Spillrom
Sjiraffen3
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede3
Mobilspill
Pågående8 873

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Roo - Ikke medlem lenger2009-02-10 17:32
Antall innlegg: 6

Er det vanskelig å si "beklager det passer ikke akkurat nå"???
Jeg irriterer meg grønn over at folk ikke bare kan være såpass høflige at de sier "nei takk". Det er kjempe irriterende når man går inn i et spill og får NULL respons. Eller når folk bare forlate spillet.

Det går ann å si nei.. Selv om man er på internett og delvis anonym så kan man vel være høflig??
 
Duppedingser2009-02-10 17:38
Antall innlegg: 467

er alle så høflige i virkeligheten da? hva er vitsen med å irritere seg?
 
prügelknabe - Ikke medlem lenger2009-02-10 17:39
Antall innlegg: 20

Ja. beklager er et vanskelig ord.

www.youtube.com/watc...bA X9A8Cq0k
 
Weronix2009-02-10 17:41
Antall innlegg: 338

faktisk det vanskeligaste ordet har eg hørt!..;)

 
matias2009-02-10 17:47
Antall innlegg: 1152

Det er helt klart kjipt når noen bare ignorerer deg, men det KAN også ha naturlige grunner:

Man har glemt at man har et spill oppe, og har gått ut for å ... (sett inn grunn).

Man lukker spillet, uten å ha sett at noen har kommet inn, eller man blir frakoblet ordspill.
 
miamaria2009-02-10 17:57
Antall innlegg: 1002

er ordet "beklager" nær beslektet med ordet "takk" tro?
jeg tenker da på det beklagelige faktum at mange norske barn lærer å si takk på engelsk en god stund før de kan si det på norsk...
 
Karindi2009-02-10 19:18
Antall innlegg: 98

Skal innrømme at eg starter eit spill så når eg ikkje får respons med ein gong så kan eg ta meg ein tur på kjøkkenet, eller babyen våkner og eg går og putter smukken i munnen hans igjen og når eg kjem tilbake så ser eg av og til at både ein og to har vore innpå spillet mitt og forlatt det igjen, så eg beklager til alle som har vore der og ikkje fått respons;), men sånn er verden av og til, surfer litt rundt omkring, leser i forum, spionerer på andre spill, ja masse å gjere på her inne.
 
Indigo2009-02-10 20:05
Antall innlegg: 59

Jeg går også ofte inn i spill der det ikke "skjer noe" som Roo sier. Jeg venter en stund, og så prøver jeg bare en annen, det er ikke verre. Jeg tror at en forklaring kan være, i tillegg til det Matias skriver, at hvis man ikke har lyd på, så hører man ikke når noen kommer inn i spillet. Man jobber kanskje med andre ting på pc-en, og det er lett å glemme seg bort. Da hadde det vært fint å ha det slik som på msn, at man ser når noen er der :)
 
Glory2009-02-10 22:33
Antall innlegg: 386

Manglende respons kan jeg forstå, men ikke de som går ut av sitt eget spill når noen kommer inn. Skikkelig irriterende!!!
 
andermg - Ikke medlem lenger2009-02-11 11:36
Antall innlegg: 212

"nekt"-knappen er til for å brukes! oppfordrer til å bruke den, fremfor å sitte og vente på at vedkommende skal forlate... det er ingen fornærmelse å bli "nektet". Så slipper man å kaste bort tid på å vente.

Men enig med Matias, at det også kan være andre grunner som at man sitter og gjør flere ting samtidig, og ikke har på lyden på maskinen så man ikke hører når noen ringer på døra:)

det med å forlate når noen kommer, er veldig merkelig. De som gjør det kan vel ikke ha oppdaget nekt-knappen?
 
HeidiK2009-02-11 11:36
Antall innlegg: 13

prugelknabe; takk for link til nydelig video :O)
 
nalo2009-02-11 12:51
Antall innlegg: 356

Kjenner meg godt att i det Karindi skriv (bortsett frå det med babyen) og eg samd i det andermg skriv om at nektknappen er til for å brukast. Min filosofi har alltid vore: Mitt spel, mitt valg! Likar du ikkje å verta nekta, så kan løysinga vera å starta ditt eige spel, då er valget ditt.

Det eg ynskjer meg er ein funksjon der me kunne definera på førehand den speltypen me ynskjer å spela og som varsla når det kom opp eit spel som svara til denne definisjonen. Då kunne me sjekka PC-en når varselet kom, om dette var eit spel me ville gå inn i eller ikkje. På denne me hadde sluppe å starta eigne spel som kanskje vert gløymde medan me fyller vaskemaskinen eller matar kattar eller kva det no er som heftar oss i spelinga.
 
nalo2009-02-11 13:01
Antall innlegg: 356

...På denne måten hadde me sluppe å starta....

Orda stokka seg litt for meg
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?