Spillrom
Sjiraffen17
Krokodillen2
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede19
Mobilspill
Pågående8 980

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
tsw000 - Ikke medlem lenger2009-05-08 10:51
Antall innlegg: 114

Interessante diskusjoner
Nå synes jeg det er lenge siden det har vært noen interessante lenker med diskusjoner om ORD og slikt! Det blir det jo gjerne krangling av, men det gjør jo ikke noe! Et sukk, bare!
 
baltez - Ikke medlem lenger2009-05-08 13:55
Antall innlegg: 1398

Kan vi ha mer krig, religion, politikk, drittslenging, UFO-er, matvaner og musikksprøyt, og mindre diskusjoner om ord, språk og sånt tull??

tsw000: Et anonymt tips til deg: hvis det er noe du har lyst å diskutere, ville jeg muligens heller anbefale deg å starte en tråd med ønsket tema, enn å etterlyse andre til å gjøre det....
 
Cygnus2009-05-08 14:03
Antall innlegg: 44845

god ide. baltez - hvorfor tenkte ikke jeg på det? Dvs jeg gjorde det, men sånn er det med oss litt eldre - vi tror alltid at de andre skal komme på noe mer interessant!
 
Rabiaz2009-05-08 14:06
Antall innlegg: 897

Baltez, hvis du ikke skjønte det, så kan jeg prøve å forklare deg:

Tråden er nettopp om det at vedkommende savner disse diskusjonene. Han oppfordret ingen til å starte en diskusjon!!
Du burde lese innlegget grundig, før du kommenterer det!
 
baltez - Ikke medlem lenger2009-05-08 14:10
Antall innlegg: 1398

Nettopp.....hvis du savner en diskusjon; hva gjør du?? -Du starter en!! Tror jeg klarer å lese 3 linjer rabiaz, og så klarer jeg til og med å lese mellom linjene, da blir nemlig verden mer moro....prøv det du og!
 
Ignita2009-05-08 14:13
Antall innlegg: 35

Kan jo forsøke en diskusjon om hvor gode de forskjellige ordleggerne her på Ordspill har blitt. Om den type progresjon som muligens ikke merkes av de som er innpå for å spille hele tiden. Jeg tror nesten det kan sammenlignes med at man ser en 3 mnd gammel hvalp hos en venn, og så ser man den igjen som 4 mnd gammel. "Fy flate som den har vokst siden jeg så den sist!" - "Har den det? Ser ikke det så godt, jeg." sier eieren, som har fulgt hvalpen hver eneste dag de siste 4 ukene.

Selv har jeg hatt et ufrivillig opphold fra Ordspill siden ca september. Trente meg opp litt ved å spille mot meg selv på Flodhesten et par-tre dager før jeg turte å spille ranket igjen. At jeg er "rusten" er det nok ikke tvil om, men bingoene kommer omtrent som tidligere, og da ser jeg vel de andre ordene også skulle man anta.

Men fy som jeg taper mot spillere jeg var jevngod med for et drøyt halvår siden! Det er skikkelig interessant, og det er like morsomt å spille for det. Jeg får bare krumme nakken og gjøre så godt jeg kan, men mye tyder på at rankingen min hører hjemme på et lavere nivå nå enn den gjorde tidligere. Har rast litt, for å si det mildt;-)

Noen som har gjort seg noen tanker om hvordan kvaliteten på mange ordspillere har økt det siste halvåret?

Jostein
 
HanneH2009-05-08 14:24
Antall innlegg: 2289

Der må jeg være enig med deg Ignita, nivået på spillerene her inne har økt utrolig det siste halvåret. Veldig mange dyktige her inne nå.
Jeg spilte panikk en periode og har rekord fra da på litt over 3300, nå spiller jeg omtrent bare lynrask og da raste rankingen og. Nå strever man fælt med og holde seg over 2500 :)

På gode dager kan man komme opp rundt 2900, for neste dag å ramle nedover i grusom fart. Så det svinger utrolig her inne, men Ordspill er akkurat like morsomt for det. Kunne ikke tenkt meg å slutte av den grunn.

Så de fleste som kommer seg opp på ranking over 3000 i dag spiller nok en del panikk, tror mange av de spillerene også ville slitt litt mer om de spilte lynrask / stress hele tiden.
Men at nivået på spillere har økt her inne siden starten er det nok ikke tvil om.
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?