Spillrom
Sjiraffen5
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede5
Mobilspill
Pågående8 329

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Smarten T2009-05-13 16:13
Antall innlegg: 129

utvide søket
Kunne det vært mulig å få utvida medlemsøkinga, sånn at man nå fikk se alder og?

Sånn som det er nå er det vanskelig, eller i hvert fall tidkrevende å sjekke om det er noen du kjenner eller i mitt tilfelle noen i klassen eller på skolen.

mammatilto2009-05-13 18:55
Antall innlegg: 101

enig!

HanneH2009-05-13 19:43
Antall innlegg: 2290

Det kunne sikkert være greit for mange å ha muligheten til å se dette, men når snart 50 % (bare et ca. tall) av de som er her er født i 1900, tror jeg nok ikke det kommer høyest opp på prioriterings listen til admin.

Og egentlig har jo ikke alderen noe betydning for ordspill heller. Om du leter etter noen som du tror du kjenner, så kan man jo ikke være sikker på om de er registrert med hverken rett navn, alder eller bosted.

Smarten T2009-05-13 20:32

DEt er altså ikke poenget mitt men som det er nå er det veldig vanskelig å finne ut om noen i klassen f.eks er med, siden mange her inne har samme navn. Og det derfor tar flere minutter å gå inn på en bruker, Jeg lurer på er noen jeg kjenner.

dessuten mente jeg egentlig å kunne se alder når du søker på en annen av disse søkevalgene man har, ikke å søke etter en bestemt alder. :)

Smarten T2009-05-13 20:33

sorry skrivefeilene

Alfa932009-05-13 20:35
Antall innlegg: 7771

Det du mener er ikke at du skal kunne søke i en rullgardin på "født i (år)", men når du har søkt på f.eks. "Agdenes", vil du ha alder inn i inforuta, i tillegg til kommune, navn og ranking? Altså istedenfor å gå helt inn på profilen til hver enkelt bruker.

?

meisa2009-05-14 19:01
Antall innlegg: 443

Jeg søker på kommune for å se om her er kjende, men det blir noe annet når du skal søke på Askim. Når jeg søker på Etne og Bømlo får jeg bare en håndfull! Men noen kan jo være registrert med Agnenes eller Utland da.

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?