Spillrom
Sjiraffen10
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede10
Mobilspill
Pågående8 457

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
rik007 - Ikke medlem lenger2009-03-18 10:39
Antall innlegg: 96

andre Pannikk! spill idag.
det var andre Pannikk! spill idag jeg vant begge gangene første gangen spilte jeg med bjo_kam andre gangen spilte jeg med caao og når jeg spilte med bjo_kam hadde jeg uranket spill da men når jeg spilte med caao hadde eg ranket.

Seierherren - Ikke medlem lenger2009-03-18 10:57
Antall innlegg: 104

Fortell mer! Vi sitter på pinner her!

May Lene - Ikke medlem lenger2009-03-18 11:03
Antall innlegg: 614

Emh, velkommen inn i panikk-gjengen?

Amygdala2009-03-18 11:03
Antall innlegg: 48

Jeg ler meg skakk ihjel av din tørrvittige ironi, Seierherren! :) :)

darksome2009-03-18 11:37
Antall innlegg: 145

hihih..... skal ikke utdype, men har også begynt med panikk- og stresspill, og JA, det er moro :)

(når ikke sjefen plutselig kommer og vil noe så jeg må gjemme vinduet)

rik007 - Ikke medlem lenger2009-03-18 12:08

Seierherren hvorfor vil du høre mere med Pannikk! spillene mine?

Ola-la2009-03-18 12:36
Antall innlegg: 71

Nettopp. Der har dsu svaret..

rik007 - Ikke medlem lenger2009-03-18 12:44

Ola-la hva meiner du med Nettopp. Der har du svaret..?

HanneH2009-03-18 12:46
Antall innlegg: 2290

Flott gjort det rik007. Om dette var dine 2 første panikk spill er jo det kjempebra å vinne dem begge. Selv om det ene var uranket så vant du jo allikevel. :)

Ola-la2009-03-18 12:50
Antall innlegg: 71

Seierherren er ironisk når han sier at han vil høre mer om dine spill. Han kunne ikke bry seg mindre. Du spør hvorfor han vil høre mer om dine spill, og at du ikke finner en grunn til hvorfor han vil høre mer om dine spill er svaret på hvorfor du har svaret i ditt eget spørsmål

Lilliann - Ikke medlem lenger2009-03-18 13:11
Antall innlegg: 16

Jeg er ikke så rask på labben at jeg har dristet meg til å spille panikk. Tror ikke jeg ville taklet stresset jeg!
Ville antagelig fått akutt brain-fog anfall.

Man kan jo umulig rekke å slenge ut alle brikkene på den korte tiden!?

- Hvor mye overtid er sånn ca "normalt" å bruke på panikkspillet?
- Hvor mye fratrekk får man for overtidsbruk?

rik007 - Ikke medlem lenger2009-03-18 13:11

ok Ola-la

HanneH2009-03-18 13:27

Lillian, i Panikk har du maks 2 min. overtid, de andre hastigheten har makstid på 5 min. I panikk gir overtid ganske stort utslag i form av minuspoeng, i lynrask blir det også bra utslag på poeng ved minustid.
Tror det er - 10 poeng pr. 10-15 sek. ved disse 2 hastigheten.

Målet er jo selvfølgelig å kunne klare alle bokstavene i løpet av de 3 minuttene man har til rådighet og unngå minustid. Men som på andre spill er det jo mye som har innvirkning på dette. Hvilke bokstaver man får tildelt har jo også her mye å si. Og mange klare nok fint å holde seg innenfor sine 3 min. Det er en treningssak som med alt annet. Om du har lyst til å prøve deg på panikk spill er det jo veldig lurt å prøve seg når det arrangeres turneringer i panikk, der er jo alle spill uranket og du får ved deltakelse på flere turneringer god trening i å øke hastigheten din. Det var dagens reklame for turneringer :)
Men vi arrangerer jo også turneringer i andre hastighter, både lynrask, og stress. Samt av vi varierer type spillbrett.

Lilliann - Ikke medlem lenger2009-03-18 16:14

Takk for hyggelig og informativt svar Hanne! :)

Jeg har øvd meg litt mot meg selv på hvordan jeg skal få brikkene fort som f.. på brettet.

Kanskje det også har noe med verktøyet foran meg!

Har prøvd med stasjonær PC m/ mus, MAC med og uten mus.

Når jeg bruker bærbar PC uten mus funker det best.

Med MAC'en var det helt håpløst.....brikkene hoppet og danset, å levde sitt eget liv nærmest.

Andre som har lignende erfaring? :)

Lilliann - Ikke medlem lenger2009-03-18 16:28

Ps!

Glemte å spørre dere som er lynraske.

Legger dere brikkene med eller uten mus?

ds

May Lene - Ikke medlem lenger2009-03-18 16:29
Antall innlegg: 614

tja, jeg spiller ordspill på en mini-pc.. så alle bokstaver og slikt blir så smått at jeg nesten ikke ser de selv(inne i selve spillet).
Og touchpaden er ca. halv størrelse av en vanlig.
Men jeg klarer panikk bare fint jeg ^^

Scrabla2009-03-18 16:43
Antall innlegg: 2275

Når jeg føler at jeg er våken og klar til å tenke raskt, spiller jeg ofte panikk.
Når jeg har lyst til å leke med gode ord og gode løsninger, liker jeg å spille stress eller hurtig.
Jeg tror at panikk hjelper meg til å trene opp hurtighet og at langsommere spill hjelper meg å trene opp språk og fantasi.
Derfor vil jeg gjerne få anbefale begge deler :)
Kos dere med ordspill!

Seierherren - Ikke medlem lenger2009-03-18 16:43
Antall innlegg: 104

Jeg legger brorparten av mine ord ved hjelp av vanlig rørtang, vinkelsliper og blå aralditt.

Når jeg føler meg i bingohumør må jeg fram med litt større verktøy, som f. eks. brekkjern. Og selvfølgelig er jeg framme med storslegga innimellom, som den gangen jeg la SIVHØNE. Man legger ikke sivhøner med umbrakonøkkel. Og iallefall ikke med mus, for sivhøna har skarpe tenner.

HanneH2009-03-18 16:43

Og jeg vil nok aldri kunne klart meg uten vanlig mus når det gjelder ordspill. Ville blitt rimelig handikappet selv i tempo hurtig da tror jeg :)

Lilliann - Ikke medlem lenger2009-03-18 17:00

Seierherren!

Huff, jeg liker ikke det ordet, men du er jo skjønn i dine betraktninger/ tolkninger/ refleksjoner........å så setter du ord på det.

Du skjønte selvfølgelig hva jeg mente, men må likevel få DIN vri på det.
Herlig humor.

Håper du også kan poste et bitte lite seriøst svar på spørsmålet mitt.
Kjærlig hilsen....

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?