Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 913

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
wright2009-03-27 19:22
Antall innlegg: 3

Jeg har ny bruker..
Jeg har laget en ny bruker. I de første spillene jeg spilte opplevde jeg at noen ble sure, og det er jo forståelig.

Nå har jeg startet med å betegne spillene jeg oppretter: "jeg har ny bruker" og motspillerne strømmer til!

Det er jo hyggelig for jeg ønsker jo ikke lure noen, men jeg ønsket samtidig å endre brukernavn.

Jeg kommer til å fortsette med den betegnelsen på spillene til jeg har kommet opp på den rankingen jeg hadde som var ca 2500. Så vet dere det også.
 
HanneH2009-03-27 20:11
Antall innlegg: 2289

Det er vel en ganske grei måte å gjøre det på, da kan jo motspillerene velge selv, og er klar over det før start. Vil sikkert få like mange motspillerer allikevel.
Men at noen opplever at motspillere blir sur når de kommer med ny profil og under 50 spilte kamper og moser de med ganske høy rank, ja det skjønner jeg veldig godt.
Selv om man egentlig ikke kan bruke poengene til noe nyttig, så er det mange her inne som har et mål om å få komme opp på topp 100 listen, og mange bruker veldig mye tid her inne også på det. Og da er det ikke morsomt som du selv sier å føle seg lurt av en "gammel" spiller i ny profil.
 
MyRuin2009-03-27 21:10
Antall innlegg: 201

jeg lurer litt på hvorfor man oppretter ny profil jeg..
 
wright2009-03-27 21:29
Antall innlegg: 3

Noen ganger kan det være fordi man får ubehagelige meldinger uten at jeg har tenkt til å utdype det.
 
May Lene - Ikke medlem lenger2009-03-27 23:38
Antall innlegg: 614

Tja, viss du får uheldige meldinger fra EN enkeltbruker, da er det vell kanskje ikke så lurt å stå frem som ny bruker?
Ganske åpenlyst for de da, viss din gamle forsvinner, og en melder om "ny bruker" :3
 
HanneH2009-03-28 02:03
Antall innlegg: 2289

Er ganske mange som oppretter nye profiler, og mange avslutter vel sine gamle kontoer også. Så er nok ikke lett å finne ut akkurat hvem de nystartede brukerene var tidligere, bortsett fra de som ikke legger sjul på at de har to profiler, og setter et 1 tall eller 2 tall bak sin nye profil med samme navn. Så det blir nok ren gjetting om du vil prøve å finne ut hvem de er, om ikke de forteller det selv, eller røper seg på annen måte.
 
wright2009-03-28 08:50
Antall innlegg: 3

Egentlig mener jeg det ikke er så interessant om årsaken til at man velger å lage en ny bruker. Ettersom det kan være mange ulike årsake til dette.

Min mening med tråden var å vise hvordan man på en enkel måte kan gjøre andre spillere oppmerksom på situasjonen på slik at ingen føler seg lurt.
 
Ø N2009-03-28 13:46
Antall innlegg: 725

Hvorfor mange velger å opprette nye brukerkontoer
er i grunnen ett uinteressant spørsmål.

Hvis alle som velger å gjøre dette skal opprette en egen tråd
for ikke å lure noen til å tro at han eller hun er en ny spiller
så vil det dagelig være X-ant tråder bare på navnebytte.

Hvis en ønsker at motspillere skal være klar over at brukernavn
er endrett så er det bare å opprette ett brukernavn med 2 bak
så ser de aller fleste her inne at dette ikke er en ny spiller.

Brukernavn-2

Mvh: Ø N og ØN-2
 
Octavia2009-03-28 17:25
Antall innlegg: 106

Nå handler vel ikke denne tråden om hvorfor noen har opprettet en ny bruker, men kommer heller med et tips om hvordan man på en enkel måte kan informere om at man har en ny bruker. Ø Ns forslag er helt greit, men det kan jo være at man ikke ønsker å opplyse om den tidligere brukeren slik som wright.
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?