Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 912

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Kommodedyr2009-03-27 15:17
Antall innlegg: 1

tullspill
Nå har jeg forsøkt meg å spille her , men helt umulig å få lagt de bokstavene jeg ønsker og dermed umulig å legge ord så takk for meg det var fem minutters medlemstid hade.
 
Rabiaz2009-03-27 15:23
Antall innlegg: 897

Hei.........vent da, ikke vær sånn. Du må jo ikke gi opp så fort??
 
Alfa932009-03-27 15:30
Antall innlegg: 7771

Kommodedyr, her er mange medlemmer som har spilt lenge, kan mye om dette og sikkert vil hjelpe hvis du forteller hva problemet går ut på.

Det er alltid vanskelig i starten, men man må jo bare prøve igjen;)

Det er fullt mulig å stille spørsmål til motspiller, i spillromschatten og her i forum, og det er nokså sannsynlig at du vil få svar :)

Håper du prøver igjen, og lykke til med å finne ut av det!
 
gompedyret2009-03-27 15:52
Antall innlegg: 4381

Jaja. Takk for innsatsen og velkommen igjen!
 
HanneH2009-03-27 16:33
Antall innlegg: 2289

Og om man leser på startsiden før man setter i gang så vil man også finne en del om hvilke ord som er tillatt og ikke. Er jo en egen tråd der om ordlsiten, og hva dette spillet er bygd opp på, samt regler og andre ting som har med ordspill å gjøre. Anbefaler alle nye med å starte å lese der.
Slik som sammensatte ord blir jo i liten grad godtatt. Og også en del andre ord som man er vant til fra feks. kryssord blir heller ikke godtatt her. Men spillet er jo kjempemorsomt, man må bare godta de reglene som gjelder for dette spillet, og finne ut hvilke ord som er tillatt og man kan bruke så er jo dette et veldig hyggelig tidsfordriv:)
Og kalle det for tullspill, etter en liten stund i ett eneste spill blir nok helt feil spør du meg.
 
May Lene - Ikke medlem lenger2009-03-27 17:07
Antall innlegg: 614

Sunn fornuft gir ett bedre spill :)
 
ave - Administrator2009-03-27 17:55
Antall innlegg: 4986

Det kan jo være den praktiske biten med hvordan man legger ut bokstavene også, da. Jeg hadde selv en erfaring senest i går hvor jeg måtte spille på touchpaden(noe jeg aldri gjør). Det var kjempevanskelig å flytte brikkene på linja og også ut på brettet hvis jeg brukte markøren. Den blanke brikken klarte jeg ikke å få endret på. Med alle mine kamper her vet jeg jo hva jeg skal gjøre, men teknisk ble dette veldig vanskelig. Jeg trenger vel ikke nevne at jeg gikk på en kjempesmell.......
Tar derfor gjerne i mot noen smarte tekniske tips fra dere som mestrer dette!
 
mysteria - Ikke medlem lenger2009-03-27 21:25
Antall innlegg: 1124

Tja... Prøvde meg på touchpad på pc, det gikk dårlig. På macen går det helt fint, men det har nok noe med hvordan selve touchpaden er designet. Bruker venstre hånd for 'klikk' og høyre hånd til å flytte brikkene.
Jeg spiller ikke raskere spill enn 'stress' (har forsøkt 'lyraskt' - det gikk greit).
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?