, og dumme blomstermannen hadde ikke vett å komme inn. Selv om jeg ropte og ropte. Aner ikke om jeg vant eller ikke, men blomstene var kjempefine :-D
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?