Spillrom
Sjiraffen5
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede5
Mobilspill
Pågående8 628

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
mjizzy2009-03-09 20:11
Antall innlegg: 9

Vise rank
Nå er det godt mulig at dette har vært diskutert før. Men det er også godt mulig at jeg rett og slett ikke gidder å søke meg frem til det. Personlig hadde jeg lagt pengene på det siste alternativet. Men til saken:

Jeg, for min del, syns det hadde vært en god ide at når man startet et spill, så kunne man se ranken på spillstarter i "hovedlinjen". Altså uten å måte trykke på den grønne pilen.

Når jeg spiller, ønsker jeg å spille mot noenlunde jevnrankede, og helst litt/en del over. Dette fordi jeg vil opp i rank raskest mulig samtidig som at jeg ikke ønsker å miste for mye poeng.
Men ofte "mister" jeg kamper til andre fordi jeg bruker tiden på å trykke på den grønne pilen bare for å se om ranken til den eventuelle motspilleren er høy nok.

Jeg mister ikke akkurat nattesøvnen av dette. Faktisk ser jeg på det som en latterlig liten sak. Men like fullt en sak. Som er latterlig. Latterlig liten faktisk. Men det er ikke noe morsom selvom. Men man kan jo le av det. Men det hadde vært latterlig. Men utvilsomt morsomt.
 
Kirsti2009-03-09 20:15
Antall innlegg: 1946

Hvis du går inn på "Min side", "Innstillinger" og "Personlige valg", kan du velge å krysse av for "Utvid spill automatisk". Det fører til at alle spill i listen deretter kommer opp som om du allerede hadde trykket på den grønne pilen.
 
mjizzy2009-03-09 20:17
Antall innlegg: 9

Der har du den igjen
 
Kirsti2009-03-09 20:27
Antall innlegg: 1946

Hæ?
 
mysteria - Ikke medlem lenger2009-03-09 20:31
Antall innlegg: 1124

Kirsti: det var bare nattesøvnen til mjizzy som kom og forsvant. Eller så var det latskapen:-D
 
Kirsti2009-03-09 20:56
Antall innlegg: 1946

Eller så leker vi sisten og det er jeg som har'n. ;-)
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?