Spillrom
| Sjiraffen | 1 | 
| Krokodillen | 0 | 
| Elefanten Turneringsrom  | 0 | 
| Innloggede | 1 | 
Mobilspill
| Pågående | 8 650 | 
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| malleskuinor | 2009-04-18 12:08 | |
![]()  | WORD hjelp -  sidetall Hei Jeg har en stor oppgave som jeg skal levere snart, og trenger deres hjelp, dere flinke Ordspillere! Det handler om sidetall: Sidetall 1 skal komme på side 3; hvordan får jeg til det? Har word 2007. Håper dere kan hjelpe meg, for jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Trenger en detaljert beskrivelse, om noen kunne ha skrevet det til meg. På forhånd en stor takk til alle som svarer konstruktivt!!! TAKK  | |
| starey | 2009-04-18 12:19 | |
![]()  | Du mener sånn autovalg på undertekst, -SIDE-? Hvis det skal leveres på papir kan du lage to dokumenter, et med side 1+2, et med resten? Har ingen gode ideer hvis det skal leveres elektronisk..  | |
| malleskuinor | 2009-04-18 12:21 | |
![]()  | Det skal leveres elektronisk ja, i et dokument... | |
| eterem | 2009-04-18 14:43 | |
![]()  | Maleskuinor: Jeg har selv slitt mye med dette, men en gang (uten at jeg helt vet hvordan) fikk jeg det til. Jeg lagret derfor dette som mal, som er skrivebordsbeskyttet. Hvis du sender meg mailadressen din (på privat melding) kan jeg sende deg filen. Du må da bare kopiere hele oppgaven inn i malen og lagre den i et annet navn.  Funker iallefall for meg, for da begynner innledningen på side 1, selv om den egentlig er på side 3.  | |
| feline - Ikke medlem lenger | 2009-04-18 15:39 | |
![]()  | Du må trykke øverst på den siden du vil begynne sidetallene. Trykk på "skift" og velg "inndelingsskift". Da har du på en måte delt opp dokumentet der. Så trykker du der du vil sette inn sidetallene igjen og setter inn sidetall der på vanlig måte.  Om du vil ha f.eks romertall på de to første sidene, trykker du øverst på den første siden og setter inn sidetall på vanlig måte, men velger romertall. Håper dette var forståelig, og til hjelp:) Hadde store problemer med dette selv for ikke lenge siden, og fant til slutt ut at dette var måten å gjøre det på;)  | |
| feline - Ikke medlem lenger | 2009-04-18 15:41 | |
![]()  | * inndelingsskift.... &quo t; dukket plutselig opp når meldingen ble postet:P | |
| seabourne | 2009-04-18 15:51 | |
![]()  | ved å hake av på Spesiell førsteside på Sideoppsett>Utskriftsf ormat får du første sidetall på side 2, og ikke sidetall på forsiden.  | |
| Alfa93 | 2009-04-18 16:04 | |
![]()  | Jeg har word2003, veit ikke åssen det er med 2007, men i 2003-versjonen kan du velge "sett inn" > "skift" > neste side. Hvis du gjør det 2 (?) ganger, bør du ha kommet til side 3, og da kan du velge "sett inn" > "sidetall" som vanlig... | |