Spillrom
Sjiraffen11
Krokodillen2
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede13
Mobilspill
Pågående8 997

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
JamesO - Ikke medlem lenger2009-04-12 00:38
Antall innlegg: 2649

Hvor langt er det lengste du har gått på ski ?
Jepp folkens

Nå er påska endelig her. Og for oss i urale strøk der snøen ennå ligger som hvitt snøkrystallglitrende teppe over landskapet, så er det relevant å spørre:

1. Hvor langt er det lengste du har gått på ski og om omstendighetene rundt dette ?

2. Og hva er din favorittmat når du er ute på skitur ?

3. Hvilken kjendis kunne du tenke deg dra på skitur med og litt hvorfor ?
 
ajnor2009-04-12 09:20
Antall innlegg: 958

Det lengste? Tja, 4-5 mil, ikke uvanlig på påsketur det, i unge dager... Men jøss, jeg har vokst fra det nå! I går gikk vi 500 meter en vei, så hadde vi en god rast, og gikk 500 meter tilbake igjen. :-) Sånn er det med småbarn i hus.

Favorittmat - synes det smaker helt supert med gode pølser grillet på bål, jeg.

Vet ikke om det egentlig er noen kjendis jeg ville dratt på tur med.
 
whiskey2009-04-13 01:58
Antall innlegg: 7

fire hundre meter på bortoverski, og da de ble oppoverski, falt jeg og brekte ett ribben.
favorittmat på ski: utenpåmat: støttebandasje
kjendis: gompedyret skulle jeg gjerne hatt en skiturprat med!! og angryshoes - det er omtrent de eneste kjendisene jeg vet om som er verdt å vite om
 
anino2009-04-13 06:43
Antall innlegg: 196

2-3 mil kanskje, for mange år siden.
Rett i koppen - av diverse slag er fint på skitur. Og appelsin og kvikk lunsj til dessert...
Kjendis ja si det, en som ikke er god på ski hvertfall, for jeg går ikke mange meterne *ler*
 
JamesO - Ikke medlem lenger2009-04-13 11:43
Antall innlegg: 2649

Trådstarter svarer

1. ca 14 km til/fra et fiskevann og litt rundt omkring på fjellet da jeg var ca 13 år

2. Favorittmat på skitur er kakao, melkesjokolade, appelsin. Men kjøttboller i fløtesaus med potetmos kunne vært noe å prøve.

3. Kjendis, ja det må være Snåsamannen så kunne jeg stille mange interessante spørsmål og forhåpentligvis få mange interessante svar tilbake.
 
JamesO - Ikke medlem lenger2009-04-13 11:53
Antall innlegg: 2649

Nei, jeg forandrer spm. 3 til noen andre. En skitur til en øde hytte 4 mil fra folk der man skulle overnatte i 2 uker. Da ville jeg hatt med Inger Lise Rypdal, Anita Skorgan og Trine Skei Grande.

Og masse potetmos, fløtesaus og kjøttboller.
 
seilermarthe2009-04-13 12:57
Antall innlegg: 642

Noe sier meg at JamesO er veldig glad i potetmos, kjøttkaker og fløtesaus. =)
 
iejohnse2009-04-13 13:02
Antall innlegg: 10

1. jeg gikk faktisk 52 km for noen uker siden, et turrenn som heter Sesilåmi. Det er sjelden jeg går lenger enn det!
2. Kvikk Lunsj, Kvikk Lunsj,Kvikk, Lunsj,Kvikk Lunsj!!!!
3. Hadde vært artig å gå sammen med Vegard Ulvang eller Bjørn Dæhlie;)
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?