Spillrom
Sjiraffen11
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede11
Mobilspill
Pågående8 912

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
tonjemarie2009-03-22 22:59
Antall innlegg: 146

Avbrøt

Spillte et spill i går hvor motspiller avbrøt spillet, men han fikk ikke minus i rank og jeg fikk ikke pluss. hvordan er d mulig??
 
Alfa932009-03-22 23:10
Antall innlegg: 7771

Hvis du har mye mer rank enn ham i utgangspunktet, vil han ikke tape så mye på å gi opp.

MEN når man gir opp, skal man ikke sel få pluss i ranking, og motspiller skal ikke få minus.
 
Rubert2009-03-23 00:41
Antall innlegg: 4

Jeg la ordet KUK her en dag og motspiller avbrøt umiddelbart. Det kan selvfølgelig ha vært tilfeldig, menvar ikke det litt uhøflig? Å avbryte mener jeg.
 
Rabiaz2009-03-23 10:28
Antall innlegg: 897

Hehe...det MÅ ha vært tilfeldig at motspilleren koblet av.
Du kan jo sende en privat melding til vedkommende og spørre hvorfor han avbrøt spillet.

Si ifra hva begrunnelsen var ;)
 
HanneH2009-03-23 10:35
Antall innlegg: 2289

Kommer jo også litt an på hvem du spilte mot, er nok ikke alle som er like begeistret for de ordene selv om de kommer på spillbrettet. Tok faktisk ganske lang tid etter jeg begynte her før jeg vågde meg på noen av dem. Men det var jo av hensyn til motspiller da selvfølgelig, man vet jo aldri hvem som sitter på andre siden av spillbrettet her inne.
Men som Rabiaz sier kan det jo også være tilfeldig at han brøt, eller ble frakoblet. Man har 5 min. for å koble seg på igjen, så sant det ikke er panikk spill. Men er jo ikke bestandig man har mulighet til det.
Ved brudd i spill kan det jo være mange årsaker, man får besøk, eller har unger som trenger hjelp, i slike tilfeller kan man jo rekke å skrive det i chatten muligens. Men det kan også være feil ved PC, strømbrudd eller div. andre ting som gjør at man ikke får gitt beskjed.
Så å se på alle avbrudd som uhøflig er nok ikke helt rett, siden det er så mye som spiller inn der.
 
Dollydelux2009-03-24 03:35
Antall innlegg: 7

Her kan det være mange grunner.Jeg har mobilt bredbånd og det hender alt for ofte jeg faller ut, eller at spillet låser seg. Like kjedelig for den som spiller dette.
 
Rotis2009-03-24 07:45
Antall innlegg: 11

Det kan jo henda at du satte motspiller på en tanke! At hun plutselig måtte ha noe....:) Og da blir jo Ordspill mindre viktig...
 
lillemy0012009-03-24 08:43
Antall innlegg: 172

Kansje det var meg som ble avbrutt... Måtte kjøpe meg ny komfyr i går for den slo bare ut jordfeilbryteren... Så lurer på hva det neste blir for en ulykke kommer aldri alene:)
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?