Spillrom
Sjiraffen4
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede4
Mobilspill
Pågående8 533

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
baltez - Ikke medlem lenger2009-04-30 02:22
Antall innlegg: 1398

Flodhesten
Hadde nylig en lengre prat med foldhesten, og jeg skal fortelle dere at det ikke akkurat var en solskinns-historie han hadde å fortelle.

Det ble tårevått, da flodhesten kunne fortelle meg hvilke stadige ensommene dager og netter han opplever, og den enorme misunnelsen han lider av, takket være at sjiraffen og krokodill får besøk i bøttevis daglig. Han kunne fortelle meg at han gråter seg i søvn hver kveld, og stadig vurderte mer attraktive beitemarker enn ordspill.no

Synes vi ordspillere skal ta dette litt på alvor, flodhesten er utvilsomt en fantastisk god venn når vi trenger ham, dessverre er det svært sjelden. Foreslår en skikkelig dugnad i kveld, torsdag 30.april. La oss lytte til en stakkars flodhest, og så gir vi han et etterlengtet besøk, det ville han satt enormt pris på. Vet han vil være evig takknemlig til alle som vil besøke han ikveld, og gjerne leke til ordspill med andre besøkende.

Til sist vil jeg legge til, at han presiserte at han er veldig glad i oss alle, selv om vi kveld etter kveld svikter en som virkelig trenger besøk! Ta turen til flodhesten i kveld da folkens, gi en god venn et løft og en hånd å holde i!
 
Nifgad - Ikke medlem lenger2009-04-30 10:20
Antall innlegg: 10

Jeg ber om lov til å supplere litt.

Flodhesten er en saktmodig fyr, som ikke nødvendigvis trives som Ordspills midpunkt. At han er drevet av en "enorm missunelse" er ikke slik jeg oppfatter ham.

- Det er klart det stikker meg i hjertet av og til, sier han. I tunge stunder undrer jeg med på om jeg ikke er like god som de andre. Men stort sett har jeg forsont meg med at jeg bare er litt annerledes.

Jer er sikkert på at flodhesten vil bli glad for den ekstra oppmerksomheten han vil få om dere følger oppfordringen over.

Alle mennesker (og flodhester) trenger å "bli sett".

Jeg ber dere derfor om å gi et vennlig ord til de dere møter. Det koster lite, ... men kan bety noe for andre ... og til å med betale seg i form av bedre trivsel for ALLE.

For ordspillerer flodhester og ...
 
henriko - Ikke medlem lenger2009-04-30 14:23
Antall innlegg: 62

Er ikke denne flodhesten en hun?Den ligner på en bestemor..
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?