Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 982

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Seierherren - Ikke medlem lenger2009-04-07 10:05
Antall innlegg: 104

Nordtrøndersk røyskatt med flosshatt
Har du hatt kontakt med nordtrønderske røyskatter med flosshatter? Skriv og forklar. Du vil bli tatt seriøst.

Jeg er overbevist om at nordtrønderske røyskatter med flosshatter bygde det huset som jeg bor i. Dette høres kanskje fantastisk ut, så jeg forventer ikke at dere, som ikke har vært utenfor Platons hule, skal tro på det. Hvem kunne tro at jorda var rund på 1000-tallet? Jo, bare en håndfull fremsynte mennensker. Det samme gjelder nordtrønderske røyskatter med flosshatter. Noe å tenke på.

Jeg forventer at på et forum som dette kommer de aller fleste til å tulle bort og latterliggjøre disse ideene. Jeg ber dere likevel høre på mine tre uomtvistelige BEVISER for at nordtrønderske røyskatter med flosshatter har bygd hvert eneste hus som står på denne planeten:

1. Det store flertallet tar alltid feil når det gjelder revolusjonerende hendelser som utvikler menneskeheten. Nordtrønderske røyskatter med flosshatter som bygger hvert eneste hus på planeten er utvilsomt en slik revolusjonerende hendelse. Flertallet tror ikke på dette. Ergo er teorien sann.

2. En gang opplevde jeg i en slags drøm eller rus at jeg fikk en merkelig telepatisk beskjed. Jeg var langt bort, men opplevde dette som sant og virkelig. Her hopper jeg over en del vidløftig blablabla om menneskehjernen og det nordtrønderske røyskattlynnet. Beskjeden jeg fikk begynte på SCHI og sluttet på FREN. Jeg fikk beskjed om at kun noen få kunne fatte rekkevidden og konsekvensene av at nordtrønderske røyskatter med flosshatter står for all huskonstruksjon, og at bare disse kunne motta beskjeden. Jeg ser på meg selv som en oppegående og jordnær type. Dette burde være bevis for teoriens sannhetsgehalt.

3. La oss tenke oss følgende situasjon: Du er på ferie og har forvillet deg inn på en ukjent strand. Du finner fram den lille plastposen og pipa, og plutselig står det en bikinikledt kvinne der! Hun har stort bølgete blondt hår, blå øyne og lekker kropp. Du føler med et at her er det noe på gang. Fuglene kvitrer og havet bruser, fjellene synger og trærne synger. Et sekund føles som en evighet. Det kryr av nordtrønderske røyskatter med flosshatter oppe i hodet ditt. Når du så kommer tilbake fra ferie lengter og sitrer du etter å fortelle kompisene dine om denne sjelsettende opplevelsen. Men en av dem, en øldrikkende faen, sier at: nei, dette var lite håndgripelig, dette høres ut som tullball og oppspinn. Og nettopp, du har jo ingenting konkret å komme med. Eller har du det? Svaret er selvfølgelig ja.

Som en bonus vil jeg nevne fenomenet kornsirkler. Det5 skulle vel si seg selv at disse GARANTERT ikke kan være laget av mennesker. Jeg har veldig stor sans for hattebekledde dyr fra grisgrendte strøk. Og om man låner barberhøvelen til Occam et lite øyeblikk sitter man kun igjen med EN troverdig forklaring:

NORDTRØNDERSKE RØYSKATTER MED FLOSSHATTER!
 
May Lene - Ikke medlem lenger2009-04-07 10:22
Antall innlegg: 614

nordtrøndere ruler :3
røyskatter eller ikke
 
JamesO - Ikke medlem lenger2009-04-07 10:27
Antall innlegg: 2649

Ler så jeg rister. :-)
Men.
Så var det dette med Platons hule da :-)
 
Kirsti2009-04-07 10:27
Antall innlegg: 1946

En gang jeg så vidt våget meg ut av Platons hule, så jeg et merkelig vesen som gjorde meg så redd at jeg løp inn i hulen igjen med en gang. Siden har jeg ikke forlatt den. Det tør jeg rett og slett ikke.

Jeg skjønner nå at det var en nordtrøndersk røyskatt med flosshatt jeg så. Blir jeg mindre redd av det? Selvfølgelig ikke. Men det var godt å få en gjennomgripende logisk forklaring. Takk, Seierherren.
 
Sydsklie2009-04-07 10:46
Antall innlegg: 703

Meget bra Seierherren :)

Trenger i påskelektyrer i år. Les forum på ordspill.
 
nattlys2009-04-07 11:59
Antall innlegg: 34

er du helt, aldeles, ganske så sikker på at det var/er røyskatter og ikke snømus? fort å ta feil av de to i felt.
særlig den stedfestet nordlige arten.
særlig i vinterdrakt.
jaja, du har jo hattstørrelsen å forholde deg til da.
 
Stigende2009-04-07 15:39
Antall innlegg: 285

Alle vet da at det ikke finnes nordtrønderske røyskatter, med eller uten flosshatt!
Jeg mener, JEG har da aldri sett noen! Og det skulle man virkelig tro, at dersom det var de høyt utviklede og ekstra mottakelige som får disse beskjedene, så skulle jeg fått dem først av alle!

Kornsirklene og disse merkelige byggverkene som folk bor i, er selvsagt helt naturlig! Ett eller annet naturfenomen, som bittesmå, raske tornadoer eller no sånt! I hvertfall ikke noe nordtrøndersk noe, enten det nå er røyskatter med flosshatt eller snømus med skaut!

Det vet jeg med sikkerhet, for jeg har aldri sett noen, og det har ikke faren min heller!

Ufo-er tror jeg heller ikke på! Folk SIER at det bare er noe i lufta som dem ikke vet hva er, men jeg VET at det er aliens, og det tror jeg i hvertfall ikke på! Og jo flere utropstegn jeg bruker, jo mer har jeg rett!
 
scapegoat - Ikke medlem lenger2009-04-07 15:43
Antall innlegg: 225

Svaret på alt er, uten tvil, 42.
 
m_ARTin2009-04-07 16:57
Antall innlegg: 4

Dette er en av grunnene til at jeg aldri drar nord for Trondhjem!

Helt seriøst!
 
_pusursøster2009-04-07 17:46
Antall innlegg: 12

urtolig bra Seierherren, ler så jeg griner:)
 
HanneIL2009-04-07 23:28
Antall innlegg: 201

hahahahahahahahahahaha!
 
Holger2009-04-07 23:49
Antall innlegg: 230

Nei, dette holder ikke vann!
 
tobbi2009-04-08 09:57
Antall innlegg: 11

I og med at dette skjedde på en strand så var det vel også skjellsettende, ikke bare sjelsettende??!!
 
HanneIL2009-04-08 14:38
Antall innlegg: 201

www.vg.no/nyheter/ut...ti d=571089

 
Maisen2009-04-09 18:14
Antall innlegg: 177

Tak, det var en fantastisk fortælling for os hulemennesker med lukkede sind:-)
 
May Lene - Ikke medlem lenger2009-04-09 22:14
Antall innlegg: 614

Jeg så en på vei hjem i natt :D
riktignokk uten flosshatt.. men men
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?