Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 908

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Ennja2009-04-02 11:17
Antall innlegg: 76

Ordspill i fare - Aprilspøk??
Heisann!
Må bare spørre:
Var det en spøk at ordspill står i fare for å legges ned, eller er det seriøst alvor??
 
HanneH2009-04-02 11:20
Antall innlegg: 2289

Hei Ennja, det var nok gårsdagens Aprilspøk ja. Foreløpig så ser det vel trygt ut for ordspill, så vi får satse på at det går bra fremover også :)
 
May Lene - Ikke medlem lenger2009-04-02 11:32
Antall innlegg: 614

Ligger vell egentlig ganske mange tråder om dette ute nå? xD
Står det ikke ganske så oppklarende i slutten av den "store" tråden med selve spøken?

Men ja, dårlig gjennomførst spøk :P
 
starey - Ikke medlem lenger2009-04-02 11:51
Antall innlegg: 956

Det er jo ikke en dårlig gjennomført spøk hvis folk fremdeles tror på den. :)
 
gompedyret2009-04-02 12:37
Antall innlegg: 4381

Det forekommer meg at de som mener aprilspøken var dårlig eller dårlig gjennomført er de samme som ble sensurerte flest ganger i forsøk på å "avsløre" spøken.

For et besynderlig sammentreff. :)
 
May Lene - Ikke medlem lenger2009-04-02 13:02
Antall innlegg: 614

Ja jeg fikk beskjed på PM,om å holde meg unna den tråden frem til i dag..

Men den var jo SÅ dårlig, allerede da jeg leste overskriften på forsida, så tenkte jeg bare "hahaa.. aprilspøk!" .. klikka meg inn, leste og kommenterte, men ble støtt og stadig sletta.
Så den *sensurert* ble bare mer og mer irriterende enn moro.Gadd ikke følge med etter inlegg nr.10-12.
Kjedelig.
 
ajnor2009-04-02 13:08
Antall innlegg: 958

Hehe... Jeg ble sensurert et par ganger i går, men jeg mener IKKE at aprilspøken var dårlig! Jeg leste ordentlig igjennom hele teksten før jeg skjønte at det ikke var alvor, jeg synes bare det er moro å avsløre, jeg! ;-)

Bra ordspill.no ser ut til å ha en trygg framtid!
 
Ø N2009-04-02 13:18
Antall innlegg: 725


Det mest komiske opp i det hele er at det virket som det var en konkurranse om hvem som greide å avsløre spøken først.

Den konkurransen vant jeg da jeg tok kontakt med Spillvert/Forumvert ca 20 sekunder etter at spøken ble postert i forumet å spurte om det ikke var like greit å låse tråden slik at gledesdreperne ikke laget en konkurranse av hvem som først greide å ødelegge Aprilspøken.

Kanskje en ide neste gang å gjøre som meg å ta kontakt i privat Chat med Spillvert/Forumvert slik at unødig masse jobb blir unngått da Spillvert/Forumverter ikke fikk gjort noe annet enn å slette innlegg fra stort sett de samme brukerne hele tiden.
 
HeidiK2009-04-02 13:23
Antall innlegg: 13

Synes det var en god aprilspøk. Jeg gikk rett på den, men ble reddet av en som hadde avslørt at det var en aprilspøk. Ellers hadde det kommet et postkort fra meg. he,he

Mitt innlegg ble også slettet, men det synes jeg er helt ok, hvis ikke ville jo flere bli lurt.
 
HeidiK2009-04-02 13:23
Antall innlegg: 13

liten rettelse; hvis ikke ville jo IKKE flere bli lurt...
 
gompedyret2009-04-02 13:24
Antall innlegg: 4381

May Lene:
Du får trøste deg med at det var veldig moro å slette innleggene dine!

Så da går det opp i opp. :D
 
Torill2009-04-02 13:30
Antall innlegg: 3658

Matias - var Ø N før meg? Du får være overdommer....
 
Ø N2009-04-02 13:38
Antall innlegg: 725

Torill.

Når jeg aldri blir i stand til å slå deg i Ordspill så synes jeg
at jeg kan vinne denne "konkurransen"

Men vi to gikk ikke ut i forumet som gledesdrepere
så der var vi like gode. :D
 
May Lene - Ikke medlem lenger2009-04-02 13:40
Antall innlegg: 614

Haha, okei, så superdupert gompedyret :3
 
Torill2009-04-02 13:45
Antall innlegg: 3658

Ø N

Jeg gikk ut i forumet og prøvde å nøre oppunder så godt jeg kunne. Syntes forresten den delen av spøken som sa at Aftenposten tvilte på at antall brukere stemte var ekstra troverdig etter poengligadebatten dagen før. Men ja vel da, du skal få denne seieren. Og når du har nådd mitt nivå når det gjelder spillegalskap slår du meg sikkert i ordspill også.... Eller antagelig før det, så gal som meg får vi håpe du aldri blir.
 
kness - Ikke medlem lenger2009-04-02 13:51
Antall innlegg: 1134

Jeg logget inn før spillvertene hadde rukket å slette de siste avslørende innleggene. Så takket være May Lene&co sparte jeg både frimerke, angst og beven :-)

Tenkte overhodet ikke på datoen da jeg leste Matias' innlegg. Ikke så jeg på klokkeslettet heller. Litt spesielt å ha møte med admin midt på natta, kanskje... ;)

En bra aprilspøk, Matias!
 
fredmol2009-04-02 14:05
Antall innlegg: 147

Håper virkelig at noen vil meddele hvor mange kort Aftenposten fikk - og evt hvem som sendte dem, humr...
 
Ø N2009-04-02 14:16
Antall innlegg: 725

Torill.

Takk for denne ene "seieren" over deg i overskuelig fremtid.

Jeg er redd vi to er like gale siden vi begge bruker
en så stor del av vår fritid på nettet.

Eneste forskjellen på oss er at du er mer trofast mot Ordspill
enn jeg siden jeg leker meg på flere nettsteder samtidig.
 
kateevig2009-04-02 15:43
Antall innlegg: 45

Jeg var for rask, og sendte;)
Tok spøken etterpå, ogprøvde å advare andre...men ble sensurert!!
 
baltez - Ikke medlem lenger2009-04-02 17:45
Antall innlegg: 1398

Nå som alt er over, og vi har kommet til 2 april; Er det noen som tør å innrømme at de faktisk sendte kortet?? Noen som tør komme ut av skapet med andre ord???.....eller blir det for flaut....hehe
 
Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?