Spillrom
Sjiraffen11
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede11
Mobilspill
Pågående8 871

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
elinsnupp2009-03-07 12:59
Antall innlegg: 25

Orker bare ikke bry meg...
..om folk som måtte bli irritert fordi dem taper, om dem ikke sier hei, eller hadet, om bildet deres er av for dårlig kvalitet. Dette er et ordspill på nett, alt annet har da ingenting å si.
Har også vært bort spillere som plutselig gir opp og logger av uten et ord- hva så! Da får jo jeg bare masse poeng!
Skjønner ikke alle disse trådene her inne igrunn..
 
May Lene - Ikke medlem lenger2009-03-07 13:04
Antall innlegg: 614

Tja, alle trådene er vell starta av samme grunn som du starta en nå ? ;)
 
Rabiaz2009-03-07 13:09
Antall innlegg: 897

Det er fordi vi er mennesker, og mennesker har et grunnleggende behov for å ytre sine meninger og snakke og diskutere med hverandre.

Derfor syns jeg heller ikke det er noe galt i snakke om ting man irriterer seg over eller gleder seg over. Er helt naturlig og menneskelig, det :)

 
eigunn2009-03-07 13:11
Antall innlegg: 9

hva om vi kansje ikke brydde oss så fælt om de som måtte være dårlige tapere...eller de som kansje bare har en dårlig dag? Det er jo bare så at vi alle er ulike.. forsvarer langt ifra de som er utrivelige her inne, men hvorfor gi de slik oppmerksomhet, noen av de kansje syns det er morsomt å få den slags omtale.. det er MIN mening da.
Ha en super dag og helg ALLE SAMMEN:))
 
Scrabla2009-03-07 13:25
Antall innlegg: 2275

En fri og åpen diskusjon kan være lærerik for alle parter. En annens mening gir oss mulighet til å tenke etter og vurdere eget standpunkt.
Ytringsfrihet og utvikling er bra!
 
eigunn2009-03-07 13:56
Antall innlegg: 9

jo visst er det det "Scrabla", men jeg for Min del ble ikke medlem her inne for å diskutere eller bruke min ytrinsfrihet, jeg ble medlem fordi jeg liker å spille, det fins vel nok av forumer om man ønsker en frisk diskusjon, dette er et spilleforum... for de som liker å leke med bokstaver, å jeg for min del syns ikke det er saklig at andre medlemer blir såret, lei seg eller irritert bare fordi en annen spiller kansje er mere sugen på en diskusjon enn på et spill
 
Alfa932009-03-07 14:07
Antall innlegg: 7771

Det er sikkert mange som har det som deg, Eigunn, som kommer hit for å spille, ikke diskutere. Men da jeg ble medlem her, brukte jeg allikevel nesten like mye tid i forum som i spill. Jeg syntes det var en fin bonus, å både kunne spille OG diskutere på samme nettside, og da de fleste diskusjonene her handler om Ordspill, ville det jo være dumt å skulle gå til et annet forum for å kunne diskutere det.
De som ikke liker å diskutere, holder seg nok borte fra forumet. Man er ikke pliktet til å delta i diskusjoner fordi man er medlem på Ordspill.
 
benni20092009-03-07 16:23
Antall innlegg: 114

hvor kan man trykke for å bli fritatt fra å bli omtalt i diskusjonene?
 
miamaria2009-03-07 16:43
Antall innlegg: 1002

s 44 i "333 regler for chat på ordspill.no" !
 
eigunn2009-03-07 17:14
Antall innlegg: 9

joda...ser da den Alfa93, men poenget mitt er at alle kansje ikke vil ha en diskusjon når de sitter å spiller.. å da kansje det blir en utrivelig stemning om den ene spilleren vil diskutere og den andre vil spille, nå mener jeg inne på selve spillene... her inne blir det jo noe helt annet... for som du selv skriver..man velger selv om man ønsker å gå inn hit å starte en diskusjon..det syns jeg er superkurant, men det er det stendige maset hit og dit om at spillere er utrivelige og sure... ikke omtal de... Har selv vært med om et par stykkene som var sure.. gadd ikke bry meg..å da var det visst ikke like morro lengre.
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?